SL R14: FCM - Brøndby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: SL R14: FCM - Brøndby

Indlæg af FCM2000 »

sonderskov skrev:
3. nov 2024, 15:28
Nu er det vel på tide at man skal vurdere om T T er den rette for holdet.
Man kan sige han har ikke formået at udvikle holdet og spilstil.<

<men jeg synes også at de indkøb man har haft til midtbanen ikke ser for godt ud for indkøberne.

Fcm5600

Indlæg af Fcm5600 »

Forhåbentlig længe til vi skal møde Brøndby igen🤨🤨

Stimme

Indlæg af Stimme »

Hvordan kan vi drømme om at være ligaens bedste med det elendig spil vi levere på alle punkter vi er simpelthen så dårlige

Debussy

Indlæg af Debussy »

Det er simpelthen spild af liv det her. Thomasberg og Lodberg Raus, og det kan ikke gå for hurtigt.

edit: Uge efter uge går man med et spinkelt håb om at spillet lige om lidt bliver bedre, men det er simpelthen en utopi under Thomasberg. Det er ynkeligt.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

den ene langsidde her er halvdelen af tilskuerne udvandret

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

TT bør ikke længere være fredet. Tre nederlag på fire kampe, inkl en fortjent ydmygelse på hjemmebane og et nederlag til en oprykker, som ellers bare taber stort i tiden, samt et fortjent exit af pokalen. Kvaliteten af vores spil er til at overse, men sådan har det været siden Priskes forsømte forår, men TT hjælper ikke. Han er ved at have tabt sit indestående i banken. I hvert fald hos mig
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

forsvaret spiller som lort

Enig der må stilles spørgsmål til om TT formår at udvikle holdet.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Spillemæssigt er den nedadgående spiral simpelthen kommet ud af kontrol.

Man kan undskylde det med mange kampe, skader osv. men faktum er at vi vil spille mange kampe og skader er en del af spillet.
Så hvis trænerne ikke kan klare det under sæsonen, så har de ikke kompetencerne til det klubben ønsker.

Og nu 1-5, kan man håbe på en fyreseddel til nogle i trænersetuppet for at sparke lidt til det.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Når holdet er træt og ikke spiller godt, så må man gå ned i en defensiv og stå dybt. Ligesom vi gjorde mod AGF. Det er håbløst at løbe ind i en snitter.

Det er virkelig skidt træner arbejde det her. Både i Brøndby, og på hjemmebane. Puha og skader er ikke en undskyldning for ikke at sætte de spillere man har rigtigt op.

Den her kamp er skræddersyet til C. Sørensen, Castillo og Bravo.

Puha, 🤮

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Thomasberg bør være til overvejelse. I min optik bør han faktisk hældes ud. Man må som tophold ikke tabe 1-5 hjemme ligegyldigt hvor mange skader man har. Og faktum er Brøndby kunne have lavet 10. Samtidigt er der INTET, som hænger sammen offensivt. Hvis så bare i dag var et enkeltstående tilfælde, men det har jo stået på længe. Efter sidste landskamps termin er det kun blevet ringere, selvom det skulle være pusterummet. For mig siger det alt om tingenes tilstand og TTs endeligt.

Og må jeg så lige sige; Smid Askildsen på tredjeholdet!!! Igen giver han fuldstændig op og lader dem løbe end og score til 2-1, hvor vi ellers har momentum. Og så er han totalt usynlig i spillet. VÆK! Og spil Castillo eller Bravo.

Hvis vi tager til Viborg med Sørensen og Askildsen på midten taber vi 5-1 igen.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jeg har aldrig været fan af TT eller hans 4-4-2.
Man har faktisk spillerne som ville kunne begå sig i et mere spilsyrende setup og måske en 4-2-3-1 eller 4-3-3
Sidste års mesterskab blev vundet på individualister og en smule held.. Men mod hold der er af nogenlunde kaliber, så holder det her ikke i længden!

Det er et historisk dårlig nederlag som TT får sig her...
Jeg mener man har valgt en forkert strategi, da man kun gik med fysik og power, for selv det holder ikke men den trup man har.

Hvis næste kamp tabes, så tror jeg TT ryger ud.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Hvis man skal sammenligne fyringen af Bo Henriksen kontra at TT ikke har formået at udvikle holdet, så har jeg svært ved at se forskellen.

det her må også give nogle reflektioner i forhold til det kommende transfervindue. Man har hentet tre midtbanefolk der ikke har slået til.

Man kan også stille spørgsmålstegn ved mads becks fremtid, i hver til fald som anfører.

Der er for mange der melder sig hurtig ud i kampen, og begynder at spille deres eget spil.
Senest rettet af FCM2000 3. nov 2024, 16:05, rettet i alt 1 gang.

6256

Indlæg af 6256 »

Jeg tænker også, at man er nødt til at overveje TT. Uden at kende underliggende parametre og statistikker, så er der mange ting, der ligesom bliver tydelige.
- Vi lukker mange mål ind
- Vores sidste 4-5 mål, har alle været efter dødbolde
- Vi har ikke spillet 90 gode sammenhængende minutter, i jeg ved ikke hvor længe
- Vi er kommet bag ud i mange kampe
- Den centrale midtbane er gang på gang i undertal og modstanderen finder konstant rum mellem forsvar og midtbane
- Det spillemæssige har haltet
- Bænken virker rådvild og der er ingen der tager ansvar på banen

Skal man lægge mere Kuchtas udtalelser? Det virker jo til at han har ret.
Senest rettet af 6256 3. nov 2024, 16:07, rettet i alt 2 gange.

JBT

Indlæg af JBT »

5-1 hjemme må være historisk også set i lyset af spillerbudgettet og selvforståelsen

Krisen er total

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

TT er som en gammel pladespiller der køer i samme rille, der sker ingen udvikling eller ændringer.

Besvar