I nuværende situation var det bare de tre point der var vigtigt, alt andet andet er lige meget.
Ellers en ok godkendt første halvleg mod vores amerikanske venner fra Silkeborg Inc. 2. halvleg var sjælden pauver, og her manglede vi virkelig offensiv kvalitet der kunne føre et angreb igennem og på den måde også aflaste midtbanen. MOM Olafsson.
SL R16: FCM - SIF
-
Re: SL R16: FCM - SIF
Jeg har ikke set andet end highlights. Hjemmebane - og ikke engang et blokeret skud i anden halvleg, og 23% boldbesiddelse. Normalt ville det få mit blod til at koge over, uanset resultatet, men lige denne gang var det bare så vigtigt at få de tre point. Få lidt tro tilbage i holdet. Har sjældent set så blodfattig/selvtillidsforladt afslutning, som den Byskov leverer på returen fra Olivers stolpeskud. Det sagde bare alt. Nu kommer der lidt humør på igen.Copenhagenwolf skrev: ↑25. nov 2024, 22:34I nuværende situation var det bare de tre point der var vigtigt, alt andet andet er lige meget.
Ellers en ok godkendt første halvleg mod vores amerikanske venner fra Silkeborg Inc. 2. halvleg var sjælden pauver, og her manglede vi virkelig offensiv kvalitet der kunne føre et angreb igennem og på den måde også aflaste midtbanen. MOM Olafsson.
"Fantastisk" med hele tre dage til en vigtig hjemmekamp i Europa, lige efter en landsholdspause. De tænker sig virkelig godt om, de fjolser i turneringsudvalget (eller hvad det nu hedder)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Efter en godt spillet 1 halvleg var jeg godt klar over, at 2 halvleg ville blive anderledes da Kent Nielsen helt sikkert ikke ville være tilfreds. Fcm's udtryk var ikke imponerende i 2 halvleg og nogle spillere løb, forsvarede og generelt hjalp holdet for lidt, ingen nævnt ingen glemt, dog er der nogen som altid leverer godt og jeg kunne godt tænke mig, at det antal af spillere der får spilletid, virkelig også præsterer med at hjælpe holdet, det savnede jeg meget i 2 halvleg, synes jeg så nogle få spillere, der ikke virkede sådan helt opsatte på at vinde og at hjælpe sin sidemand, det burde vi kikke ind i og se om det virkelig er rigtigt.
OBS!! Nu kommer der en utrolig vigtig kamp på Torsdag og der vil jeg da utroligt gerne se et hold, der virkelig kæmper som en enhed og hjælper hinanden og om kampen kan vindes er nok lidt utopi at tro, men vi skal da kæmpe en hvis legemsdel ud af bukserne og prøve at få point. ALLE SKAL GIVE SIG 100%
God kamp.
OBS!! Nu kommer der en utrolig vigtig kamp på Torsdag og der vil jeg da utroligt gerne se et hold, der virkelig kæmper som en enhed og hjælper hinanden og om kampen kan vindes er nok lidt utopi at tro, men vi skal da kæmpe en hvis legemsdel ud af bukserne og prøve at få point. ALLE SKAL GIVE SIG 100%
God kamp.
Enig i at det er uheldigt, at kampen i går ikke blev spillet lørdag eller søndag. Men det er tv, der kan vælge og vrage… bare der er to fridage mellem kampene. Fx havde Fck en europæisk kamp på udebane sent torsdag aften lige før derby søndag middag. Så klubberne skal acceptere en lidt dårligere tv-aftale, mod at der skal tages ekstra hensyn holdene, der spiller europæisk. Thomasberg også citeret for at sige noget lignende i dag.mousebreaker skrev: ↑26. nov 2024, 14:19Jeg har ikke set andet end highlights. Hjemmebane - og ikke engang et blokeret skud i anden halvleg, og 23% boldbesiddelse. Normalt ville det få mit blod til at koge over, uanset resultatet, men lige denne gang var det bare så vigtigt at få de tre point. Få lidt tro tilbage i holdet. Har sjældent set så blodfattig/selvtillidsforladt afslutning, som den Byskov leverer på returen fra Olivers stolpeskud. Det sagde bare alt. Nu kommer der lidt humør på igen.Copenhagenwolf skrev: ↑25. nov 2024, 22:34I nuværende situation var det bare de tre point der var vigtigt, alt andet andet er lige meget.
"Fantastisk" med hele tre dage til en vigtig hjemmekamp i Europa, lige efter en landsholdspause. De tænker sig virkelig godt om, de fjolser i turneringsudvalget (eller hvad det nu hedder)
Har intet med TV at gøre. Det er klubberne selv der har besluttet hvordan kampene skal placeres i samarbejde med TV.
Den primære godkendelse ligger dog hos klubberne selv.
Den primære godkendelse ligger dog hos klubberne selv.
Vil ikke sige, jeg er ekspert. Men når nu tv2 og Viaplay skal vælge kampe, skiftes de til til at have prioriteter. I den ene runde har tv2 fx. første, fjerde og sjettevalget og Viaplay anden, tredje og femte valget. Den fordeling skiftes de til at have. Hvordan kommer klubbernes bestemmelser ind i den prioritering? Mener blot, at der skal tages højde for afstanden til andre kampe i Europa og pokalturneringen. Mandagskampen har i øvrigt pænt højt prioritet med mange seere.
Eller er jeg helt fejl på den?
Den primære godkendelse er placeret under godkendelsen af tv-aftalen. Angående kampen i går, så er hverken FCM eller SIF blevet spurgt om de vil spille på det tidspunkt. Det blev de inddirekte gjort via selve tv-aftalen, hvor de forskellige tidspunkter er nævnt.
Men sjovt er det at man spiller søndag kl 20.000, når det drejer sig om landskampe, mens europæiske kampe ikke falder ind under samme forudsætninger.
Men sjovt er det at man spiller søndag kl 20.000, når det drejer sig om landskampe, mens europæiske kampe ikke falder ind under samme forudsætninger.
Det skyldes at det er UEFA/FIFA der fastsætter hvornår turneringerne skal stoppe aht. landskampspauserne, så der har klubberne/ligaerne ikke noget at skulle have agt.Kejle skrev: ↑26. nov 2024, 21:57Den primære godkendelse er placeret under godkendelsen af tv-aftalen. Angående kampen i går, så er hverken FCM eller SIF blevet spurgt om de vil spille på det tidspunkt. Det blev de inddirekte gjort via selve tv-aftalen, hvor de forskellige tidspunkter er nævnt.