Transfer - Sommer 2024

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Administrator

Re: Transfer - Sommer 2024

Indlæg af Administrator »

Diebesten skrev:
31. aug 2024, 09:47
Vanvittigt vindue igen. Vi ligger på lige under 15 millioner € i transferspend - ligesom sidste år. Husker dog, at Svend nævnte, at det var en engangsforestilling. Det danske mesterskab må have rykket noget + man ser en mulighed i at konkurrenterne (primært fck) sælger ud.
Hvis man tager alle ind og ud transfers i betragtning samt det beløb vi fik på Artem Dovbyks skifte. Så vil jeg tro der er omkring 40 mill i plus.

Personlig holdning

SimonH

Indlæg af SimonH »

Administrator skrev:
31. aug 2024, 12:39
Diebesten skrev:
Vanvittigt vindue igen. Vi ligger på lige under 15 millioner € i transferspend - ligesom sidste år. Husker dog, at Svend nævnte, at det var en engangsforestilling. Det danske mesterskab må have rykket noget + man ser en mulighed i at konkurrenterne (primært fck) sælger ud.
Hvis man tager alle ind og ud transfers i betragtning samt det beløb vi fik på Artem Dovbyks skifte. Så vil jeg tro der er omkring 40 mill i plus.

Personlig holdning
Vi ligger bestemt ikke i plus. Vi ligger ca. i 0 vil jeg tro.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

SimonH skrev:
31. aug 2024, 12:55
Administrator skrev:
31. aug 2024, 12:39
Diebesten skrev:

Personlig holdning
Vi ligger bestemt ikke i plus. Vi ligger ca. i 0 vil jeg tro.
nu har der været en del transfer hvor vi ikke helt kender beløbene, fx handler til Mafra, fredericia, ortiz, Fisher, mfl. + udleje indtægter.

jeg vil sige + 15 mill, og vinduet er ikke lukket endnu, derudover har man en diomonde i SP Lissabon, som vil give 70-100 mill i næste vindue eller senest næste sommer.

Og så har man en meget stor opsparet egenkapital at tage af, det glemmer mange herinde, erhvervsfolk vil helst have at pengene arbejder, jf. egelund i mediano der netop kommer ind på det her, tror det var noget med 400 mill kroner egelund henvist til i egenkapital.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

FCM2000 skrev:
31. aug 2024, 12:17
<FCM har sindsyge mange angribere og man må sige at kamara Heisselberg, og Lind er helt uden for nu

brynhildsen ligger midt imellem

Francolino, cho, kuctha, buksa har niveauet.

Det er otte angribere ! det vil give mening at komme af med 3-4 af de første.

Men jeg synes stadig der er ubalancer på holdet, midtbanen ser tynd ud lige nu, kun Martinez og sørensen har niveauet, en Hercules kan virkelig pynte på det og vil give M og S sved på panden. Men Fortelza ligger nu totalt overraskende som nummer 1 i serie A i Brasilien. Han bliver dyr. Men han har noget de 2 andre ikke har, han er bom stærk, kan dække bolden og vende og sætte folk af, og lægge bolde som Evander gjorde. Alternativt er der Eric Ramires fra Red Bull Bragantino.

Midtforsvaret, jeg kan ikke se at Mads Bech er bedre end Ingasson, hvis der var to stk med diao var det ideelt.

Mange glemmer at man har en Marrony, han har et navn i brasilien, og det er der en grund til, kan man få ham 100 % så er han et alternativ til kanterne.

Backs har været et kaos, men der er altid lys for enden.
det var så den første

https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... -til-norge

Kejle

Indlæg af Kejle »

Mads Bech er hurtigere og kan tage indkast. Det er det han er bedre til end Ingi.

Jeg savner stadigvæk at vi forstærker os på midtbanen. Vi kan fodre svin med angribere, omend vi lige har sendt Ola på græs i Norge.

Jeg håber på en masse trafik på ud siden af bredde- og udviklingsspillere, og en enkelt på indsiden på midtbanen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kunne egentlig godt lide Ola som angriber, dejlig energisk type. Men som fløj var han ikke god, pga. manglende defensivt overblik. Håber han får en god udleje til Molde, og måske kommer tilbage stærkere.

Kunne godt forestille mig at Jan Kuchta var en mulighed der opstod lidt uventet, FCK ville også have ham. Egentlig er det jo lidt flot, at han vælger os, fremfor den klub han er i som skal spille Champions League.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er lige ved man trækker lidt på smilebåndet. Vi henter topscoreren fra et mesterhold og en CL klub og FCK henter en angriber i Vejle :roll:

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... ra-dansker

Det er jeg godt nok overrasket og skuffet over, troede at han var tænkt at skulle tilbage til Fcm på et tidspunkt.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

TrueWolfMidt skrev:
2. sep 2024, 22:41
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... ra-dansker

Det er jeg godt nok overrasket og skuffet over, troede at han var tænkt at skulle tilbage til Fcm på et tidspunkt.
Han må jo bare ikke være god nok.
Samme med Gustav Fraulo som Lyngby har udlejet til Roskilde.

Ved ikke om den nye generation tror de er bedre end de er, samt er utålmodige.

Synes ungdomsspillerne skal tage at kigge på Simsir´s vej til førsteholdet, for det er nok den mest realistiske, med mindre man er god nok.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er rigtigt, i takt med at vi har øget niveauet voldsomt i truppen, så bliver vejen altså længere for talenterne. Nogle gange kommer der så en Oliver Sørensen, men langt de fleste har brug for nogle kampe indenbords på lejemål, og det er det vi ser meget af i øjeblikket. I det henseende er Mafra en simpel nødvendighed.
Men nåleøjet er stadig lille og vi må se i øjnene at kun få af vores talenter vil have niveauet til os, men måske sagtens kan få en fin karriere for de mindre klubber.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Ravnen skrev:
3. sep 2024, 13:00
Det er rigtigt, i takt med at vi har øget niveauet voldsomt i truppen, så bliver vejen altså længere for talenterne. Nogle gange kommer der så en Oliver Sørensen, men langt de fleste har brug for nogle kampe indenbords på lejemål, og det er det vi ser meget af i øjeblikket. I det henseende er Mafra en simpel nødvendighed.
Men nåleøjet er stadig lille og vi må se i øjnene at kun få af vores talenter vil have niveauet til os, men måske sagtens kan få en fin karriere for de mindre klubber.
Oliver har nu også været ude på leje. Isaksen (og måske Gogorza) er eksempler på spillere der er gået direkte fra akademi til førstehold

Besvar