SL R12 - SønderjyskE - FC Midtjylland
SL R12 - SønderjyskE - FC Midtjylland
Så venter der en tur til Haderslev for første gang i 3 år.
Buksa er klar igen og det samme er Christian Sørensen.
Er der nogen der ved hvordan det står til med Chilufia, Oliver S og Mbabu?.
Buksa er klar igen og det samme er Christian Sørensen.
Er der nogen der ved hvordan det står til med Chilufia, Oliver S og Mbabu?.
Re: SL R12 - SønderjyskE - FC Midtjylland
Vi begynder at se slidte ud. Spillere som Martinez og Osorio har været i sydamerika i begge landsholdspauser og spillet meget for fcm. Jeg tror det begynder at kunne mærkes.
Forsvaret er aflastet i landsholdspausen og bør give sig selv. Joel, Diao, Bech og Bak (evt Mbabu, hvis han er klar).
Midtbanen har været langt væk på landsholdstjeneste (Simsir, Osorio, Martinez og Castillo). Optimalt set er Oliver klar og kan spille med Askildsen centralt fra start. Jeg er usikker på kanterne.
Er Buksa klar, så tror jeg han starter i front. Jeg er mere usikker på makkeren.
Jeg tror, det vil være klogt at spare de mest brugte spillere fra start. Vi bør kunne slå Sdr med reserverne. Det er netop i sådan en kamp vi bør gøre brug af en bred trup. Der venter et hårdt program i denne blok, hvor Sdr afgjort er letteste kamp. Truppen virker slidt og vi skal kunne holde sammen på det et par måneder endnu.
Forsvaret er aflastet i landsholdspausen og bør give sig selv. Joel, Diao, Bech og Bak (evt Mbabu, hvis han er klar).
Midtbanen har været langt væk på landsholdstjeneste (Simsir, Osorio, Martinez og Castillo). Optimalt set er Oliver klar og kan spille med Askildsen centralt fra start. Jeg er usikker på kanterne.
Er Buksa klar, så tror jeg han starter i front. Jeg er mere usikker på makkeren.
Jeg tror, det vil være klogt at spare de mest brugte spillere fra start. Vi bør kunne slå Sdr med reserverne. Det er netop i sådan en kamp vi bør gøre brug af en bred trup. Der venter et hårdt program i denne blok, hvor Sdr afgjort er letteste kamp. Truppen virker slidt og vi skal kunne holde sammen på det et par måneder endnu.
Martinez har spillet nul minutter for Uruguay denne gang.UlveLars skrev: ↑19. okt 2024, 10:10Vi begynder at se slidte ud. Spillere som Martinez og Osorio har været i sydamerika i begge landsholdspauser og spillet meget for fcm. Jeg tror det begynder at kunne mærkes.
Men har trods alt været langt omkring over mange tidszoner. Det samme gælder i øvrigt Castillo, mens Simsir har spillet 75% og Osorio 100%.Danand123 skrev: ↑19. okt 2024, 10:48Martinez har spillet nul minutter for Uruguay denne gang.UlveLars skrev: ↑19. okt 2024, 10:10Vi begynder at se slidte ud. Spillere som Martinez og Osorio har været i sydamerika i begge landsholdspauser og spillet meget for fcm. Jeg tror det begynder at kunne mærkes.
Jeg holder fortsat på at Martinez skal starte ude og være klar til torsdag (og næste søndag). Specielt nu hvor Oliver er klar
-
Tæt på samme starter som mod Brøndby. Stærk bænk, så TT satser nok på, om nødvendigt, at sætte trumf på den sidste halve time.
-
Ser ud til, at vi fortsætter trenden med at være pivringe i første halvleg
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Vi har jo ingen fart i vores spil, og alt køre inde på midten med små afleveringer, vi bruger ikke vores baks og fart til indlæg.
Sikke en flok amatører
Pinlig ringe indsats. Alle spiller for sig selv. Vi efterlader enorme rum til sønderjyske at spille i. Vi taber samtlige dueller og modstanderne har mere vilje og gejst. Der er ganske enkelt ingen ledere derinde, som kan træde i karakter og tage fat i kraven på folk. Hvor er du Mads Bech?
En fcm/TT Classic i første halvleg… noch einmal
En fcm/TT Classic i første halvleg… noch einmal
/ ABT
Og så kom målet, selvfølgelig. Forfærdelig første halvleg af Victor Bak især.
/ ABT
Skandløs præstation
tag dog victor Bak ud, han har sejlet rundt, diverse andre er også tæt på hans niveau. Byskov spiller stadig u19, men kan ikke tillade sig at have et så stort ego. Han har ikke niveauet
Thomasberg har et alvorligt problem, han kan ikke sætte holdet op, og det er et stort problem.
Thomasberg har et alvorligt problem, han kan ikke sætte holdet op, og det er et stort problem.
Senest rettet af FCM2000 20. okt 2024, 18:49, rettet i alt 1 gang.
-
Hørte på Mediano, at vi har en målscore på 11-13 i første halvleg i denne superligasæson. Til gengæld har vi kun lukket to mål ind i anden halvleg.
Nu 11-14
TT bliver ofte ros for ar kunne ændre kampe. Måske han fortjener han den ros, men så fortjener han eddermame også kritik for de første 45 min, kamp for kamp.
Vores start-11 bør være i stand til mere. Det er sindsygt skuffende og det falder altid tilbage på trænerarbejdet, når det pågår over tid
Nu 11-14
TT bliver ofte ros for ar kunne ændre kampe. Måske han fortjener han den ros, men så fortjener han eddermame også kritik for de første 45 min, kamp for kamp.
Vores start-11 bør være i stand til mere. Det er sindsygt skuffende og det falder altid tilbage på trænerarbejdet, når det pågår over tid
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Kommet bagud 8 af 12 kampe. Utroligt man ligger 1er.
Nu lukket 12 mål ind i første halvleg i sæsonen. Kun 2 i anden halvleg. Der er brug for et comeback igen igen igen igen igen igen igen igen. Håbløst
Nu lukket 12 mål ind i første halvleg i sæsonen. Kun 2 i anden halvleg. Der er brug for et comeback igen igen igen igen igen igen igen igen. Håbløst
/ ABT
hvis folk ikke gider spille, det er faktisk sådan det ser ud for en del FCM spillere, så må de ud på bænken.
Thomasberg har et problem, et alvorligt problem og det hedder 1. halvleg
Thomasberg har et problem, et alvorligt problem og det hedder 1. halvleg