SL R14: FCM - Brøndby
SL R14: FCM - Brøndby
Pletten fra torsdag skal i den grad vaskes væk. Der skal helt andre boller på suppen end i pokalen. Forhåbentlig starter vi med et mere slagkraftigt hold fra start.
Det er efterhånden længe siden, at man har været imponeret i hvilke som helst facetter i vores spil. Det må være på tide at vi spiller en ægte topkamp på et konsistent højt niveau.
Er bange for at komplekset fortsætter. Spillerne har længe set møre og mentalt trætte ud. Vi kæmper med bare at komme frem til de mindste chancer i åbent spil pt. Det kan risikere at blive endnu en langgaber. Forhåbentlig er tændingen og indstillingen der fra start. Bedre er Brøndby virkelig ikke…
Det er efterhånden længe siden, at man har været imponeret i hvilke som helst facetter i vores spil. Det må være på tide at vi spiller en ægte topkamp på et konsistent højt niveau.
Er bange for at komplekset fortsætter. Spillerne har længe set møre og mentalt trætte ud. Vi kæmper med bare at komme frem til de mindste chancer i åbent spil pt. Det kan risikere at blive endnu en langgaber. Forhåbentlig er tændingen og indstillingen der fra start. Bedre er Brøndby virkelig ikke…
/ ABT
-
Re: SL R14: FCM - Brøndby
Det er svært at tro FCM kan få noget med på søndag mod Bif ,med alle de skader på dygtige spillere , er det den fysiske del af træning som kører spillerne for hårdt , eller skal vi være taknemmelige for FCM røg ud af pokalen i torsdags, for mig ligner holdet nogle spillere som har mistet troen og
gejsten og taktisk løber forvirret rundt og laver sindssyg dårlige gule kort et hold i opløsning , håber jeg ikke har ret. God kamp i morgen.
gejsten og taktisk løber forvirret rundt og laver sindssyg dårlige gule kort et hold i opløsning , håber jeg ikke har ret. God kamp i morgen.
Det er jo møj surt med alle de skader og det må analyseres hvad der er gået galt. Jeg tror alt andet lige det var godt at vi røg ud af pokalen. Det hjælper jo ikke med en på papiret bred trup hvis snart de fleste ikke er til rådighed, men i morgen skal vi bare have 3 point på kontoen.
-
Mon ikke det bliver en AGF-approach: Lad Brøndby have bolden (i hvert fald relativt meget), stå kompakt og sats på dødbolde.
Jeg synes ikke vi pt. har en startellever klar til helbanepres og direkte spil.
Mon Bromby har samme trøje på igen. Nogen der ved hvornår deres nye initiativ "Stop volden" har startdato? Til nytår? - eller er det først næste sæson, eller er det bare noget man siger?
I torsdags var alt da som normalt i Brøndby - aggressivt og voldeligt.
Jeg synes ikke vi pt. har en startellever klar til helbanepres og direkte spil.
Mon Bromby har samme trøje på igen. Nogen der ved hvornår deres nye initiativ "Stop volden" har startdato? Til nytår? - eller er det først næste sæson, eller er det bare noget man siger?
I torsdags var alt da som normalt i Brøndby - aggressivt og voldeligt.
Kuchta igen, suk. Nu skal han vise noget, ellers er tålmodigheden ved at være brugt op
For mig virker det mystisk, at man ikke spiller Sørensen i sådan en kamp. Joel har været god, men han er ikke venstrebenet…
Det må være et historisk uheldigt efterår hvad angår skader. Først rammer de alle i forsvaret, så vi nærmest ikke kan stille fire. Så rammer de alle i angrebet, så vi har to og ikke flere. Det er vildt.
Alt in mente tager jeg gerne et kryds i dag, hvis det kommer uden røde kort. Et rødt til Diao eller Osorio vil være skidt for de næste kampe i ligaen.
Det må være et historisk uheldigt efterår hvad angår skader. Først rammer de alle i forsvaret, så vi nærmest ikke kan stille fire. Så rammer de alle i angrebet, så vi har to og ikke flere. Det er vildt.
Alt in mente tager jeg gerne et kryds i dag, hvis det kommer uden røde kort. Et rødt til Diao eller Osorio vil være skidt for de næste kampe i ligaen.
Hvor kunne jeg godt tænke mig at vi snart prøver noget nyt.
Jeg ville gerne se en 3-4-2-1 opstillingen. Syntes godt nok at det er tit at vi taber kampen centralt.
Jeg ville gerne se en 3-4-2-1 opstillingen. Syntes godt nok at det er tit at vi taber kampen centralt.
Noget skal ihvertfald ændres, ikke bare i denne kamp men generelt. Vi har ekstremt svært ved at skabe noget i etableret spil, og mange hold pisser lige igennem midten.
Heldigt vi går til pause med 1-1 her. Den kunne ligeså godt have heddet 1-3.
Heldigt vi går til pause med 1-1 her. Den kunne ligeså godt have heddet 1-3.
For mig ser FCMs midtbane dårlig ud, man bringer askildsen ind på midten, man holder 30 mill kr castillo ude og bravo udenfor.
De tre indkøbte midtbanespillere har ikke slået til i efteråret, ja man ser Olsson på tilskuerpladsen.
Oliver sørensen er ikke spilmaker, og det bliver han aldrig.
Målet FCM får imod sig, er klassisk FCM, modstanderen scorer på første chance, hvor midtbanen hænger og sælger forsvaret.
Men Elias burde tage den der, så stor en overraskelse er det ikke for ham.
Alt for få bolde at arbejde med for buksa og jan.
De tre indkøbte midtbanespillere har ikke slået til i efteråret, ja man ser Olsson på tilskuerpladsen.
Oliver sørensen er ikke spilmaker, og det bliver han aldrig.
Målet FCM får imod sig, er klassisk FCM, modstanderen scorer på første chance, hvor midtbanen hænger og sælger forsvaret.
Men Elias burde tage den der, så stor en overraskelse er det ikke for ham.
Alt for få bolde at arbejde med for buksa og jan.
-
Det er så skidt, at TT igen igen vælger Kuchta. Det er ca det samme som at spille med ti mand fra start. Hvor er den pragmatiker, som man i blandt andet Sort Snak, hsr omtalt TT som. For mig ligner det en mand som ikke er i stand ril at bryde sine ideer. Hvorfor spille med to mand på toppen, når man kun har een kvalificeret angriber til rådighed? Hvorfor ikke prøve en Byskov på midten, i stedet for Kuchta, så har vi da i det mindste een på midten der har boldmæssig talent?
For mig at se er der intet at tabe ved det. Vi bliver næppe dårligere.
For mig at se er der intet at tabe ved det. Vi bliver næppe dårligere.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Lad os få Askildsen ud, Martinez ud inden det går galt. Ind med Castillo og Gogorza, vi fik en livline tilsidst. Kom så
hvor er det ringe forsvarsspil
Joel andersson ud med ham
Mads bech igen sælger han men slipper med skræken
Forsvaret er en katastrofe
Joel andersson ud med ham
Mads bech igen sælger han men slipper med skræken
Forsvaret er en katastrofe
-
Nu er det vel på tide at man skal vurdere om T T er den rette for holdet.