Synes nu jeg har fået flere svar end spørgsmål.
Hvilket spørgsmål har du fået som du ikke havde før kampen?
Hvor lang tid skal en spiller være skadet, før du ikke længere mener han er en del af holdet, og bør erstattes af en ny stjernespiller til 30 mio. 1 dag, 1 uge, 1 måned?TrueWolfMidt skrev: ↑25. aug 2024, 13:02Er en spillertrup på 23 spillere en bred trup? Resten af de spillere der figurerer i vores app er enten skadede eller ude af TT's startopstillingen tror endda at jeg talte Byskov med som spillende hvilket han vel ikke har gjort i efterhånden lang tid af ukendte årsager, så i realiteten er truppen kun 22 spillere.
Aaaaahhh What !! Hvad har du gang i ? Så læs dog hvad jeg skriver. Nævner intet om spillerkøb og / eller noget om priser på 30 millioner eller lignende. Flere har nævnt især de kære erklærede fodboldeksperter at Fcm har en bred / stor trup det er det jeg spørger om vi har, såmænd intet andet, men jeg tror du blander ting sammen.3316 skrev: ↑25. aug 2024, 13:43Hvor lang tid skal en spiller være skadet, før du ikke længere mener han er en del af holdet, og bør erstattes af en ny stjernespiller til 30 mio. 1 dag, 1 uge, 1 måned?TrueWolfMidt skrev: ↑25. aug 2024, 13:02Er en spillertrup på 23 spillere en bred trup? Resten af de spillere der figurerer i vores app er enten skadede eller ude af TT's startopstillingen tror endda at jeg talte Byskov med som spillende hvilket han vel ikke har gjort i efterhånden lang tid af ukendte årsager, så i realiteten er truppen kun 22 spillere.
Du undlader at tælle de skadede spillere med i truppen, hvilket er en ny måde at regne på for mig. Jeg spørger defor, hvor lang tid man i din optik skal være skadet, for ikke længere at være en del af truppen?TrueWolfMidt skrev: ↑25. aug 2024, 17:45Aaaaahhh What !! Hvad har du gang i ? Så læs dog hvad jeg skriver. Nævner intet om spillerkøb og / eller noget om priser på 30 millioner eller lignende. Flere har nævnt især de kære erklærede fodboldeksperter at Fcm har en bred / stor trup det er det jeg spørger om vi har, såmænd intet andet, men jeg tror du blander ting sammen.3316 skrev: ↑25. aug 2024, 13:43Hvor lang tid skal en spiller være skadet, før du ikke længere mener han er en del af holdet, og bør erstattes af en ny stjernespiller til 30 mio. 1 dag, 1 uge, 1 måned?TrueWolfMidt skrev: ↑25. aug 2024, 13:02Er en spillertrup på 23 spillere en bred trup? Resten af de spillere der figurerer i vores app er enten skadede eller ude af TT's startopstillingen tror endda at jeg talte Byskov med som spillende hvilket han vel ikke har gjort i efterhånden lang tid af ukendte årsager, så i realiteten er truppen kun 22 spillere.
Jeg har trukket skadede spillere fra truppen og dem som af en eller anden grund ikke får spilletid. Så går du tilbage og kikker på hvad jeg skrev, har vi en stor trup som fodboldeksperterne siger ? Bak skade ukendt for os og det samme gælder længde / tid. Paulinho 4-5 uger. Marrony hvem ved måske 4-6-8 uger inden han måske træner med / spiller igen. Ortis, Heiselberg, Lind, Olsson, Cho, nogle spiller bare ikke, andre kan være ude pga. skade/r du og jeg kender ikke deres skadeslændge. Nu har man så fjernet Rømer, som vidst blev talt med i 1 optælling, never mind - mit spørgsmål var, har vi en stor trup, kun du svare på det ,? Jeg mener ikke, at vores trup er stor, jo hvis alle vores spillere var tilgængelige for holdet - Hvad med Byskov er han ved at blive solgt, eller hvorfor spiller han ikke ? Ortis og Lind skal nok videre, er de i truppen / ja og alligevel NEJ. De for ingen spilletid, så i mit hoved er de ikke en del af truppen, så kan du tælle som du vil.3316 skrev: ↑25. aug 2024, 20:46Du undlader at tælle de skadede spillere med i truppen, hvilket er en ny måde at regne på for mig. Jeg spørger defor, hvor lang tid man i din optik skal være skadet, for ikke længere at være en del af truppen?TrueWolfMidt skrev: ↑25. aug 2024, 17:45Aaaaahhh What !! Hvad har du gang i ? Så læs dog hvad jeg skriver. Nævner intet om spillerkøb og / eller noget om priser på 30 millioner eller lignende. Flere har nævnt især de kære erklærede fodboldeksperter at Fcm har en bred / stor trup det er det jeg spørger om vi har, såmænd intet andet, men jeg tror du blander ting sammen.