SL R15 - Viborg FF - FC Midtjylland
Re: SL R15 - Viborg FF - FC Midtjylland
Vi gør det af lort , topklub i banken bundklub på banen
Hvor er ambitionerne
Hvor er ambitionerne
Det her burde endegyldigt være et farvel til TT.
Set med budget og selv med spillerne der er til rådighed, så er til ikke godt nok!
Man bliver først bedre, når man tør satse og hente en træner med reelt erfaring og nytænkning.
Set med budget og selv med spillerne der er til rådighed, så er til ikke godt nok!
Man bliver først bedre, når man tør satse og hente en træner med reelt erfaring og nytænkning.
min konklussion er, at spillere som f.eks. gorgosa, byskov, Lind, bravo, castillo, askildsen, kutcha, bak de har samlet ikke kunnet løfte opgaven set over hele efteråret. Dertil ser det ud til, at man ikke har den 8 eller 10 om man vil, der kan dirigere holdet.
De fleste er unge spillere, der sikkert har en god fremtid, men de har ikke slået til
De fleste er unge spillere, der sikkert har en god fremtid, men de har ikke slået til
Åbent spørgsmål: Er der nogen herinde, der har tiltro til at Thomasberg og Lodberg er de rette til at få os igennem denne krise?
-
Alle de spillere, der skal sørge for den individuelle offensive kvalitet (som vi er helt afhængige af) og som har et ordentlig niveau, er væk i dag, Cho, Chili, Osorio, Simsir, Franculino. Tilbage er Buksa, der skal sættes op, og Kuchta der er blind passager.
Jeg ved ikke, om trænerteamet kan gøre andet, end de gør, jeg mangler dog mere ild i øjnene - uanset er der STOR krise.
Jeg ved ikke, om trænerteamet kan gøre andet, end de gør, jeg mangler dog mere ild i øjnene - uanset er der STOR krise.
Med det hold vi stiller idag skulle vi gerne kunne slå langt de fleste hold i ligaen jeg køber ikke ind på det er skader
Er top 6 i fare?
Fortsætter med samme form i de sidste 7 kampe, så ryger vi ud af top 6.
Fortsætter med samme form i de sidste 7 kampe, så ryger vi ud af top 6.
overordnet enig, du kan tilføje Olsson og Marrony på listen også, men jeg synes der er flere forhold, bl.a. de indkøb man har gjort til midten, de har ikke slået til endnu. Forsvaret Diao i forsvaret startede fremragende men er blevet usikker, husk han er 20 år og der vil komme udfald i den alder.Copenhagenwolf skrev: ↑10. nov 2024, 18:23Alle de spillere, der skal sørge for den individuelle offensive kvalitet (som vi er helt afhængige af) og som har et ordentlig niveau, er væk i dag, Cho, Chili, Osorio, Simsir, Franculino. Tilbage er Buksa, der skal sættes op, og Kuchta der er blind passager.
Men det er jo her at man måske har fejlet, man har købt fortrinsvis unge spillere til midten og midtforsvaret
Selvom der er mange skader, så har midtbanen ikke været hårdt ramt på den liste, og for mig at se er det her hovedproblemet ligger, det gælder fremad banen og hjemad.
Hvad angår TT så, har han hidtil mistet CL og pokalen, mister han at gå videre i EL og mesterskabet, så har han et problem. men jeg synes også at de fysiske trænere har et forklaringsproblem.
Synes Buksa kom frem til mere. Gorgosa bliver også bedre. Alt andet lige var der et lille fremskridt.Copenhagenwolf skrev: ↑10. nov 2024, 18:23Alle de spillere, der skal sørge for den individuelle offensive kvalitet (som vi er helt afhængige af) og som har et ordentlig niveau, er væk i dag, Cho, Chili, Osorio, Simsir, Franculino. Tilbage er Buksa, der skal sættes op, og Kuchta der er blind passager.
