SL R04: FCM - Vejle

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

SL R04: FCM - Vejle

Indlæg af ABT »

Kampene kommer hurtigt i disse uger, og i morgen, fredag, er der en ny udfordring; Vejle B.

Mest spændende inden kampen er vel nok hvor meget vi kommer til at rotere. Formentlig en del med øje på belastning, skader og en monster vigtig kamp i begyndelsen af næste uge i Ungarn. Buksa er helt sikkert ikke med, og mon ikke det bliver debut til Christian Sørensen?

Uanset hvordan vi stiller op, skal det give 3 point mod Vejle i egen hule.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Ravnen

Re: SL R04: FCM - Vejle

Indlæg af Ravnen »

Vi skal finde det spil frem vi spillede i anden halvleg sidst, så kører vi Vejle fuldstændig over.

Den her fase med de mange kampe og Europa kan være ekstrem dyr i forhold til Superligaen. Det er altafgørende vi kan levere i ligaen.

JBT

Indlæg af JBT »

Jeg vil bare gerne se en god 1 halvleg og med den rette opsætning fra start af. Det er alt for længe siden, at man er kommet ud som lyn og torden

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Christian Sørensen, Adam Gabriel, Andre Rømer, Waldemar Byskov, Ola Brynhildsen og Alhaji Kamara er jeg temmelig sikker på starter i morgen.

Måske også Pedro Bravo for minutter her. Jeg håber også Gorgoza kommer i aktion, da han virkelig har set spændende ud.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Så voldsomt tror jeg alligevel ikke, at det bliver. Gætter på;

Olafsson
Gabriel - Juninho - MBS - Sørensen
Osorio - Askildsen - Castillo - Ola
Chili - Francu

Lidt i tvivl om ola ryger på højre og Byskov ind. Håber det ikke. Stærkt hold trods det nærmest er ren B-kæde. Men er der en kamp i sæsonen, som jeg kan tåle at smide point i, så er det den i morgen. At gå videre tirsdag er minimum 30 millioner ekstra værd og kan være flere hundrede værd. I det lys skal vi acceptere et offer på 2-3 point, skulle det blive udfaldet. Hvilket det ikke nødvendigvis bliver, selv med ovenstående 11 er vi vel bedre på nærmest samtlige pladser på nær Onughka og hvem end de spiller på HB.

Copenhagenwolf

Indlæg af Copenhagenwolf »

Vejle har tre hurtige oppe foran med Jude, Onugkha og grækeren, så jeg tror at Diao kommer til at spille., muligvis også Andersson.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Lee gjorde det godt senest, så jeg tror han får chancen.

JBT

Indlæg af JBT »

Ola er godt nok dårlig igen, selvom det var det fint chip mål. Han skal jo lave 2-3 mål idag, men brænder igen halvanden monster chance.

Joel også med en rædselsfuld kamp, generelt alt for tvivlende på kuglen selvom han idag kom lidt med offensivt. Han laver for mange sjuskefejl idag.

Vi mangler bare en klasse spiller på den højre dør.

Resten af holdet har været på halv gas og en dag på kontoret dvs. som forventet godkendt. 3 point og videre til en spændende kamp på tirsdag.

Kejle

Indlæg af Kejle »

Ola dårlig?

Scorer et flot mål. Brænder en enkelt chance hvor han forsøger at sparke modsat. Glider (som mange andre) i den sidste afslutning. Det er imo de eneste fejl han laver.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Godt tilfreds med aftenens kamp. Professionelt stykke arbejde at kunne vinde sikkert med mange rotationer. Fedt med Christian Sørensens debut. Upassende at Hedens Drenge ikke ville synge for en fynbo, som Fcm selv rigtig gerne vil have. Hedens Drenge kæmper for at alle skal støtte holdet, når det går skidt i kampene. Rigtig! Men de skal også støtte en ny spiller fra dag et.

Ola - ja brænder igen et par stykker, men han kommer frem til chancerne og har scoret to mål indtil videre.

Fire kampe og otte point efter udekampe i AGF og Farum. Stor chance for at komme i playoff som seeded om plads i Chl. Vi kan ikke forlange bedre udgangspunkt.

Vi har vundet guld for 2,5 måned siden (lidt heldigt javist). Masser af tilskuere og en fyldt fanshop før kampene.

Men nyd nu at være Fcm-fan lige nu. Hvornår har det sidst set så godt og lovende ud.

Debussy

Indlæg af Debussy »

JBT skrev:
9. aug 2024, 20:43
Ola er godt nok dårlig igen, selvom det var det fint chip mål. Han skal jo lave 2-3 mål idag, men brænder igen halvanden monster chance.
Jeg synes ikke at Ola spiller en dårlig kamp. Jovist, så brænder han en til to store chancer igen i dag, men han scorer også et flot mål. Franculino brænder også en stor chance på hovedstød, så skarpheden oppe foran kunne godt være bedre.

