EL R3: FCM - St. Gilloise
EL R3: FCM - St. Gilloise
Tredje runde i Europa er på plakaten mod St. Gilloise, der de seneste år har gjort det flot i Belgien, efter ellers at have været et sekunda hold. Svært at vide hvad vi har i vente rent spillestils mæssigt og hvad angår kvaliteten. De har nogle stykker på holdkortet, som tidligere har fristet en tilværelse i Suppen. Husker jeg rigtigt har de en enkelt ude med karantæne til opgøret.
To nederlag i streg skal vaskes væk. Forhåbentlig er vi i stand til at få sejren - i såfald ser det enormt godt ud ift. avancement.
To nederlag i streg skal vaskes væk. Forhåbentlig er vi i stand til at få sejren - i såfald ser det enormt godt ud ift. avancement.
/ ABT

Re: EL R3: FCM - St. Gilloise
Belgierne har et meget stærkt forsvar, men modsat et tandløst angreb. Af seks ude kampen er 4 endt uafgjort og 2 er tabt, en del 0-0 kampe, så der skal scorers på de chancer man får mod det her hold. jeg så kampen St. Gilloise - Gent her i lørdags, og sjovt nok endte den kamp også 0-0, og hvor Gent var toneangivende, silkeborg mødte Gent og tabte dernede og 2-2 hjemme, så det er en opgave FCM kan klare, men afgørende bliver om man kan scorer på den / de chance/chancer man måske får *-), dem får man formentlig ikke mange af.ABT skrev: ↑22. okt 2024, 20:49Tredje runde i Europa er på plakaten mod St. Gilloise, der de seneste år har gjort det flot i Belgien, efter ellers at have været et sekunda hold. Svært at vide hvad vi har i vente rent spillestils mæssigt og hvad angår kvaliteten. De har nogle stykker på holdkortet, som tidligere har fristet en tilværelse i Suppen. Husker jeg rigtigt har de en enkelt ude med karantæne til opgøret.
-
Svært at tro på sejr, med tanke på de sidste to kampe, indstillingen i Haderslev gør mig nervøs for imorgen aften, holdet fungerer slet ikke, hvad SKAL der gøres.
-
Mod Sønderjyske var det galt med indstillingen i særligt første halvleg, men nok lige så meget med valg af personel til den valgte taktik med højt, aggressivt pres. Franculino, Kuchta, Byskov, Simsir var og er bare et halvsløjt team til at lægge et første pres, og Sønderjyske røg igennem med lethed gang på gang. Oven i er det ikke Askildsens styrke at agere bolværk.
Jeg kan ikke forestille mig, at TT gentager det igen resten af sæsonen.
Mon ikke vi mod Union får nyt personel til start 11-eren, der er i stand til at udføre et klassisk FCM-udtryk, dvs. med Sørensen, Osorio, Buksa/Chili, Mbabu. Mit tip: 2-1
Jeg kan ikke forestille mig, at TT gentager det igen resten af sæsonen.
Mon ikke vi mod Union får nyt personel til start 11-eren, der er i stand til at udføre et klassisk FCM-udtryk, dvs. med Sørensen, Osorio, Buksa/Chili, Mbabu. Mit tip: 2-1
Nogen der ved hvordan fanden man ser live fodbold på Disney. Jeg har et Disney Premium som er købt direkte ved Disney
-
Dejligt at se os spille en god første halvleg. Nu skal det følges op af en anden halvleg, hvor vi ikke må falde tilbage til de trælse tendenser under TT, hvor vi bliver for passive og defensive i tanke og handling, når vi er kommet foran.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
Dejlig sejr. Tillykke til TT og drengene.
Minussiden: At vi bliver defensive når vi er foran og vores dårlige dødboldstagning.
Plussiden: Oliver tilbage fra start. Osorios energiudladning, Elias og Diao. Bedst af alt at vi er gode fra start
Dario Osorio bedste mand for mig. Vild indsats, dog med nogle dårlige eksekveringer på dødboldene
Minussiden: At vi bliver defensive når vi er foran og vores dårlige dødboldstagning.
Plussiden: Oliver tilbage fra start. Osorios energiudladning, Elias og Diao. Bedst af alt at vi er gode fra start
Dario Osorio bedste mand for mig. Vild indsats, dog med nogle dårlige eksekveringer på dødboldene
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Synes efterhånden Bech har vist, at han ikke evner at være forsvarsstyrmand. Han var bedre med Ingason ved siden af sig, selvom Diao emahr bedre spidskompetencer. Ved ikke om det vil fungere bedre med Juninho, eller om der skal findes en bedre styrmand.
