1 dag for 2 gule
SL R11 - Brøndby IF - FC Midtjylland
Re: SL R11 - Brøndby IF - FC Midtjylland
Jeg havde solgt den for et point. Havde jeg vist, at Karlsen ville fløjte så ensidigt, havde jeg end ikke turde tro på 1 point. Det er jo helt vildt, så envejs han får fløjtet den kamp. Har sjældent set ringere præstation fra en dommer.
Mads Bech var så lige medskyldig i begge mål. Taber simpelthen sin markering. Det er ikke godt nok. Og så alle vore elendige dødbolde - en skændsel.
For svagt besat i dag, - en kamp vi må skrive på tabslisten. Pay back i pokalen
det er for hurtig at kalde ham et fejlcast.
Han mangler selvtillid.
I dag ser man virkelig, at sørensen, paulinho, buksa, cho, osario, marrony, olsson, + der er andre der ser rustne ud. eks, bak, sørensen, juninho.
Byskov burde udlejes og udvikle sig den vej.
Bravo ser spændende ud.
Diao har stadig noget at lære.
Pausen er veltrængt, nu må sundhedssektoren vise deres værd.
En horrible skadesliste FCM har haft i hele efteråret, det har slidt på de sidste bærende kræfter.
Senest rettet af FCM2000 6. okt 2024, 20:08, rettet i alt 1 gang.
Sorry, så det lige som direkte rødt. Men dumt alligevel på det tidspunkt i kampen.
Jeg ved godt det er årets første nederlag, men jeg syntes virkelig det er for dårligt i dag. Og det har vores forsvar været i længe, begge mål i dag står Rajovic helt fri i mellem begge stoppere. Vores angrebsspil var fantasiløst og skal tilsyneladende gå igennem simsir, der ikke havede en god kamp. Jeg ved ikke hvad Kuchta bragt til kampen har ikke set noget godt fra ham endnu.
enig forsvaret har problemer, men tænk lige de skader de har haft i bagkæden, paulinho, sørensen, bak, juninho.Stimme skrev: ↑6. okt 2024, 20:11Jeg ved godt det er årets første nederlag, men jeg syntes virkelig det er for dårligt i dag. Og det har vores forsvar været i længe, begge mål i dag står Rajovic helt fri i mellem begge stoppere. Vores angrebsspil var fantasiløst og skal tilsyneladende gå igennem simsir, der ikke havede en god kamp. Jeg ved ikke hvad Kuchta bragt til kampen har ikke set noget godt fra ham endnu.
For mig ser Beck ikke stærk nok ud, begge mål står han ikke tæt nok.
Men holdet ser slidt ud i dag, forståeligt med alle de skader der har været, der har været drevet rovdrift på for mange af de skadesfrie nøglespillere.
FCM spillede i torsdag, og har været igennem et hårdere forløb, og når man så har så mange skader så skal det gå galt på et tidspunkt
kunne egentlig godt tænke mig at få vide, hvad der gik galt med den operation cho har været igennem.
Jeg synes bestemt ikke FCMs sundhedssektor har peaket her i efteråret
Den polske landsholdslæge snakkede noget med 2 uger til Buksa, nu er vi på vej mod 6 uger.
Jeg synes bestemt ikke FCMs sundhedssektor har peaket her i efteråret
Den polske landsholdslæge snakkede noget med 2 uger til Buksa, nu er vi på vej mod 6 uger.
Senest rettet af FCM2000 6. okt 2024, 20:25, rettet i alt 1 gang.
For mig er det ikke rigtig skaderne i forsvaret, Beck og diao har jo spillet sammen i midten længe, for mig virker det som dårlig kommunikation mellem alle i den bagerste linjeFCM2000 skrev: ↑6. okt 2024, 20:17enig forsvaret har problemer, men tænk lige de skader de har haft i bagkæden, paulinho, sørensen, bak, juninho.Stimme skrev: ↑6. okt 2024, 20:11Jeg ved godt det er årets første nederlag, men jeg syntes virkelig det er for dårligt i dag. Og det har vores forsvar været i længe, begge mål i dag står Rajovic helt fri i mellem begge stoppere. Vores angrebsspil var fantasiløst og skal tilsyneladende gå igennem simsir, der ikke havede en god kamp. Jeg ved ikke hvad Kuchta bragt til kampen har ikke set noget godt fra ham endnu.
