SL R12 - SønderjyskE - FC Midtjylland
Re: SL R12 - SønderjyskE - FC Midtjylland
Man kunne jo se det helt fra grænsen at det ville gå galt og at vi ville komme bagud. Savner at TT tager en hurtig konsekvens af det her nonsens og skifter 1-2 mand efter en halv time for at sende et signal.
/ ABT
![Billede](https://i.ibb.co/BzzFyYx/Udklip.png)
![Billede](https://i.ibb.co/BzzFyYx/Udklip.png)
Kuchta, Bak og Martinez burde pilles ud omgående i pausen. De løber jo rundt som en flok kegler.
Øv, hvor er det snart pinligt at starte sådan med de spillere vi har.
Oliver Sørensen, Christian Sørensen og Buksa må ind nu.
Øv, hvor er det snart pinligt at starte sådan med de spillere vi har.
Oliver Sørensen, Christian Sørensen og Buksa må ind nu.
Synes også Viktor Bak sejler rundt - Forsvaret åben som en ladeport.
Af alle spillere er jeg mest skuffet over Byskov. Han burde om nogen kæmpe for at bide sig fast, men han sløser, er ego og begår et dumt frispark de er millimeter fra at score på. På en tæt andenplads Bak. Totalt udspillet.
Af mere etablerede er Simsir en skændsel og de to 9’ere ligeså. Joel bedste mand, igen igen.
Ind med 2xSørensen, Buksa og Osorio fra start. Som minimum tre af dem.
Af mere etablerede er Simsir en skændsel og de to 9’ere ligeså. Joel bedste mand, igen igen.
Kutcha er en katastrofe hver gang, er ked af at sige det, men ham kan fcm sgu ikke bruge
Byskov bliver desværre heller ikke bedre end det vi er vidne til nu
Bak sejler i dag
Årets dårligste 1 halvleg, FCM! Man vil åbenbart ikke skabe afstand til de andre hold i ligaen
Byskov bliver desværre heller ikke bedre end det vi er vidne til nu
Bak sejler i dag
Årets dårligste 1 halvleg, FCM! Man vil åbenbart ikke skabe afstand til de andre hold i ligaen
Byskov = ego, der er jeg ret enig, det er fandme ikke i orden kun at spille sit spil. Jeg er ikke imponeret af ham.Lund7400 skrev: ↑20. okt 2024, 18:59Af alle spillere er jeg mest skuffet over Byskov. Han burde om nogen kæmpe for at bide sig fast, men han sløser, er ego og begår et dumt frispark de er millimeter fra at score på. På en tæt andenplads Bak. Totalt udspillet.
Midtbanen spiller slow fodbold
-
For mig at se sejler Bak fordi Simsir ikke tager sine tilbageløb, og Bak står igen og igen alene med to mand-
Det er simpelthen en ringe forsvar, hård kritik af mads beck, askildsen er for langsom i tanker
Godt TT ikke tog Kutcha ud.
Forstår ikke hvorfor der ikke er ikke frispark, på SE's 3. mål?
Forstår ikke hvorfor der ikke er ikke frispark, på SE's 3. mål?
-
Vi kan ikke blive ved med at komme så ufatteligt ringe ud til så mange kampe som det er tilfældet. I dag koster det point mod et bundhold. Det vil koste igen - også mod bundhold.
Jeg har masser af kredit at give af til TT, så jeg gider ikke indgå i fyringssnak, men det kan kun karaktiseres som dårligt trænerarbejde
Jeg har masser af kredit at give af til TT, så jeg gider ikke indgå i fyringssnak, men det kan kun karaktiseres som dårligt trænerarbejde
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
Ifht til tv billederne kan jeg ikke med 100% sikkerhed fastslå, at der er hånd på bolden. Måske det er forklaringen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
What? Synes det var 100% tydeligt, allerede inden man så det i slow.. Kommentatorne var heller ikke i tvivl, da de så den i slow..
Rend mig i røven det er elendigt
Uacceptabelt
Uacceptabelt
Elendigt. Det er tre point man skal have ALLE gange. Vi møder et hold med elendige Qamili som offensiv stjerne, og så får han sågar lov at score to mål. Pinligt.
Fejl at spille Bak fra start, Sørensen ca dobbelt så god. Fejl at starte med Oli og Osorio ude. Fejl at beholde Askildsen inde, han koster deres tredje mål. MBS og Diao er ikke et godt makkerpar, vi skal have Juminho ind for MBS.
Vildt at vi ikke får udlignet al elendigheden i betragtning. Så mange marginaler går imod og den sidste kvalitet mangler for at gøre farlige situationer til mål.
Skidt skidt søndag.
Fejl at spille Bak fra start, Sørensen ca dobbelt så god. Fejl at starte med Oli og Osorio ude. Fejl at beholde Askildsen inde, han koster deres tredje mål. MBS og Diao er ikke et godt makkerpar, vi skal have Juminho ind for MBS.
Vildt at vi ikke får udlignet al elendigheden i betragtning. Så mange marginaler går imod og den sidste kvalitet mangler for at gøre farlige situationer til mål.
Skidt skidt søndag.
Hvis jeg skal være den første, jeg vil jeg rette en alvorlig kritik mod TT staben, det er ikke godt nok, når man formår gang på gang at komme ud med et udtryk til en kamp, og som er under lavmål, så peger pilen på en og det kan kun være TT.
En del spillere fra landskampene så ud som om de aldrig skulle have været på banen.
Mads bech og Bak kan der stilles store spørgsmål til.
Skal der forstærkes i et kommende vindue, så er det mads becks plads, det er her svagheden ligger, hans attitude skaber nervøsitet, og han har ikke speed nok
En del spillere fra landskampene så ud som om de aldrig skulle have været på banen.
Mads bech og Bak kan der stilles store spørgsmål til.
Skal der forstærkes i et kommende vindue, så er det mads becks plads, det er her svagheden ligger, hans attitude skaber nervøsitet, og han har ikke speed nok