SL R06: FCM - Sønderjyske

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Matjavsen

Re: SL R06: FCM - Sønderjyske

Indlæg af Matjavsen »

FCM2000 skrev:
24. aug 2024, 17:59
en kamp der stiller flere spørgsmål end svar
Synes nu jeg har fået flere svar end spørgsmål.

Hvilket spørgsmål har du fået som du ikke havde før kampen?

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

1 vigtig ting, vi skal huske, vi er lige så lette at læse som hold, som det er at læse en bog. Intet nyt fra TT. Vi skal som hold bringe noget nyt, være mere aggressive, vinde andenboldene, og når vi spiller imod SønderjyskE skal vi holde bolden på jorden, for de vinder alle, alle boldene i luftkampene. Håber virkelig at vi kan finde tilbage til dengang vi var gode på hovedet men tilsyneladende er holdet langt fra det.

Copenhagenwolf

Indlæg af Copenhagenwolf »

Der er godt nok mange mangler i dag, især midtbane/forsvar.
Men...jeg vil tillade mig at betragte dagens kamp som en outlier ift. sammenhæng og kvalitet i holdet: vi roterer det halve af gallaopstillingen før en episk vigtig kamp, har fem skadede spiller, og programmet er uhørt tæt på femte uge.
Alligevel vinder vi og ligger pt. nr. 1. Vi har overstået to af tre hurdler i vejen mod CL-ligaspil. Og i 11 kampe er der syv sejre og fire uafgjorte, nul tabte. Ikke så ringe endda.

6256

Indlæg af 6256 »

Jeg var også mere irriteret under kampen, end jeg er her bagefter. Specielt over det sløsede og nonchalant spil, vi viser bl.a. ved deres første mål og opdækningen ved andet (og Elias i målet)

Vi lignede nogle, der havde hovedet et andet sted, og som måske vel spiller på 80-90%. De mange udskiftninger gør, at det ikke hænger sammen, og så blev der truffet så mange elendige beslutninger undervejs. Alligevel gør vi det, vi skal og der forventes af os. Der var heller ingen grund til at vi skulle så langt tilbage at stå til sidst. Her kunne jeg godt savne noget tydeligere lederskab.

Endnu en sejr, stadig ubesejret. Det er svært at være utilfreds. Og kom så på onsdag!!

3316

Indlæg af 3316 »

Føles lidt som om vi leger med ilden, med alle de rotationer.
Men hvis ikke man skal bruge den brede trup, i mellem de to afgørende playoff kampe, på hjemmebane imod Sønderjyske, hvornår skal man så..
Heldigvis var der en tydelig forskel da A kæden kom ind, og disse 3 point er lige så gode som dem vi vinder med flot spil..

JBT

Indlæg af JBT »

Der mangler alt for meget hvis ikke Simsir er med eller at han har en off day / bundniveauet halter.

Der skal simpelthen være en ekstra spiller på holdet som ham. Køb det nu bare

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Er en spillertrup på 23 spillere en bred trup? Resten af de spillere der figurerer i vores app er enten skadede eller ude af TT's startopstillingen tror endda at jeg talte Byskov med som spillende hvilket han vel ikke har gjort i efterhånden lang tid af ukendte årsager, så i realiteten er truppen kun 22 spillere.

3316

Indlæg af 3316 »

TrueWolfMidt skrev:
25. aug 2024, 13:02
Er en spillertrup på 23 spillere en bred trup? Resten af de spillere der figurerer i vores app er enten skadede eller ude af TT's startopstillingen tror endda at jeg talte Byskov med som spillende hvilket han vel ikke har gjort i efterhånden lang tid af ukendte årsager, så i realiteten er truppen kun 22 spillere.
Hvor lang tid skal en spiller være skadet, før du ikke længere mener han er en del af holdet, og bør erstattes af en ny stjernespiller til 30 mio. 1 dag, 1 uge, 1 måned?

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

3316 skrev:
25. aug 2024, 13:43
TrueWolfMidt skrev:
Hvor lang tid skal en spiller være skadet, før du ikke længere mener han er en del af holdet, og bør erstattes af en ny stjernespiller til 30 mio. 1 dag, 1 uge, 1 måned?
Aaaaahhh What !! Hvad har du gang i ? Så læs dog hvad jeg skriver. Nævner intet om spillerkøb og / eller noget om priser på 30 millioner eller lignende. Flere har nævnt især de kære erklærede fodboldeksperter at Fcm har en bred / stor trup det er det jeg spørger om vi har, såmænd intet andet, men jeg tror du blander ting sammen.

3316

Indlæg af 3316 »

TrueWolfMidt skrev:
25. aug 2024, 17:45
3316 skrev:
TrueWolfMidt skrev:
Aaaaahhh What !! Hvad har du gang i ? Så læs dog hvad jeg skriver. Nævner intet om spillerkøb og / eller noget om priser på 30 millioner eller lignende. Flere har nævnt især de kære erklærede fodboldeksperter at Fcm har en bred / stor trup det er det jeg spørger om vi har, såmænd intet andet, men jeg tror du blander ting sammen.
Du undlader at tælle de skadede spillere med i truppen, hvilket er en ny måde at regne på for mig. Jeg spørger defor, hvor lang tid man i din optik skal være skadet, for ikke længere at være en del af truppen?

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

3316 skrev:
25. aug 2024, 20:46
TrueWolfMidt skrev:
25. aug 2024, 17:45
3316 skrev:

Du undlader at tælle de skadede spillere med i truppen, hvilket er en ny måde at regne på for mig. Jeg spørger defor, hvor lang tid man i din optik skal være skadet, for ikke længere at være en del af truppen?
Jeg har trukket skadede spillere fra truppen og dem som af en eller anden grund ikke får spilletid. Så går du tilbage og kikker på hvad jeg skrev, har vi en stor trup som fodboldeksperterne siger ? Bak skade ukendt for os og det samme gælder længde / tid. Paulinho 4-5 uger. Marrony hvem ved måske 4-6-8 uger inden han måske træner med / spiller igen. Ortis, Heiselberg, Lind, Olsson, Cho, nogle spiller bare ikke, andre kan være ude pga. skade/r du og jeg kender ikke deres skadeslændge. Nu har man så fjernet Rømer, som vidst blev talt med i 1 optælling, never mind - mit spørgsmål var, har vi en stor trup, kun du svare på det ,? Jeg mener ikke, at vores trup er stor, jo hvis alle vores spillere var tilgængelige for holdet - Hvad med Byskov er han ved at blive solgt, eller hvorfor spiller han ikke ? Ortis og Lind skal nok videre, er de i truppen / ja og alligevel NEJ. De for ingen spilletid, så i mit hoved er de ikke en del af truppen, så kan du tælle som du vil.

Besvar