R27 Silkeborg - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1869
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: R27 Silkeborg - FCM

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg er enig i jeres betragtninger i forhold til valg af spillere, men her taler vi altså om spillere der ganske enkelt ikke er på det spændingsniveau der kræves.

At tre snegle som cb og 2 decideret backs på WB gør intet godt i forhold til dueller og presspil. De er for langsomme i tanke og handling og det er klart, hvis bare 2 mere af dem, havde samme fart, presspil og indstilling som Martinez, så havde det ændret kampen.

Jeg er enig i at det ikke kan være tilfældigt længere med så mange dårlige første halvlege. Nu kan guldet kun sikres med 5 sejre i de sidste 5.

Stimme
Indlæg: 19
Tilmeldt: 22. feb 2016, 16:13

Re: R27 Silkeborg - FCM

Indlæg af Stimme »

sonderskov skrev:Helt ærligt FCM har IKKE præsteret i hele foråret, så de ligger som redt, længere er den ikke, men hva' nu.
Hvis nu vi skal være ærlige så har de jo ikke rigtig præsteret i de sidste par sæsoner

FCM2000
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: R27 Silkeborg - FCM

Indlæg af FCM2000 »

joel andersson mod FCK (begik straffespark) og sætter gang i Silkeborg i dag, han er ikke kommet godt fra start efter skade

Copenhagenwolf
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13. apr 2015, 12:42

Re: R27 Silkeborg - FCM

Indlæg af Copenhagenwolf »

Hvis Thomasberg ikke sikrer en Europa-plads, kan jeg godt forestille mig at han er på vippen.
Det er en grim lussing i dag, både med resultat, præstation og indstilling.

FCM2000
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: R27 Silkeborg - FCM

Indlæg af FCM2000 »

Copenhagenwolf skrev:
29. apr 2024, 21:11
Hvis Thomasberg ikke sikrer en Europa-plads, kan jeg godt forestille mig at han er på vippen.
Det er en grim lussing i dag, både med resultat, præstation og indstilling.
Jamen der er kun en vej for Thomasberg hvis det sker, og det er ud

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4158
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R27 Silkeborg - FCM

Indlæg af Ravnen »

Jeg sidder og mindes noget om at vi de seneste 2-3 gange vi har været i mesterskabsslutspil er gået helt ned i dette, husker jeg rigtigt?

Formation, taktik, spillere. For mig virker det som om vores kultur ikke er på plads, der kæmpes ikke nok, vi mangler noget rygrad på holdet. Nogle spillere som stepper op når det er nødvendigt.

6256
Indlæg: 311
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: R27 Silkeborg - FCM

Indlæg af 6256 »

Lupus1999 skrev:
29. apr 2024, 21:00
Jeg er enig i jeres betragtninger i forhold til valg af spillere, men her taler vi altså om spillere der ganske enkelt ikke er på det spændingsniveau der kræves.

At tre snegle som cb og 2 decideret backs på WB gør intet godt i forhold til dueller og presspil. De er for langsomme i tanke og handling og det er klart, hvis bare 2 mere af dem, havde samme fart, presspil og indstilling som Martinez, så havde det ændret kampen.

Jeg er enig i at det ikke kan være tilfældigt længere med så mange dårlige første halvlege. Nu kan guldet kun sikres med 5 sejre i de sidste 5.
Forhåbentlig kan vi så spille mere frit de sidste 5 kampe, når vi nu er i en underdog position

Due
Indlæg: 169
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: R27 Silkeborg - FCM

Indlæg af Due »

FCM2000 skrev:
29. apr 2024, 21:12
Copenhagenwolf skrev:
29. apr 2024, 21:11
Hvis Thomasberg ikke sikrer en Europa-plads, kan jeg godt forestille mig at han er på vippen.
Det er en grim lussing i dag, både med resultat, præstation og indstilling.
Jamen der er kun en vej for Thomasberg hvis det sker, og det er ud
Jeg tror TT har laaang snor hos ledelsen. De vil prøve at få lidt ro på træner fronten og har ikke råd til igen at have fejlet med at finde træner.

Plus de har fået den ide at TT spiller som det “gamle” FCM med power og direkte spil.
Men der mangler både power og offensiv strategi. Tror ikke TT er manden til det.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 869
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: R27 Silkeborg - FCM

Indlæg af ABT »

En skændsel uden lige. 0,8 point i snit her i første rul af slutspillet. Det er grotesk. Vi er kommet bagud 4 af 5 kampe, og skal derfor konstant kæmpe fra baghjul. Det er latterligt.

Der er den ene idiotiske beslutning efter den anden… hvad fanden har man brugt ugen op til denne kamp på? TT vælger simpelthen at tro, at han kan slå Kent Nielsen ved det taktiske alter ved at ændre formation. Fortsæt sgu da takterne fra den gode 2. Halvleg i Brøndby, istedet for at tro, at man har opfundet den dybe tallerken.

3 af 5 forsvarsspillere vi stiller med i dag er nogle elefanter (Dalle, Inga, MBS). Giv dem nu for fanden nogle splinter i røven - de er pivringe og kan jo ikke bevæge sig. Selvfølgelig går det galt. Joel med endnu en horribel omgang. Hold nu kæft mann… Juninho vel sagtens den eneste med en smule hjerte i dag. Han skal spille hver gang. Så må de andre skildpadder lave en 40-yard dash inden hver kamp for at afgøre hvem der har flest diamanter i benene på dagen. Shitshow.

