Europa Kvalifikation 2024
Re: Europa Kvalifikation 2024
for mig at se har bratislava en klar plan angrib i FCMs venstreside og lad bare joel få bolden
Sindssygt vigtigt at vi får svaret hurtigt igen. Simpelthen håbløst så ringe vi gang på gang kommer ud til 1. Halvlege. I dag spiller vi jo ned til Slovans niveau, og skal bagud før vi vågner. Det minder lidt om Andorra kampen hjemme, hvor vi falder i præcis samme fælde.
Håbløse aktioner rundt omkring. Især i minutterne op til hvor de scorer. Særligt Joel har været ret så skidt kørende. Ærgerligt han nok er tvunget til at spille fuld tid. Pt sejler vores backs på skift kamp efter kamp. Heldigvis kan Mbabu forhåbentlig snart levere et konstitent godt niveau. Buksa desværre usynlig - man savner Cho i sådan en kamp her.
Den her kamp SKAL vindes. Chancen for CL bliver ikke større. De her er på ingen måde bedre end Ferencvaros.
Håbløse aktioner rundt omkring. Især i minutterne op til hvor de scorer. Særligt Joel har været ret så skidt kørende. Ærgerligt han nok er tvunget til at spille fuld tid. Pt sejler vores backs på skift kamp efter kamp. Heldigvis kan Mbabu forhåbentlig snart levere et konstitent godt niveau. Buksa desværre usynlig - man savner Cho i sådan en kamp her.
Den her kamp SKAL vindes. Chancen for CL bliver ikke større. De her er på ingen måde bedre end Ferencvaros.
/ ABT

Jeg spår Mads Bech en kort tid i FCM, han er alt for tung i hans bevægelser.ABT skrev: ↑28. aug 2024, 21:53Sindssygt vigtigt at vi får svaret hurtigt igen. Simpelthen håbløst så ringe vi gang på gang kommer ud til 1. Halvlege. I dag spiller vi jo ned til Slovans niveau, og skal bagud før vi vågner. Det minder lidt om Andorra kampen hjemme, hvor vi falder i præcis samme fælde.
Vi er godt nok Shaky i første halvleg, forhåbentlig kommer der lidt mere styr på tingene i anden. Nervepirrende!
I perioden hvor de får deres mål sidder jeg og tænker; Er der en voksen til stede? Det sejlede fuldstændig. Mads Bech er desværre nok bare ikke typen til at træde i karakter og få styr og ro på tropperne, når det er nødvendigt. For det er helt unødvendigt det vi ryger ud i og totalt selvforskyldt og dermed relativt undgåeligt.FCM2000 skrev: ↑28. aug 2024, 21:59Jeg spår Mads Bech en kort tid i FCM, han er alt for tung i hans bevægelser.ABT skrev: ↑28. aug 2024, 21:53Sindssygt vigtigt at vi får svaret hurtigt igen. Simpelthen håbløst så ringe vi gang på gang kommer ud til 1. Halvlege. I dag spiller vi jo ned til Slovans niveau, og skal bagud før vi vågner. Det minder lidt om Andorra kampen hjemme, hvor vi falder i præcis samme fælde.
/ ABT

Jeg er desværre nødt til at erklære mig enig. Han når aldrig et Erik, Scholle, Kian niveau - selv når han spiller godt.FCM2000 skrev: ↑28. aug 2024, 21:59Jeg spår Mads Bech en kort tid i FCM, han er alt for tung i hans bevægelser.ABT skrev: ↑28. aug 2024, 21:53Sindssygt vigtigt at vi får svaret hurtigt igen. Simpelthen håbløst så ringe vi gang på gang kommer ud til 1. Halvlege. I dag spiller vi jo ned til Slovans niveau, og skal bagud før vi vågner. Det minder lidt om Andorra kampen hjemme, hvor vi falder i præcis samme fælde.
Næst efter vores to (aktuelle) backs, er han den jeg helst vil have erstattet fra start-11
Der kostede Ola lige klubben en halv milliard på 5 minutter
Sygt
Sygt
Men der er jo heller ikke en voksen til stede efter man kommer foran. Alt for passive
Kæmpe fadæse at man ikke slå dette Slovan hold ud
Det bliver ikke nemmere de næste 10 år
TT første gang under beskydning nu
Det bliver ikke nemmere de næste 10 år
TT første gang under beskydning nu
Jeg forstår ikke TTs dispositioner i 2 halvleg
Et skandaløs dårligt forsvar
Et skandaløs dårligt forsvar
Senest rettet af FCM2000 28. aug 2024, 22:59, rettet i alt 1 gang.
Kæft hvor er det her en katastrofe. Man tror næsten at det er løgn og en drøm.
Kæft hvor er det skidt at vi ikke kender vores besøgstid. Trænerbænken fejler. Ola er en fucking skandale!!! Han skal ikke sætte sine fødder på det hold igen.
Man ved ikke om man skal grine eller græde. Fadæse uden lige. Vi skal så meget få scoret mål 3. Fuuuuuck
Kæft hvor er det skidt at vi ikke kender vores besøgstid. Trænerbænken fejler. Ola er en fucking skandale!!! Han skal ikke sætte sine fødder på det hold igen.
Man ved ikke om man skal grine eller græde. Fadæse uden lige. Vi skal så meget få scoret mål 3. Fuuuuuck
/ ABT

TT fejler stort i 2 halvleg
Vi har det hele i vores hule hånd. Den er godt nok bitter!