Hørte på Mediano at FCM også var med i jagten på Trott, så man er åbentbart i så fald, interesseret i en bedre målmand. Mener også at det er en af de pladser som tåler et løft, når man ser på hvad FCK, FCN og Brøndby har.
Fx Pentz og Trott er også markant bedre målmænd end dem fcm har, så det giver god mening, som minimum at snuse til.
Pentz er utvivlsomt en klassekeeper.
Trott viste virkelig gode takter i Vejle. Jeg vil dog gerne lige se det på et hold, hvor han ikke konstant skydes varm, før jeg er villig til at købe helt ind på ham.
Mht. målmand er jeg meget spændt på at se om og hvor meget Olafsson har udviklet sig. Nu har FCM nærstuderet ham 1 år i Mafra, så man må da formode at han er godt på vej frem, også ifølge hvad der er italesat.
Jeg ved ikke med Trott, og om FCM reelt har været efter ham. I seneste sæson synes jeg ikke han imponerede mod FCM, der scorede fem mål mod ham, og på et par af dem lignede han ikke just en worldbeater som jeg husker det (især Franculino og Paulinhos mål). Så lad os lige se, hvad han kan i nyt setup.
Buksa ind som supplement til angrebet! Fedt at vi er så godt på plads tidligt i vinduet. Snakken om, at det nærmest er umuligt at være på plads tidligt i vinduet må efterhånden forstumme…
Spændende hvordan konstellationerne kommer til at se ud rent offensivt, og hvor mange vi evt skipper videre. Vi har dælme mange offensive i truppen nu!
Buksa ind som supplement til angrebet! Fedt at vi er så godt på plads tidligt i vinduet. Snakken om, at det nærmest er umuligt at være på plads tidligt i vinduet må efterhånden forstumme…
Spændende hvordan konstellationerne kommer til at se ud rent offensivt, og hvor mange vi evt skipper videre. Vi har dælme mange offensive i truppen nu!
Nej, det betyder bare vi er kommet højere op i fødekæden
Nej, det betyder bare vi er kommet højere op i fødekæden
Bestemt ikke uvæsentligt, men næppe hele forklaringen.
Mht. målmand er jeg meget spændt på at se om og hvor meget Olafsson har udviklet sig. Nu har FCM nærstuderet ham 1 år i Mafra, så man må da formode at han er godt på vej frem, også ifølge hvad der er italesat.
Jeg ved ikke med Trott, og om FCM reelt har været efter ham. I seneste sæson synes jeg ikke han imponerede mod FCM, der scorede fem mål mod ham, og på et par af dem lignede han ikke just en worldbeater som jeg husker det (især Franculino og Paulinhos mål). Så lad os lige se, hvad han kan i nyt setup.
Dagens kamp mod Schalke 04 vidste en usikker Olafsson, personligt tror jeg ikke på ham, han vidste stor usikkerhed og fødderne sidder ikke rigtig på ham. Kampen stiller kraftig spørgsmålstegn mod målmandsposten. Olafsson siger at han går ud fra at han skal spille, han skal måske overveje at tale med handskerne og fødderne.
Dagens kamp mod Schalke 04 viste en usikker Olafsson, personligt tror jeg ikke på ham, han viste stor usikkerhed og fødderne sidder ikke rigtig på ham. Kampen stiller kraftig spørgsmålstegn mod målmandsposten. Olafsson siger at han går ud fra at han skal spille, han skal måske overveje at tale med handskerne og fødderne.
Var det ikke kun en enkelt situation Elias klokkede i det med fødderne mod Schalke i dag (fordi han blev overmodig og lod modspiller komme for tæt på) - eller missede jeg noget? Og derudover faldt han pga et løst græstørv, men fik reddet situationen
De må da for pokker kunne lære ham at han 100 pct skal lade være med at tage chancer i udspillet med fødderne.
Jeg er sikker på, at Elias får et passende antal kampe i efteråret for at bevise sit værd, måske i rotation med Løssl. Dumper han igen, må han finde en ny klub i januar, og FCM køber en ny førstemålmand.
Var det ikke kun en enkelt situation Elias klokkede i det med fødderne mod Schalke i dag (fordi han blev overmodig og lod modspiller komme for tæt på) - eller missede jeg noget? Og derudover faldt han pga et løst græstørv, men fik reddet situationen
De må da for pokker kunne lære ham at han 100 pct skal lade være med at tage chancer i udspillet med fødderne.
Jeg er sikker på, at Elias får et passende antal kampe i efteråret for at bevise sit værd, måske i rotation med Løssl. Dumper han igen, må han finde en ny klub i januar, og FCM køber en ny førstemålmand.
tror du skal se kampen igen, han lavede mange fejl, han virker usikker og det smitter af på forsvaret.
Når man har sat ambitionsniveauet højt og køber dyrt ind i år og sidste år, så kan man ikke tillade sig at løbe en risiko på den post, vi har før set Elias i en kamp mod FCK at lave en meget dyr fejl der kostede dyrt i sidste ende.
Det kan godt være, der er for meget fodboldromantiker i mig, men jeg håber jo stadig at der er plads til akademiminutter på førsteholdet. Derfor ærgrer det med salget af Mikkel Fischer som jeg troede, der var stor tillid til.
Det kunne bare være fedt, hvis akademiet stadig er en vej til førsteholdet. Derfor håber jeg også det kan blive minutter til de unge: Gogorza m.fl. i efteråret. Hvordan har han og Priske gjort det i opstarten, jeg kunne se, de var med i nogle mål den anden dag?
Det skal heller ikke lyde som en klagesang, der er jo stadig: Aral, Bak, Oliver, Byskov, og jo muligvis også Elias. Ligesom jeg ikke ved om der er en tilbagekøbsklausul i Fischers aftale.
Gorgoza har generelt gjort det godt. Mål og assist mod SO4 i går bl.a.
Han er blevet efterudtaget til U-19 em. Jeg håber han bliver og får nogle minutter som afløser for Simsir i efteråret.
Kan se at Leeds ikke vil benytte Nissen. Mon ikke han lander i FCM inden længe.
Man kan vel sige, at i og med, at Mads Bech er ny anfører, at det også kunne tale for, at man forsøger at sende Ingason videre og dermed frigør lønkroner, som der har været snak om tidligere
Kan se at Leeds ikke vil benytte Nissen. Mon ikke han lander i FCM inden længe.
Man kan vel sige, at i og med, at Mads Bech er ny anfører, at det også kunne tale for, at man forsøger at sende Ingason videre og dermed frigør lønkroner, som der har været snak om tidligere
Ingason er 100% videre med den udmelding (dejligt), så hvis det ender med NK, ryger Joel eller Gabriel nok med samme vej.
Mon ikke at Diao skal spille fast fra start med Bech
Oli som viceanfører, udviser også at ham vil man helst ikke sælge (nu og her)