Transfer - Sommer 2024

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SHL

Re: Transfer - Sommer 2024

Indlæg af SHL »

Kuchta ligner en klar opgradering af/erstatning for Ola. Han KAN også spille kant.

Desværre kan det også være tegn på at enten Franculino eller Dario er på vej videre.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Det kan også betyde, at det er værre end som så med Cho. Er Cho fx ude hele efteråret, så behøver vi en ekstra mand til angrebet med høj kvalitet. Når alle så er klar, er Franculino formentlig på affyringsrampen. Således vil vi være tilbage på 3 rigtig gode angrebskort. Rettidig omhu i såfald.
/ ABT

Billede

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

ABT skrev:
30. aug 2024, 12:34
Det kan også betyde, at det er værre end som så med Cho. Er Cho fx ude hele efteråret, så behøver vi en ekstra mand til angrebet med høj kvalitet. Når alle så er klar, er Franculino formentlig på affyringsrampen. Således vil vi være tilbage på 3 rigtig gode angrebskort. Rettidig omhu i såfald.
Det er også det scenarie, som jeg tænker er i spil - desværre. VI kan ikke spille et efterår med Brynhildsen/Chili som tredjevalg til to pladser i angrebet. Én skade til Francu/Buksa og vi ville være sat voldsomt tilbage. Så rettidigt omhu og spændende. Heldigvis burde der være kampe nok til, at alle kan få godt med spilletid.

Jeg håber rigtig meget på en CM også, men ser faktisk også behov for en CB. Juninho/Lee på bænken og MBS som starter er ikke top-top kvalitet.

Spændende timer!

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Enig. Er Mbabu virkelig på plads, så vil mit højeste ønske faktisk være en CB

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Ifølge et tjekkisk medie, betaler vi 4 mio euro for Kuchta. Man må sige, vi kører på den store klinge, med de beløb vi smider efter spillere i dette vindue. Buksa var vel også oppe i det prisleje, eller husker jeg forkert? Castillo var vel også 20-30 mil?

Farzam melder dog om en pris på 20 mio kr for Kuchta. Kontrakt til 2028.
/ ABT

Billede

Vijen

Indlæg af Vijen »

Så blev Mbabu offentliggjort og samtidig breaker Tipsbladet at Kuchta også er på plads
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... jan-kuchta

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Ortiz er fortid - skifter til slovakisk fodbold.

Vi har stadig nogle folk i truppen der skal findes nye græsgange til. Mon ikke vi hiver noget op helt til sidst i vinduet? Vores deadline days er sjældent kedelige.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Onyeka solgt til Augsburg - Mon der kunne være lidt videresalgs gryn i det for os?
/ ABT

Billede

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

ABT skrev:
30. aug 2024, 19:40
Onyeka solgt til Augsburg - Mon der kunne være lidt videresalgs gryn i det for os?
Udlån.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Hvis Kuchta glipper, så kan man hente Paul Onuachu, som får splinter i røven i Southampton.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Lupus1999 skrev:
30. aug 2024, 22:35
Hvis Kuchta glipper, så kan man hente Paul Onuachu, som får splinter i røven i Southampton.
Bare FCK ikke tænker i de baner. Vil ikke kunne bære at se ham spille for FCK :/

JBT

Indlæg af JBT »

Synes holdet mangler en ny extra 8er, cb istedet for sløve Bech, og ny kant

Kutcha har ikke spillet meget fodbold i Prag, husk det. Men ok, alt ind i stedet for ola

Men holdet nu skal blive mestre. Aldrig været dyrere og bedre på papiret samt at fck ikke kører som smurt.

Bif, agf og sif samt fcn er nok at finde i top 6 igen så vi ved hvem det handler om..

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Vanvittigt vindue igen. Vi ligger på lige under 15 millioner € i transferspend - ligesom sidste år. Husker dog, at Svend nævnte, at det var en engangsforestilling. Det danske mesterskab må have rykket noget + man ser en mulighed i at konkurrenterne (primært fck) sælger ud.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Jeg kan faktisk godt leve med et x ovenpå et tæt program og den skuffelse, som må sidde i truppen. Forventer heller ikke de nye er klar til at træde til fra dag 1 (i hvert fald ikke i optimal forfatning).
Jeg er sikker på at det bliver et "lavt-point-mesterskab" i år, hvor 2,0 i snit burde være nok. X i Farum, Århus, Kbh og Sif er godt nok i en sæson, hvor jeg ikke forventer, at nogle af konkurrenterne sætter stærke serier sammen og smadrer ligaen.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

<FCM har sindsyge mange angribere og man må sige at kamara Heisselberg, og Lind er helt uden for nu

brynhildsen ligger midt imellem

Francolino, cho, kuctha, buksa har niveauet.

Det er otte angribere ! det vil give mening at komme af med 3-4 af de første.

Men jeg synes stadig der er ubalancer på holdet, midtbanen ser tynd ud lige nu, kun Martinez og sørensen har niveauet, en Hercules kan virkelig pynte på det og vil give M og S sved på panden. Men Fortelza ligger nu totalt overraskende som nummer 1 i serie A i Brasilien. Han bliver dyr. Men han har noget de 2 andre ikke har, han er bom stærk, kan dække bolden og vende og sætte folk af, og lægge bolde som Evander gjorde. Alternativt er der Eric Ramires fra Red Bull Bragantino.

Midtforsvaret, jeg kan ikke se at Mads Bech er bedre end Ingasson, hvis der var to stk med diao var det ideelt.

Mange glemmer at man har en Marrony, han har et navn i brasilien, og det er der en grund til, kan man få ham 100 % så er han et alternativ til kanterne.

Backs har været et kaos, men der er altid lys for enden.

Besvar