Når man spiller med en 5-backkæde stiller det krav til at man har nogle wingbacks der kan komme frem over isen. Det er Dalle og Joel jo på ingen måde! Det er anti-fodbold de leverer.

Det mest bekymrende er selve indstillingen og intensiteten vi bringer. Den er nul og niks. Selv i anden halvleg hvor det er alibi og Cruise control, leverer sif mere intensitet og hjerte. Totalt uacceptabelt.

Jeg har sagt det tidligere, og siger det med glæde igen: jeg tror ganske ikke på at TT kan vinde os en titel. Han er IKKE en god træner! Der er ingen ideer med noget som helst. Ingen spillestil. Ingen rød tråd. Kun individuel kvalitet og lidt dødbolde i ny og næ.

Vi har været ringe meget længe, selvom vi i ny og næ kan sætte stimer sammen qua vores individuelle styrke. Misser man metal/europa, er det ud af klappen. Men det sker nok næppe, desværre…
/ ABT

Billede

JBT
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R27 Silkeborg - FCM

Indlæg af JBT »

Alle dage ud af svingdøren hvis man misser metal - længere er den ikke i en topklub! (Host host topklub - fyld ballonerne)

En topklub eller ej, som i øvrigt længe har savnet en klasse træner!

Fy for satan det er dårligt, FCM.

6256
Indlæg: 311
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: R27 Silkeborg - FCM

Indlæg af 6256 »

Ravnen skrev:
29. apr 2024, 21:17
Jeg sidder og mindes noget om at vi de seneste 2-3 gange vi har været i mesterskabsslutspil er gået helt ned i dette, husker jeg rigtigt?

Formation, taktik, spillere. For mig virker det som om vores kultur ikke er på plads, der kæmpes ikke nok, vi mangler noget rygrad på holdet. Nogle spillere som stepper op når det er nødvendigt.
Det er muligvis ikke helt skævt. Omvendt synes man jo netop, at truppen er købt og skræddersyet til at præstere med alle de talenter, der er sendt afsted. Lössl, Dalsgaard, Ingason, Mads Bech, Rømer, Joel. Der er masser af rutinerede spillere, der kunne og burde tage teten og steppe op - de gør det bare ikke.

Det er Oliver, der igen prøver og prøver og agerer leder. (Var han ikke efter Ingason på et tidspunkt i kampen i dag?) 'Giv den til Osorio, så laver han et eller andet' har det vel også lydt de seneste par uger. Det er bare ikke dem, vi kan forvente skal løfte det. Det er problematisk og jeg har svært ved at finde ud af, om det falder tilbage på spillerne, trænerteamet eller om vi har problemer med kollektivet og det at fungere som et hold.

Som tidligere nævnt er det helt store problem, at vi mangler Olsson/en playmaker på den centrale midtbane. Det lider vi unægteligt under.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 869
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: R27 Silkeborg - FCM

Indlæg af ABT »

I dag skriger det til himlen hvor latterligt ringe en trænerstab vi har. Sjældent har jeg set så elendigt presspil. Der er ingen sammenhæng i det, og der presses slet ikke kollektivt. Der er absolut ingen enighed om hvornår man går højt og når man ikke gør. Vi halser efter Silkeborg hele dagen. Cho spænder rundt oppe foran, men det er verdens letteste øvelse at spille sig ud af, når vi er så løse i presset.

Generelt er det også meget bekymrende så lidt vi formår at skabe - ikke kun i dag, men generelt. Vi har én chance i hver halvleg i dag - en til Francu i første og en til Oli i anden. Det er en hån mod fans og de folk der lægger penge i klubben, at man skal være indlagt til sådan en elendighed som vi gang på gang bliver overrasket over.

Vi fortjener intet i år andet end en lang næse - efterårsmestre og et billigt mesterskab skyllet ud i lokummet.
/ ABT

Billede

JBT
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R27 Silkeborg - FCM

Indlæg af JBT »

En farce uden lige med næst største budget i suppen at loppe den rundt som Pelle haleløs hver gang man spiller en fodboldkamp, man bliver så træt.

Hvor helvede i satan er ideologien og visonerne i spillet boys? Hvordan vil Claus diktere at man spiller fodbold? Eller er det Anders Holch der skal til at styre den del også nu? Gamle eller nye dyder - ved man egentlig hvad det er? Svenne G som pauseklovn og Peter S den ny-borgerlige købmand? Hvem skal være træner? Kan man få Pione hjem igen?
Seriøst, man er helt væk derude. Intet fungerer.

At BS og de andre kumpaner på den bænk der ikke er blevet slagtet endnu er fanme for grinagtigt. Fucking Skotland. Kom nu ind i kampen sømand

Det korte af det lange er at man er pisse dårlige og ikke fortjener mere end den 4. plads i denne sæson. Det kan ingen være tjent med og det koster som regel hoveder - i hvertfald i en top, top klub.

sonderskov
Indlæg: 54
Tilmeldt: 21. feb 2022, 15:58

Re: R27 Silkeborg - FCM

Indlæg af sonderskov »

Jeg synes det er på tide Peter Sand viser hvorfor han blev direktør , FCM er jo sindssyg ringe og har intet vist siden han blev udnævnt. Hvad er der galt på ledelsesgangen det hele sejler jo ,for det er vel fodboldholdet som skal vise hvad FCM står for. FCM fyrer træner på træner og får ikke noget udbytte ud af det , så er det ledelsen som kvæler FCM ,har de ikke format til at drive klubben.

Besvar