Transfer - Sommer 2024
Re: Transfer - Sommer 2024
Vi skal have en kant mere ind, vi er alt for sårbare i tilfælde af skader/karantæne. De unge skal have tid på banen, men vi må ikke komme til at stå i en situation hvor vi er tvunget til at bruge Ola eller Oliver. Oliver er cm, og Ola er for dårlig på kanten. Vi har flere gange set Ola starte på kant og flere gange set holdet komme i problemer pga af det. Samtidig skal vi have anden mulighed hvis Simsir falder i niveau igen.
En kant der holder breden kunne være ønskelig, og selvfølgelig med en god indlægsfod. Antallet af indlæg der rammer første forsvarsspiller er latterligt højt i øjeblikket.
Jeg tror på at der er 2 spillere klar i kulissen, en med CL pris og en med EL pris alt efter hvor vi ender.
En kant der holder breden kunne være ønskelig, og selvfølgelig med en god indlægsfod. Antallet af indlæg der rammer første forsvarsspiller er latterligt højt i øjeblikket.
Jeg tror på at der er 2 spillere klar i kulissen, en med CL pris og en med EL pris alt efter hvor vi ender.
Havde han været 26-27 var det perfekt, når man nærmer sig 30 så er der oftes nogen der falmer ret hurtig.Lupus1999 skrev: ↑27. aug 2024, 22:32Spændende ny højre back.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... eague-back
Kunne være fint med en type der kunne dække begge backs på et ret højt niveau. Det ville være den helt ideelle løsning, med den skadeshistorik vi har kørende på de positioner i den seneste tid.
Mon ikke at en transfer afhænger meget af aftenens resultat… Hvis vi vinder forventer jeg, at der hentes 1-2 yderligere spillere til at supplere de nuværende.
Mon ikke at en transfer afhænger meget af aftenens resultat… Hvis vi vinder forventer jeg, at der hentes 1-2 yderligere spillere til at supplere de nuværende.
/ ABT
Svensk rygte florerer om, at vi har interesse i svenskeren Niclas Eliasson fra AEK. Er ikke sikker på hvilken position der er hans favoritposition og i hvilken formation, da det lidt ligner, at han er blevet flyttet lidt rundt. 28 år, fylder 29 til december.
/ ABT
Mbabu skulle åbenbart flyve til Danmark i morgen for at færdiggøre en transfer på en 2-årig kontrakt.
Ser ud til, at det holder vand ligegyldig vores skæbne i CL.
Ser ud til, at det holder vand ligegyldig vores skæbne i CL.
/ ABT
Ja, det er en stærk signing
fcm mangler en back, joel skal videre, han dur ikke på det her niveau.
FCM mangler en midtbanemand der kan holde i bolden, kreativ fremadrettet.
Måske også et alternativ til simsir og osario, men kan måske dækkes ind af den nye midtbanemand.
hvem skal videre, jeg peger på joel og ola.
FCM mangler en midtbanemand der kan holde i bolden, kreativ fremadrettet.
Måske også et alternativ til simsir og osario, men kan måske dækkes ind af den nye midtbanemand.
hvem skal videre, jeg peger på joel og ola.
Vi mangler en erfaren midtbanespiller med røv i bukserne, som det engang blev sagt. Det var en fejl at sælge Andre Rømer, vi har for mange "lovende" spillere og for få aktuelle stjerner på den centrale midtbane.
Og så skriger vi på en spilfordeler, det har vi gjort siden Olsson.
Og så skriger vi på en spilfordeler, det har vi gjort siden Olsson.
Ønskeliste inden vinduet smækker i:
En ekstra back (absurd) - Holder rygterne vand, er det Mbabu
En ny CM - vi bliver simpelthen nødt til at have en bedre CM i truppen som kan noget mere med bolden på fødderne + har noget erfaring. Jeg ved stadig ikke hvad det er man har set i Castillo og Bravo. Men man har investeret mange mange penge i Castillo især, hvilket kan vise sig problematisk. Måske det giver mening om nogle år, men lige nu, er han ganske enkelt ikke brugbar i de store kampe. Askildsen minder for meget om det rugbrød vi i forvejen har rendende rundt.
Ny kantspiller - Vi har ikke noget kvalitet på kanterne, hvis Osorio og Simsir ikke spiller. Det er lappeløsning på lappeløsning, hvor vi skal spille Ola der (KATASTROFE) eller flytte Oli derud. Svaret er heller ikke spillere som Chili og Marrony på kanten. Der er ganske enkelt ikke godt nok rent trupsammensætningsmæssigt.
På ud-siden bør man finde nye græsgange til nedenstående, inden timeglasset løber ud (enten permanent eller på leje):
Ortiz
Lind
Byskov
Bravo
Kamara
Joel
Ola
En ekstra back (absurd) - Holder rygterne vand, er det Mbabu
En ny CM - vi bliver simpelthen nødt til at have en bedre CM i truppen som kan noget mere med bolden på fødderne + har noget erfaring. Jeg ved stadig ikke hvad det er man har set i Castillo og Bravo. Men man har investeret mange mange penge i Castillo især, hvilket kan vise sig problematisk. Måske det giver mening om nogle år, men lige nu, er han ganske enkelt ikke brugbar i de store kampe. Askildsen minder for meget om det rugbrød vi i forvejen har rendende rundt.
Ny kantspiller - Vi har ikke noget kvalitet på kanterne, hvis Osorio og Simsir ikke spiller. Det er lappeløsning på lappeløsning, hvor vi skal spille Ola der (KATASTROFE) eller flytte Oli derud. Svaret er heller ikke spillere som Chili og Marrony på kanten. Der er ganske enkelt ikke godt nok rent trupsammensætningsmæssigt.
På ud-siden bør man finde nye græsgange til nedenstående, inden timeglasset løber ud (enten permanent eller på leje):
Ortiz
Lind
Byskov
Bravo
Kamara
Joel
Ola
/ ABT
har man råd brude man OgSÅ købe en til Mads Bechs plads, jeg kan ikke se ham ret lang tid i FCM og slet ikke som anfører, enig med T. Graversen, der mangler ledere på holdet.
Tobias Slotsager kunne man måske hente ind til fremtiden, hvis MBS skulle erstattes af en dansker. Jeg køber dog ikke helt den Hype der har været omkring ham. Og han skal vel også spille fast fremfor at sidde på bænken.
/ ABT
Mbabu på plads efter bestået lægetjek. 2 årig kontrakt.
Derudover lidt af en bombe: Jan Kuchta fra Sparta Prag meldes også tæt på. Ham har vi været ude efter er par gange før. Voldsomme angribere vi kan smide ind, hvis alle er klar!
https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... idtjylland
Håber dog stadig, at der også er nyt blod på vej til midtbanen…
Derudover lidt af en bombe: Jan Kuchta fra Sparta Prag meldes også tæt på. Ham har vi været ude efter er par gange før. Voldsomme angribere vi kan smide ind, hvis alle er klar!
https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... idtjylland
Håber dog stadig, at der også er nyt blod på vej til midtbanen…
/ ABT