Jeg tænkte også, at den lå til et nederlag i dag. Jeg synes vi i perioder har set slidt ud i de seneste kampe, vi har spillet. Specielt mentalt, ligesom der er enkelte spillere, der har fået mange minutter. Det var en svær kamp allerede inden, og blev det jo endnu mere, når der dukkede flere skader op. Osorios røde kort bliver jo ekstra træls i dag, når vi ikke har mere at skyde med fra bænken.
Landskampspausen bekommer os godt denne gang og forhåbentlig kan vi få en del af de skadede spillere klar igen. De mange skader i betragtning synes jeg også vi er kommet godt igennem denne periode siden sidste pause. Som en anden påpeger, bemærker jeg også, at vi har spillet (og fået point) ude mod AGF, FCN, SIF, Lyngby og vel også vundet alle vores hjemmekampe. Det er svært at være utilfreds og håber venter der mange point i resten af efteråret, og forhåbentlig kommer er nogle friske spillere tilbage efter pausen - både fysisk og mentalt.
Jeg ved ikke, hvad det er med Mads Bech, men jeg er ikke overbevist. I forhold til at han er anfører, hans lederskab på banen, ligesom han også flere gange (i flere kampe) har set skidt ud i placeringsevne, defensive aktioner og spillet med bolden. Jeg savner større kvalitet fra hans side.
SL R11 - Brøndby IF - FC Midtjylland
Re: SL R11 - Brøndby IF - FC Midtjylland
Cho var under knvien i Syd Korea hvor komplikationerne kom.
Godt være polakken sagde 2 uger, men er det ens betydende med det er sandt?
-
Fortjent nok at vi taber, og forventeligt med den amputerede flok vi kunne stille med, og har kunnet i et stykke tid.
Jeg er bare stadig lidt i chok over, at vi ikke får straffe til Castillo da Jacob Rasmussen smadrer albuen ind i ansigtet på ham. Jeg var slet ikke i tvivl om at VAR ville gribe ind. Jeg ved godt at vi har været heldige med VAR kendelser det seneste års tid generelt, og der må forventes at komme en "tilbagebetaling" på et tidspunkt, men jeg er stadig overrasket fordi den ikke kunne være mere tydelig.
Mål ændrer kampe og en udligning kunne godt have ført til at vi kunne tage point med hjem.
Jeg er bare stadig lidt i chok over, at vi ikke får straffe til Castillo da Jacob Rasmussen smadrer albuen ind i ansigtet på ham. Jeg var slet ikke i tvivl om at VAR ville gribe ind. Jeg ved godt at vi har været heldige med VAR kendelser det seneste års tid generelt, og der må forventes at komme en "tilbagebetaling" på et tidspunkt, men jeg er stadig overrasket fordi den ikke kunne være mere tydelig.
Mål ændrer kampe og en udligning kunne godt have ført til at vi kunne tage point med hjem.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Jakob karlsens argumenter på begge sager er særdeles tynde i interviews efter kampen. Se dem på bold.dk
Han er bare en lorte dommer intet mindre. Den albue kunne jo ses fra månen
At fcm så er piv ringe og mangler 4-5 startere er en anden sag, men vi ser sgu tynde ud generelt lige pt
Han er bare en lorte dommer intet mindre. Den albue kunne jo ses fra månen
At fcm så er piv ringe og mangler 4-5 startere er en anden sag, men vi ser sgu tynde ud generelt lige pt
-
Nu har jeg set de to straffesparksituationer på tv, det var umuligt at bedømme på stadion.
Det er en f...... skandale at Castillo ikke får straffe, og Simsir ligner også straffe, men især førstnævnte ser sjældent klart ud.
Jeg er overbevist om, at det er payback fra dommerne (læs: Jakob Karlsen), fordi FCM i sidste sæson slap billigt i nogle situationer - og kyllingen Karlsen vil hellere end noget andet være populær på Brøndby Stadion.
Det er en f...... skandale at Castillo ikke får straffe, og Simsir ligner også straffe, men især førstnævnte ser sjældent klart ud.
Jeg er overbevist om, at det er payback fra dommerne (læs: Jakob Karlsen), fordi FCM i sidste sæson slap billigt i nogle situationer - og kyllingen Karlsen vil hellere end noget andet være populær på Brøndby Stadion.
Hvad i himlens navn sker der for olofsson.....