Transfer - Sommer 2024
Re: Transfer - Sommer 2024
Tak for svaret. Måske er Paulinho heller ikke helt sikker på om han bliver?
det er noget af et sats med en 32 årig og så 3 års kontrakt, men ja han kan lægge en bold, men forsvarsmæssigt ?
-
Chr. Sørensen fylder 32 år præcis i dag, så når kontrakten udløber og sidste kamp er spillet i maj i sæson 26/27 vil han være 2-3 mdr fra at fylde 35, altså ca samme alder som Dalsgaard da han stoppede i FCM - så værre er det vel ikke med alderen.
Rygtet siger, at Christian Sørensen træner med i FCM i morgen, efter han har siddet på bænken i parken her til aften i Conf. League. Det ville vel ikke overraske, hvis han starter inde mod Vejle allerede
/ ABT
Farzam skriver at lægetjek er gennemført hertil morgen og kontrakten er underskrevet. Så det er vist done deal og han kan starte på VB i morgen mod Vejle
Christian Sørensen, hvem havde set den komme for en uge siden. Til prisen er der ikke meget at tale om.
Men havde det været os som hjalp FCK sådan, så havde jeg sgu set rødt...!
Jeg tænker FCKs fans må være godt gnavne, det er da komplet tåbeligt at hjælpe den største konkurrent. Sørensen kunne vel være blevet skibet afsted til en eller anden Belgisk eller Norsk klub, det var bare at sætte lidt gang i netværket..
Jeg tænker FCKs fans må være godt gnavne, det er da komplet tåbeligt at hjælpe den største konkurrent. Sørensen kunne vel være blevet skibet afsted til en eller anden Belgisk eller Norsk klub, det var bare at sætte lidt gang i netværket..
Rolig nu, fck køber jo bare en ny og bedre VB… hverken Sørensen eller Birger (eller jelert) var jo egentlig ikke gode nok til at være i fck på de fleste store dage..Ravnen skrev: ↑8. aug 2024, 23:24Christian Sørensen, hvem havde set den komme for en uge siden. Til prisen er der ikke meget at tale om.
Sørensen passer nok lidt bedre til fcm hvor man er lidt mere nede på jorden og med jysk mentalitet, men derfor bryder jeg mig nu stadig ikke så meget om ham.. men vi får at se hvad han kan byde ind med, forhåbentlig mere sølvtøj
Det ændrer jo stadig ikke ved, at FCK hjælper deres direkte konkurrent ved at sælge os en venstre back lige som vi mangler en. Når man ser hvor få point der kan give et mesterskab, så gælder alt
-
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Kan godt forstå din argumentation, men tror CS har fået muligheden for at smutte, pga. for lidt spilletid. Jeg synes at skiftet er godt og modigt, da disse forbudte skifter sjældent ses. Vi får endnu mere kvalitet ind på holdet, som helt sikkert vil bidrage med kvalitet og forhåbentlig et godt europæisk eventyr, hvor vi forhåbentlig ender med at gå videre. Superliga sæsonen er lige startet og vi skal alle levere i Europa for bedre koefficient point. I dag er vi rykket op på 14 pladsen og de hold vi har med, skal virkelig gøre sig umage, så vi får så mange point som muligt, hvilket på sigt vil stille os betydeligt bedre, med flere danske klubber i europæiske turneringer.
Gartenmann den ene vej: https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... erencvaros
Kristoffer Zachariassen kunne evt. tage turen den anden vej.
Nogen der har hørt rygter om salgspris?SHL skrev: ↑14. aug 2024, 15:25Gartenmann den ene vej: https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... erencvaros
-
FCM har jo stadig Pablo Ortiz i truppen, skolet som bl.a. venstre back. Gad vide om klubben overvejer at indlemme ham i truppen igen, her i nødens stund. Men måske er han definitivt afskrevet og skal afskibes uanset mandskabssituationen, fordi niveauet vurderes at være for lavt.
For at svare på mit eget spørgsmål - 5 mil.UlveLars skrev: ↑15. aug 2024, 12:33Nogen der har hørt rygter om salgspris?SHL skrev: ↑14. aug 2024, 15:25Gartenmann den ene vej: https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... erencvaros
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... pillersalg
Mht . til venstre back løber, som tidligere nævnt, vores U19 alternativ rundt nede i Fredericia.
Man kunne vel godt forestille sig et halvt års leje, men tror I ikke også alternativet kunne være en ny stærk højreback, hvor Joel så dækker venstre back i den mellemliggende periode?
Det er selvfølgelig mange kampe alt efter hvad status er på Bak
Man kunne vel godt forestille sig et halvt års leje, men tror I ikke også alternativet kunne være en ny stærk højreback, hvor Joel så dækker venstre back i den mellemliggende periode?
Det er selvfølgelig mange kampe alt efter hvad status er på Bak