SL R11 - Brøndby IF - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

SL R11 - Brøndby IF - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

En normalt svær udekamp, hvor vi nok snart får det første nederlag i sæsonen.

Dejligt at flere spillere er på vej tilbage, så nu begynder hovedpinen for alvor for Thomas Thomasberg.

Joel spiller sublimt, Mbabu skal spille og nu med C. Sørensen og V. Bak klar på venstre back.

Jeg tror vi stiller således op.

Olafsson
Joel, Diao, Bech, Sørensen
Byskov, Martinez, Sørensen, Simsir
Chilli, Franculino

Danand123

Re: SL R11 - Brøndby IF - FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Lupus1999 skrev:
5. okt 2024, 15:36

Dejligt at flere spillere er på vej tilbage, så nu begynder hovedpinen for alvor for Thomas Thomasberg.

Joel spiller sublimt, Mbabu skal spille og nu med C. Sørensen og V. Bak klar på venstre back.

Olafsson
Chilli, Franculino
Du skriver Mbabu skal spille og sætter ham af? Og ved du, at Oliver Sørensen er klar?

Ved godt Kucta ikke spillede godt i torsdags, men jeg vil nu foretrække at have Chili til anden halveg.

Men vores første nederlag Superliga-sæsonen skal jo komme, men det ville nu være fedt at gå igennem første halvdel af grundspillet som ubesejret. Og selv om alle er efter Fck, ja så kan de være kun et point fra førstepladsen i morgen aften, selv om de også har en udfordrende udekamp.

Kejle

Indlæg af Kejle »

Hvorfor skulle vi tabe?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Brøndby fik læsterlige tæv af FC Nordsjælland i sidste spillerunde. Det må give noget usikkerhed, og det skal vi udnytte. Vi skal for en gang skyld være klar fra start og presse deres defensiv maksimalt for at puste til den usikkerhed.

Synes meget taler for en sejr, eller i det mindste uafgjort. Vi er solide og har selvtilliden i orden.

Copenhagenwolf

Indlæg af Copenhagenwolf »

Brøndby er gevaldig presset og hvis ikke Jesper Sørensen har tabt omklædningsrummet kommer de med fuld kraft tilsat desperation og et udsolgt stadion, hvilket er en vanskelig cocktail at møde. Under Jesper S har Brøndby også haft et godt tag på FCM. For mig er Brøndby små favoritter a la 40-30-30, men en åben kamp.

Mit tip på FCMs starter:
Elias - Andersson, Diao, MBS, Bak - Martinez, Castillo, Byskov, Simsir - Kuchta, Franculino

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Danand123 skrev:
5. okt 2024, 15:50
Lupus1999 skrev:
5. okt 2024, 15:36

Olafsson
Chilli, Franculino
Du skriver Mbabu skal spille og sætter ham af? Og ved du, at Oliver Sørensen er klar?

Ved godt Kucta ikke spillede godt i torsdags, men jeg vil nu foretrække at have Chili til anden halveg.

Men vores første nederlag Superliga-sæsonen skal jo komme, men det ville nu være fedt at gå igennem første halvdel af grundspillet som ubesejret. Og selv om alle er efter Fck, ja så kan de være kun et point fra førstepladsen i morgen aften, selv om de også har en udfordrende udekamp.
Grunden til at Mbabu er på bænken, er fordi at han har spillet 4-5 kampe i træk nu og han ser efterhånden lidt presset ud. Derfor tror jeg at han får et hvil.

Betragtningen var en mere generel hovedpine, når alle backs snart er klar igen. 👍🏻

SHL

Indlæg af SHL »

Det er også en mulighed at flytte Chr. Sørensen frem på wing’en og holde Byskov på bænken (som er lidt tynd) til anden halvleg.

3316

Indlæg af 3316 »

Chili og Lind ude af truppen, så ser ud til vi starter Simsir på toppen.
Der ville jeg godt nok foretrække Kuchta, og så lade Castillo glide på bænken i stedet.
Men må være for at have noget at komme med fra bænken også..

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Man må sige, at truppen efterhånden er noget så decimeret. Den snarlige landskampspause kommer ganske belejligt, må man sige.

Uanset hvordan kampen ender i dag, er vi dog sikret 1. Pladsen ved første tv-penge uddeling, hvilket ikke er så ringe endda.
/ ABT

Billede

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Det er et ufatteligt uheld, vi fortsat er ramt af når det kommer til skader. Generelt har vi uhørt mange skader, og så kommer de desværre i samme kæde typisk.. I dag uden Cho, Buksa, Osorio, Marrony, Gogorza, Chili og Lind offensivt. Det er jo HELT vildt!!

Med det in mente, samt en tur til Beograd, så vil et enkelt point være alt rigeligt til at tilfredstille mig.

Ligegyldigt hvad så, som du siger ABT, ender vi første halvdel af grundspillet som nummer et. Oveni i Europa League med fire point og videre i pokalen. Meget godkendt indtil videre. En sejr i dag vil være prikken over i'et.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg vil være super overrasket og glad, hvis vi slipper afsted med 1 point i dag. For mig er det den kamp jeg frygter mest hver sæson
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

JBT

Indlæg af JBT »

Mads Bech er desværre involveret i alt for mange mål

Vi trænger til den landsholdspause og at få 4 faste startere tilbage

JBT

Indlæg af JBT »

Kæmpe straffe på castillo , lorte dommer

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Med alle skaderne er det svært at se, at vi i denne kamp kan vende det fra bænken. Håbet skal være, at Bif bliver bange for at vinde, hvis de kun fører med en.

Også tilfreds med uafgjort både før og specielt nu.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Desværre et OK mål Brøndby får scoret. Dog en lidt kedelig tendens til at det stort set altid er omkring Mads Bech, at vi slipper målene ind.

Mildt sagt ikke heldige med dommeren i dag. Der er absolut intet der går vores vej på den front.

Lad os se om vi kan æde os ind. Sætter ikke den store lid til bænken, så hvis vi kan stikke af med et X er det helt klart godkendt.
/ ABT

Billede

Besvar