Lille fremskridt - vi taler om et mesterhold med kæmpe budget der skal mose alt og alleJakla skrev: ↑10. nov 2024, 19:19Synes Buksa kom frem til mere. Gorgosa bliver også bedre. Alt andet lige var der et lille fremskridt.Copenhagenwolf skrev: ↑10. nov 2024, 18:23Alle de spillere, der skal sørge for den individuelle offensive kvalitet (som vi er helt afhængige af) og som har et ordentlig niveau, er væk i dag, Cho, Chili, Osorio, Simsir, Franculino. Tilbage er Buksa, der skal sættes op, og Kuchta der er blind passager.
Kom nu for fanden da lidt
-
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hvis i har glemt hvordan man spiller topfodbold så se eller gense Agf vs Fck. Der er vi milevidt fra at kunne spille med, derudover er Bif også foran os. Taber vi til Sif og Porto så er derouten komplet. Min bange anelse er, intet europæisk eventyr i næste sæson, med mindre truppen skiftes ud på mange pladser og det sker nok ikke.
Hvad forventer du? Alle vores offensive kort er jo ude med skader.JBT skrev: ↑10. nov 2024, 19:22Lille fremskridt - vi taler om et mesterhold med kæmpe budget der skal mose alt og alleJakla skrev: ↑10. nov 2024, 19:19Synes Buksa kom frem til mere. Gorgosa bliver også bedre. Alt andet lige var der et lille fremskridt.Copenhagenwolf skrev: ↑10. nov 2024, 18:23Alle de spillere, der skal sørge for den individuelle offensive kvalitet (som vi er helt afhængige af) og som har et ordentlig niveau, er væk i dag, Cho, Chili, Osorio, Simsir, Franculino. Tilbage er Buksa, der skal sættes op, og Kuchta der er blind passager.
Kom nu for fanden da lidt
Handling og at man prøver gøre noget noget andet , vi er jo fucking saltstøtter
Man må sgu aldrig tabe så mange kampe uanset skader så skal man få sat en prop i og spille til x som minimum i nogen af dem
Det kan man i fck men kan vi ikke. TT er ikke dygtig nok til en topklub og vi har handlet mærkelige folk ind som ikke har slået til (ligger på CS og Sand)
Alle andre steder havde træneren været fortid nu
Vi har lige købt en bunke spillere, så det sker nok ikke med mindre vi skiller os af med nogle. Hvis ikke vi snart får styr på truppen og skaderne ryger vi hurtigt ud af top 6, da vi ikke vinder kampe. Så ja du kan vist godt regne med nul europæisk næste sæson hvis man ikke får styr på butikken.TrueWolfMidt skrev: ↑10. nov 2024, 19:34Hvis i har glemt hvordan man spiller topfodbold så se eller gense Agf vs Fck. Der er vi milevidt fra at kunne spille med, derudover er Bif også foran os. Taber vi til Sif og Porto så er derouten komplet. Min bange anelse er, intet europæisk eventyr i næste sæson, med mindre truppen skiftes ud på mange pladser og det sker nok ikke.
Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor man skrev med Askildsen. Så vidt jeg husker havde man ham på prøve i flere måneder, og så signer man gud hjælpe mig den ringeste spiller af de nye. Hvem er ansvarlig for alle de indkøb der ikke fungerer ?
Peger pilen på Steinlein ?
TT er færdig. Han taber truppen lige om snart. Det kan ses fra månen. Virker til at vi har en LORTE stab. TT der praktiserer underdog fodbold, Lodberg der ligeledes ingen evner har, Martin Mark der i flere år har været elendige med dødboldene og knap har smidt alle mælketænderne, den fysiske stab med alle skaderne og de enormt mange overskridelser af “frisk meldingstidspunkter”.
Det var gratis penge på Oddset at spille mod fcm i dag. Alle kan se det. Intet fungerer. Det er fucking JAN KUCHTA der har scoret vores seneste mål i åbent spil.
Hvem er oplagt som ny træner i stedet for TT? Lad brainstormen begynde…
Det var gratis penge på Oddset at spille mod fcm i dag. Alle kan se det. Intet fungerer. Det er fucking JAN KUCHTA der har scoret vores seneste mål i åbent spil.
Hvem er oplagt som ny træner i stedet for TT? Lad brainstormen begynde…
/ ABT