EL R4: FCSB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

EL R4: FCSB - FCM

Indlæg af ABT »

Halvvejs mærket i EL gruppespillet venter. Vi har været strålende so far, men vi er max udfordret på alle parametre pt.

Kampen er ret vigtig, da vi ser ind i et par grimme opgør. En sejr, så er vi vel næsten sikret videre avancement.

Vi skal helt sikkert have point dernede - Indenfor de sidste par år er rumænerne blevet rykket fuldstændig rundt af både FCN og SIF.

Vil se en trods reaktion på den seneste måneds nonsens.
/ ABT

Billede

Lund7400

Re: EL R4: FCSB - FCM

Indlæg af Lund7400 »

Jeg ved ikke meget om FCSB, og jeg ved snart mindre om vores eget hold. Hvem stiller vi med? Hvor står vi? Gider vi på dagen?

Jeg har en skidt fornemmelse. Hvis vi får en skidt start og kommer bagud og under tryk, så tror jeg ikke, at vi kan rejse os senere i kampen. Den evne synes vi at have mistet lidt.

Håber Francis eller Simsir er klar.

Hvis Simsir får en karantæne fra UEFA, er det i øvrigt ærgerligt det ikke er sket, når han nu alligevel er skadet…

Debussy

Indlæg af Debussy »

Lund7400 skrev:
6. nov 2024, 05:48
Jeg ved ikke meget om FCSB, og jeg ved snart mindre om vores eget hold. Hvem stiller vi med? Hvor står vi? Gider vi på dagen?
Sådan har jeg også haft det i en længere periode.

For at vende tilbage til spørgsmålet i toppen af tråden: Så er det svært at spå om noget som helst i øjeblikket. På den ene side har vi hentet nogle, på papiret, flotte resultater i EL indtil videre. På den anden side, kigger vi nærmere på kampene pånær imod Hoffenheim, så har vi ikke spillet særlig godt, og nogle af kampene er vi regulært heldige.
Jeg krydser fingre for en sejr, om end den så er grim, så vi forhåbentligt kan få vendt det spilemæssige i suppen, fordi den nuværende situation er godt nok håbløs.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ud af 22 udtagne spillere til denne kamp, har jeg nul eller næsten ingen tro på disse 9 spillere (tilfældig rækkefølge)
Lee
Adam G
Kristoffer A
Pedro Bravo
Valdemar
Kuchta
Selin
V. Bak
Løssl

Okay, 2 af dem er reservemålmænd. Giver sig selv at man ikke forventer noget fra dem.
Så jeg har tro på at vi kan forvente noget fra 13 spillere, deriblandt en tvivlsom Castillo.
Kan ikke sige, at jeg tror på at vi kan gøre en forskel fra bænken. Uheldigvis vælger TT nok at starte med mindst 1 af disse og dermed er vi allerede i undertal fra start (i hvert fald med Kuchta)

Læg dertil at vi mangler Franculino og Simsir.

Vi har vist behov for, at FCSB stiller op med de samme som de brugte mod Silkeborg for et par år siden...
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Heldigvis skifter vi system til 4-5-1, 4-4-1-1 eller 4-3-3, alt afhængig af hvordan man tolker på det.

Jeg vurderer den til at være 4-5-1, og det syntes jeg er helt rigtig set med de spillere der er klar.. Det giver gode muligheder fra bænken, med C. Sørensen, Byskov for Olli, og Kuchta for Buksa.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Fedt med Alex Vanopslagh som kommentator.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Hold kæft hvor får man bare knopper af det hold her…
/ ABT

Billede

JBT

Indlæg af JBT »

Der skal handles yderligere ind i januar vinduet nu hvor man har ramt endnu en FCM Classic periode, nemlig det at være et pis hold med en pis stil, hvilket man nok hverken havde håbet eller regnet med.

TT is soon to be dead man walking.

Jakla

Indlæg af Jakla »

Vi er for dårlige på bolden. Det går for langsomt og vi kommer sjældent i position til indlæg.

JBT

Indlæg af JBT »

Slog sif og Nordsjælland ikke dette hold med 3-5 mål…
Grinagtig trænerarbejde at bruge Joel på hb når der sidder to venstrefodet på bænken

Kom nu ind i kampen forhelvede!

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Man må bare sige at vi er i en massiv spillemæssig krise. Vi skaber intet. Ingen gennembrudsstyrke. Ingen der kan sætte spillet. Forsvaret er RYSTENDE usikkert og modstanderne skaber chancer så snart de bare nærmer sig feltet, selvom de kun er kommet derned et par gange.

FCSB er mildt sagt et meget ordinært hold. Tenderende til dårligt. Men hvad fanden, det er vi jo også selv…

Mindre skandale, hvis man ikke kan tage point mod dem her.
/ ABT

Billede

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

første chance til FCSB og 1-0, på et håbløs forsvarsspil, mbabu mister den dumt og Martinez laver et åndsvagt frispark hvor spilleren er på vej ud.

på frisparket vender "Buksa" eller en anden siden til, den rammer ham og ændre retning.

for at sætte tingene i relief, martinez får bolden, mbabu står helt blank på højre side, nej hvad gør martinez, han sender bolden frem til en sørensen der står i en sandwich og han mister den.

Ham gargosa eller hvad han nu hedder, hvorfor går han ikke til bagelinien og smækker den ind, gang på gang går han ind i banen og det hele er kompakt og det løber ud i sandet.

Joel kan ikke bringe noget offensivt. det er sikkerhedsbold, fordi han er bange for at miste den

FCSB virker ikke skræmende
Senest rettet af FCM2000 7. nov 2024, 19:48, rettet i alt 1 gang.

Sander

Indlæg af Sander »

Er skiftet til Skive og AGF

Skive har store chancer.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

det er frygtelig, Elias hvor herrer til hest

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Tegneseriehold. Kæft nogle køtere i et spil kegler.

Pis hold over hele linjen.
/ ABT

Billede

Besvar