Stor ros til Thomasberg for at lave rettidige og gode indskiftninger i dag..
Stor ros til Thomasberg for at lave rettidige og gode indskiftninger i dag..
Sådan! Virkelig en momentum-sejr i EL. Havde vi tabt, så havde starten været lunken og næste kamp særdeles presset. Nu har vi vel reelt bogført det forventede for de første fire kampe, dvs. vi har en kamp i hånden mod FCSB - et enkelt point her vil være OK, tre point vil åbne helt nye muligheder.
Stærk præstation af Diao, Joel og Buksa i dag - endnu bedre af Olafsson og Osorio.
I øvrigt fedt med et interview med Osorio. I virkeligheden ret vildt hvilken stjerne vi har der, han kunne nemt blive den dyreste spiller nogensinde solgt fra Superligaen i min optik.
Stærk præstation af Diao, Joel og Buksa i dag - endnu bedre af Olafsson og Osorio.
I øvrigt fedt med et interview med Osorio. I virkeligheden ret vildt hvilken stjerne vi har der, han kunne nemt blive den dyreste spiller nogensinde solgt fra Superligaen i min optik.
Bestemt en godkendt præstation mod et godt hold. Det var en kamp, som man vidste kunne blive rigtig vigtig, så dejligt med de tre point.
Der er bestemt noget i præstationen som kunne forbedres, men i dag var der i det mindste energi og hårdt arbejde, stort set hele vejen rundt.
Fantastisk at se Osorio hele kampen - hvilken spiller. Diao gør det godt. Jeg var noget efter ham de sidste par gange i Superligaen, fordi jeg synes han undervurderer situationerne og modstanderen, men i dag spiller han på et højt niveau.
Buksa giver noget andet til vores spil. Mbabu er også vigtig igen, selvom det offensive stadig mangler lidt.
Bravo med et godt indhop.
Gogorza fik sig nogle lærepenge, men point for bare at køre på.
Der er bestemt noget i præstationen som kunne forbedres, men i dag var der i det mindste energi og hårdt arbejde, stort set hele vejen rundt.
Fantastisk at se Osorio hele kampen - hvilken spiller. Diao gør det godt. Jeg var noget efter ham de sidste par gange i Superligaen, fordi jeg synes han undervurderer situationerne og modstanderen, men i dag spiller han på et højt niveau.
Buksa giver noget andet til vores spil. Mbabu er også vigtig igen, selvom det offensive stadig mangler lidt.
Bravo med et godt indhop.
Gogorza fik sig nogle lærepenge, men point for bare at køre på.
Eneste, men potentielt væsentlige, malurt i bægeret i dag er manglen på uafgjorte kampe i ligaen. Kun to uafgjorte kampe i hele runden. Det betyder desværre, at der kommer flere point i ligaen end statistisk forventet, og derved presser det formentlig også det nødvendige antal point opad. Jeg tror nu, at der skal 10 point til som minimum og måske sågar 11. Ser ud til det vil kræve 16+ at få en top-8.
Ret vildt at med relativt mange lige kampe i en runde med 16 kampe så ender bare to uafgjort. Havde været godt med uafgjort i fx Malmø, Anderlecht , Ferenscavos og Rangers.
Vigtigt er det, at der er hold med maksimumpoint. Kan 4-5 hold støvsuge ligaen, så er det en fordel for os i vores nuværende position. Dertil kunne ligne at Ludogorets måske allerede har udspillet deres egne chancer når vi møder dem i januar. Omvendt har alle andre hold med sikkerhed alt at spille for.
Mange sjove nye tendenser og ting at holde øje med i dette format.
Ret vildt at med relativt mange lige kampe i en runde med 16 kampe så ender bare to uafgjort. Havde været godt med uafgjort i fx Malmø, Anderlecht , Ferenscavos og Rangers.
Vigtigt er det, at der er hold med maksimumpoint. Kan 4-5 hold støvsuge ligaen, så er det en fordel for os i vores nuværende position. Dertil kunne ligne at Ludogorets måske allerede har udspillet deres egne chancer når vi møder dem i januar. Omvendt har alle andre hold med sikkerhed alt at spille for.
Mange sjove nye tendenser og ting at holde øje med i dette format.