Svær Europa kamp venter om et par dage, hvor vi forhåbentlig kan vise os fra en bedre side europæisk ovenpå fadæsen i Bukarest. Frankfurt er kommet godt fra start både i Bundesligaen og i EL, så man kunne håbe, at de sparer lidt profiler. Hele holdet inkl. bænk skal møde 120% op, hvis vi skal have noget med herfra. Må sige jeg frygter en snitter. Omvendt passer kampen nok meget godt ind til det nuværende spillermateriale, da vi kan tillade os at være mere afventende og spille mere primitivt. Således bliver der ikke behov for samme kreativitet som i Suppen, da vi nok vil spille endnu mere direkte end vanligt. Al forstærkning fra skadeslisten ville dog blive taget imod med kyshånd…
NK har meldt sig klar til kamp. Jeg tvivler på, at han starter, men kunne da være fint, hvis han var i gave humør
EL R5: FCM - Frankfurt
Re: EL R5: FCM - Frankfurt
Frankfurt klart bedst i første halvleg. Man sidder og føler, at de kan skrue den 2-3 gear op, når de har lyst. Men kampen er stadig åben, så måske vi kan lave et tyveri.
Skidt mål at lukke ind. Ganske enkelt for nemt. Man kunne ønske lidt mere fra Elias også i situationen. Til gengæld brænder de en lige før pausen helt nøgen igennem. Så fair nok med 0-1.
Jeg får snart pest i øjnene af at se på Valdemar Byskov. Ingen vilje, ingen power i duellerne, sløset. Damn vi mangler nogle individualister med kvalitet.
Skidt mål at lukke ind. Ganske enkelt for nemt. Man kunne ønske lidt mere fra Elias også i situationen. Til gengæld brænder de en lige før pausen helt nøgen igennem. Så fair nok med 0-1.
Jeg får snart pest i øjnene af at se på Valdemar Byskov. Ingen vilje, ingen power i duellerne, sløset. Damn vi mangler nogle individualister med kvalitet.
/ ABT
synes de slipper ok igennem det her i 1 halvleg, med undtagelse af målet, den må bech, diao og ikke mindst olusson tage på sin kappe.
elendig målmandsspil.
elendig målmandsspil.
Tyndere straffe skal man lede længe efter… Kæft det er lamt at kampen skal ødelægges på sådan noget. Pis englændere i varevognen.
Diao må lære at få styr på kroppen. Desværre ikke første gang…
Diao må lære at få styr på kroppen. Desværre ikke første gang…
/ ABT
Vi dør desværre efter Gorgorza’s skade. Lind er så ligegyldig en spiller. Få ham kylet videre. Problematisk for de sidste to kampe. Der er 0 kreativitet tilbage.
Fint indhop af Bravo. Oliver Sørensen har dælme været sløj siden hans skadespause. Generelt har vi intet at skyde med fra bænken pt. Man har en fandens masse flotte navne siddende. Men fælles for de fleste er, at de ikke er dygtige nok.
Man kan ikke forvente at få noget med mod Tysklands nummer 2, men måden det sker på er top træls og ubarmhjertig.
Fint indhop af Bravo. Oliver Sørensen har dælme været sløj siden hans skadespause. Generelt har vi intet at skyde med fra bænken pt. Man har en fandens masse flotte navne siddende. Men fælles for de fleste er, at de ikke er dygtige nok.
Man kan ikke forvente at få noget med mod Tysklands nummer 2, men måden det sker på er top træls og ubarmhjertig.
/ ABT
de får 2 mål på dårlig forsvarsspil, første mål må de aldrig få, og igen viser Diao ved andet mål manglende erfaring, de hænder skal om bag ryggen.
Gorgorza og Mbabu dagens spillere. Martinez spiller også en god kamp, buksa viser noget målnæse ved indlæg.
En del spillere er ikke i form eller har formdyk, sørensen udretter intet med bolden, diao, beck og Elias de er bare ikke gode lige nu.
Byskov slår ikke igennem, Gorgorza derimod har taget chancen og vist sig som en kommende mand.
De spiller mod nr. 2 i bundesligaen, synes bestemt at FCM i svækket udgave kan være kampen bekendt.
Men for mig er diao, beck og elias bekymrende dårlige.
Gorgorza og Mbabu dagens spillere. Martinez spiller også en god kamp, buksa viser noget målnæse ved indlæg.
En del spillere er ikke i form eller har formdyk, sørensen udretter intet med bolden, diao, beck og Elias de er bare ikke gode lige nu.
Byskov slår ikke igennem, Gorgorza derimod har taget chancen og vist sig som en kommende mand.
De spiller mod nr. 2 i bundesligaen, synes bestemt at FCM i svækket udgave kan være kampen bekendt.
Men for mig er diao, beck og elias bekymrende dårlige.
Det er horribelt at det skal give straffe. Det at man siger at hænderne skal bag ryggen er en kæmpejoke, balancen skal jo holdes.
Jeg hader handsreglerne, og det burde ændres til inddirekte frispark hurtigere end en isterning smelter i Sahara.
Jeg hader handsreglerne, og det burde ændres til inddirekte frispark hurtigere end en isterning smelter i Sahara.
Langt på vej en godkendt indsats. Der er spillemæssig fremgang at spore og ikke mindst også en vilje og energi, der var savnet før landskampspausen. Det giver forhåbninger i forhold til at få os ud af vores svage periode, når vi også kan få noget mere kontinuitet, når de mange skadede spillere kommer tilbage.
Jeg vil så gerne se Byskov lykkes, men det ligner ikke, at han kommer til at få sit gennembrud hos os. Tilgengæld er det spændende at se både Gogorza og Bravo, der begynder at få mere og mere impact på holdet.
Jeg vil så gerne se Byskov lykkes, men det ligner ikke, at han kommer til at få sit gennembrud hos os. Tilgengæld er det spændende at se både Gogorza og Bravo, der begynder at få mere og mere impact på holdet.
Enig med Tipsbladet. Sæt alt ind for at få stoppet den sindssyge handsregel. Fcm må gå sammen med andre i en fælles protest. Reglen ødelægger spillet.