Seriøst?
Bolden sparkes opad og tilfældigvis har han armen oppe for at holde balancen. Problemet her er at handsreglerne er latterlige. Korrekt straffe, men imo ikke at klokke i den.
Vil sige Diao ser skidt ud i situationen. Jovist, han forsøger at holde balancen. Men hans ene arm skal aldrig være oppe i hovedhøjde/over hovedhøjde, når man strækker et ben ud i en blokering. Det er hans ansvar at have styr på legemerne - især når han bevæger sig rundt i feltet. Det er gode lærepenge til fremtiden. Synes ikke man kan give skylden på reglerne her - arme/hænder over hovedet uanset hvilken aktion du så er i, hører ikke hjemme.
Sådan er reglerne desværre. Jeg så dog gerne at hands ikke skulle give straffe, men inddirekte frispark. Alt for mange kampe afgøres pga en tilfældig hands i ufarlige situationer. Der skal selvfølgelig være undtagelser der kan give straffe, men det må de lærde herrer kunne komme med bedre eksempler på.ABT skrev: ↑14. sep 2024, 21:48Vil sige Diao ser skidt ud i situationen. Jovist, han forsøger at holde balancen. Men hans ene arm skal aldrig være oppe i hovedhøjde/over hovedhøjde, når man strækker et ben ud i en blokering. Det er hans ansvar at have styr på legemerne - især når han bevæger sig rundt i feltet. Det er gode lærepenge til fremtiden. Synes ikke man kan give skylden på reglerne her - arme/hænder over hovedet uanset hvilken aktion du så er i, hører ikke hjemme.
Enig.Ravnen skrev: ↑15. sep 2024, 17:13Flot og fortjent sejr. Jeg kan ikke mindes et bedre FCM hold, seriøst. Vi er enormt stærke og Thomasberg gør det rigtige.
Selvfølgelig er vi guldfavoritter. Men det er alt alt for tidligt til at snakke om guld, der er lang tid til det afgøres. Her og nu skal vi bare fortsætte det gode arbejde og tage én kamp ad gangen. Der er masser af kampe foran os og de mange europæiske kan komme til at koste i superligaen, så lad os nu se.
Jeg har intet problem i at hands som i denne situation, giver straffe.Kejle skrev: ↑14. sep 2024, 22:38Sådan er reglerne desværre. Jeg så dog gerne at hands ikke skulle give straffe, men inddirekte frispark. Alt for mange kampe afgøres pga en tilfældig hands i ufarlige situationer. Der skal selvfølgelig være undtagelser der kan give straffe, men det må de lærde herrer kunne komme med bedre eksempler på.ABT skrev: ↑14. sep 2024, 21:48Vil sige Diao ser skidt ud i situationen. Jovist, han forsøger at holde balancen. Men hans ene arm skal aldrig være oppe i hovedhøjde/over hovedhøjde, når man strækker et ben ud i en blokering. Det er hans ansvar at have styr på legemerne - især når han bevæger sig rundt i feltet. Det er gode lærepenge til fremtiden. Synes ikke man kan give skylden på reglerne her - arme/hænder over hovedet uanset hvilken aktion du så er i, hører ikke hjemme.