Men holdet ser slidt ud i dag, forståeligt med alle de skader der har været, der har været drevet rovdrift på for mange af de skadesfrie nøglespillere.
FCM spillede i torsdag, og har været igennem et hårdere forløb, og når man så har så mange skader så skal det gå galt på et tidspunkt
Det kan du have ret i med hensyn til kommunikation, Elias indklusiv. synes han er for passiv ved mange indlæg, men det er måske noget der er aftalt, at han ikke skal komme flyvende ud ?Stimme skrev: ↑6. okt 2024, 20:25For mig er det ikke rigtig skaderne i forsvaret, Beck og diao har jo spillet sammen i midten længe, for mig virker det som dårlig kommunikation mellem alle i den bagerste linjeFCM2000 skrev: ↑6. okt 2024, 20:17enig forsvaret har problemer, men tænk lige de skader de har haft i bagkæden, paulinho, sørensen, bak, juninho.Stimme skrev: ↑6. okt 2024, 20:11Jeg ved godt det er årets første nederlag, men jeg syntes virkelig det er for dårligt i dag. Og det har vores forsvar været i længe, begge mål i dag står Rajovic helt fri i mellem begge stoppere. Vores angrebsspil var fantasiløst og skal tilsyneladende gå igennem simsir, der ikke havede en god kamp. Jeg ved ikke hvad Kuchta bragt til kampen har ikke set noget godt fra ham endnu.
Når man har spillere som o sørensen, marrony, buksa, cho, osorio, olsson mf.l ude, det skal koste, med 2 kampe om ugen.
Og jeg vil meget gerne vide hvad der er egentlig er gået galt med cho's operation, jeg er ikke imponeret af sundhedssektoren i det her efteråret.
Marrony har været ude mere end 12 mdr !!!
Måske O.Sørensen er den eneste rigtige defensive spiller af dem du nævner, men ja jeg er enig vi kunne jo ikke blive ved med at præstere med så mange skader
Vi skulle tabe på et tidspunkt. Vi har, efter 11 runder, minimum 1 og formentlig tre point ned til andenpladsen. I de 11 runder har vi været på udebane mod Brøndby, AGF, FCN og Silkeborg (og Randers, Viborg). Det er faktisk ret vildt, 4/5 andre top-6 hold eller 6/7 top-8 hold. Med andre ord har vi et program i anden halvdel, som burde kunne give mindst lige så mange point.
Siden sidste landskampspause har vi i Superligaen hentet 7 point (godkendt), 4 point i Europa (godkendt+) og videre i Pokalen (godkendt).
Der er vel begrundet håb om, at Buksa, Oli, Paulinho, Chili og Lind er med efter pausen i Haderslev. Det ville gøre en markant forskel.
Siden sidste landskampspause har vi i Superligaen hentet 7 point (godkendt), 4 point i Europa (godkendt+) og videre i Pokalen (godkendt).
Der er vel begrundet håb om, at Buksa, Oli, Paulinho, Chili og Lind er med efter pausen i Haderslev. Det ville gøre en markant forskel.
Hvis han får 4+6+13, så ender han på 26 point, og kun en enkelt karantænedag.
-
Det lå lige til højrebenet at den ikke gik mere i dag, vi har det bare skidt på Brøndby Stadion og oven i manglede der i den grad offensiv power med dagens fortsatte skadeshelvede. Faktisk utroligt at FCM har holdt den kørende uden nederlag så længe.
Jeg synes Brøndby, cirka lige som FCM, er ganske middelmådige i dag, og bortset fra de to foræringer, hvor vi dobbeltsnorker v. indlæg og markering x 2, kommer de ikke frem til noget som Elias ikke kan tage på den god dag - vi burde have kørt en 0-0 hjem.
Jeg synes Brøndby, cirka lige som FCM, er ganske middelmådige i dag, og bortset fra de to foræringer, hvor vi dobbeltsnorker v. indlæg og markering x 2, kommer de ikke frem til noget som Elias ikke kan tage på den god dag - vi burde have kørt en 0-0 hjem.