JBT skrev:
9. aug 2024, 20:43
Joel også med en rædselsfuld kamp, generelt alt for tvivlende på kuglen selvom han idag kom lidt med offensivt. Han laver for mange sjuskefejl idag.
Her er jeg til gengæld 100% enig. Joel spiller en elendig kamp igen igen, og jeg synes det er på tide at vi skaffer os af med ham og finder en konkurrent til Gabriel på denne position.

Derudover, synes jeg også at Rømer spiller en rædderlig kamp og jeg håber at vi kan hente en erstatning til ham, da det er den position på banen, udover højreback, hvor vi ser svagest ud.

Christian Sørensen spiller en forrygende kamp og jeg er sikker på, at han bliver en gevinst både på og udenfor banen. Det bliver især spændende og se, om hans venstrefod bliver guf for både Buksa og Cho.

Debussy

Indlæg af Debussy »

Danand123 skrev:
9. aug 2024, 22:29
Upassende at Hedens Drenge ikke ville synge for en fynbo, som Fcm selv rigtig gerne vil have. Hedens Drenge kæmper for at alle skal støtte holdet, når det går skidt i kampene. Rigtig! Men de skal også støtte en ny spiller fra dag et.
Det er drøn ærgerligt. Jeg synes faktisk det grænser sig til det ynkelige, at vi også har sådan en "toxic" fankultur på heden. At en spiller har spillet for Viborg eller FCK burde være underordnet. Især når denne spiller selv har tilvalgt FCM fremfor Viborg, så burde vi som fans stråle af begejstring og give ham en varm velkomst. Jeg håber at piben får en anden lyd til næste hjemmekamp, da det jo ikke er en personlighed som Grabara vi har skrevet kontrakt med.

JBT

Indlæg af JBT »

Egentlig spiller både Rømer og askildsen enormt anonymt og langsommeligt, håber det bliver bedre så de er klar til de nemme kampe, for de bliver ikke startere meget.

Jeg holder dog fast i at Brynhildsen med mest erfaring oppe foran, på trods er målet ligger og laver nemme spilfejl (men gør Simsir også) og brænder direktører, det kan man ikke gøre op mod fx francu som kommer sent ind i kampen - Francu laver jo massere af mål og lækkerier normalt og med tirsdag i mente vil jeg ikke vurdere på folk som ham, Dario og Martinez igår.

Har genset kampen og faktisk laver Diao også lidt fejl i dag, men altså, man kan selvfølgelig kun være overordnet tilfreds når det ender 2-0.

Det vigtigste lige nu er at få hentet en ny højre back. Joel er en bangebuks på kuglen (bør han slet ikke være af sin alder) og så er han alle dage for lidt med offensivt.

Gabriel er lidt som en jack russel terrier uden hoved, man har glemt at slukke batterierne på. Han prøver og gøre alt hvad han kan altid, hvilket er fint, men der mangler kvalitet i både markeringer og spillet fremad.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Debussy skrev:
10. aug 2024, 09:25
Danand123 skrev:
Upassende at Hedens Drenge ikke ville synge for en fynbo, som Fcm selv rigtig gerne vil have. Hedens Drenge kæmper for at alle skal støtte holdet, når det går skidt i kampene. Rigtig! Men de skal også støtte en ny spiller fra dag et.
Det er drøn ærgerligt. Jeg synes faktisk det grænser sig til det ynkelige, at vi også har sådan en "toxic" fankultur på heden. At en spiller har spillet for Viborg eller FCK burde være underordnet. Især når denne spiller selv har tilvalgt FCM fremfor Viborg, så burde vi som fans stråle af begejstring og give ham en varm velkomst. Jeg håber at piben får en anden lyd til næste hjemmekamp, da det jo ikke er en personlighed som Grabara vi har skrevet kontrakt med.
Nej, bare nej.

Vil aldrig synge for en person der har sunget "vi hader Midtjylland"
Hvis han ikke havde gjort det, så ville han nok blive sunget for

Og ja alle laver fejl i livet, men alle lever også med de konsekvenser det giver

JBT

Indlæg af JBT »

Matjavsen skrev:
10. aug 2024, 12:06
Debussy skrev:
10. aug 2024, 09:25
Danand123 skrev:
Nej, bare nej.

Vil aldrig synge for en person der har sunget "vi hader Midtjylland"
Hvis han ikke havde gjort det, så ville han nok blive sunget for

Og ja alle laver fejl i livet, men alle lever også med de konsekvenser det giver
Enig, det er sgu det mindste af det. Synes nu også at CS virker til at tage det fint - for nu i hvertfald - han ved det jo godt, at det kan være sådan det nu engang er

Besvar