SL R19 AGF vs FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Copenhagenwolf
Indlæg: 78
Tilmeldt: 13. apr 2015, 12:42

Re: SL R19 AGF vs FC Midtjylland

Indlæg af Copenhagenwolf »

Jeg synes der er grund til at sende en særlig hilsen til agf-direktør Jacob Nielsen, altid klar med en bitter og indebrændt kommentar om FCM: Kom igen, I er der - måske - i 2038.

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R19 AGF vs FC Midtjylland

Indlæg af Le Compte »

Copenhagenwolf skrev:
25. feb 2024, 22:21
Jeg synes der er grund til at sende en særlig hilsen til agf-direktør Jacob Nielsen, altid klar med en bitter og indebrændt kommentar om FCM: Kom igen, I er der - måske - i 2038.
Hvad har han nu sagt?
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Danand123
Indlæg: 830
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R19 AGF vs FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Administrator skrev:
25. feb 2024, 21:50
Fcm5600 skrev:
25. feb 2024, 20:16
En ikonisk sejr med 9 mand.

Har vi ikke vundet i Aarhus med 9 en gang før?

Jo.
For fem år og en dag siden. Sad på langsiden sammen med alle gf-ere ifm et erhvervsarrangement. Strøg i vejret da Paul scorede til 2-1…derefter fik vi to mand smidt ud, inden AGF i overtiden også fik en udvisning.

Men i dag er det vildeste…. går aldrig før tid, men ved andet røde kort, havde jeg lyst til det. Havde vi nu tabt 3-2, som jo så meget realistisk ud, så havde denne grav også været rødglødende. Og fair nok for vi spiller godt nok ikke særligt godt.

Man må håbe, at dagens sejr giver gnisten tilbage - ligesom efter Charles scoring mod OB.

ER i øvrigt ikke så bekymret for Victor Venstreback mod Fck. Ser ham ikke som en svækkelse for holdet. Og så må Gabriel og forhåbentlig Olsson også spille.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R19 AGF vs FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Vanvittigt resultat 9 mod 11 mand. Stor optur over at vi kan vinde sådan en kamp.

Men lige så vanvittig start opstilling og indstilling, vi bliver totalt kørt over. Enten har spionen noteret alt om opstillingen, eller også har Thomasberg ramt så voldsomt forkert at det næsten ikke burde kunne lade sig gøre. Men til hans ros, så ændrer han jo da det ikke går og dermed viser han jo sit værd!

Ingasson, hvad pokker sker der, var det 20 millioner kroner han kostede? Det er jo til grin, en af de værste forsvarspræstationer i mands minde, han virker helt på månen i hans beslutninger.

Men vanvittig kamp. Jeg håber vi snart er i gang som i efteråret, så vi ikke skal ud i sådanne mirakler for at vinde :-)

Diebesten
Indlæg: 262
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: SL R19 AGF vs FC Midtjylland

Indlæg af Diebesten »

Jeg er enig i forhold til Ingasson. Og det er jo ikke engang første gang at han skal ud og "undskylde" for hans præstation. Han er nok en god leder på banen, men 2 x Strange + et rødt kort, som sætter ham ude mod vores største modstander? Ikke nok med at han gambler med kampen, han gambler også næste kamp? Er han virkelig så god som vi har gjort ham til? (Jeg håber det, men noget skal ændre sig).

Når det er sagt. Shit. Den vildeste enkeltstående kamp jeg nogensinde har set. Det startede jo med at vi er dømt ude af mesterskabskampen, til at vi er med, til at vi er ude, til at vi i 96tyvende minut med 2 i undertal nu er med igen. (Fodbold). Euforien er der, men det er stadig bekymrende fremfor mødet mod København. Jeg håber at Olsson er tilbage. Den skal vi vinde.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R19 AGF vs FC Midtjylland

Indlæg af 3316 »

Om det var opstillingen eller spillernes indsats, der var mest elendig i starten af kampen ved jeg ikke, men meget er tilgivet efter den afslutning.
Ingi og Paulinho er dog ikke, og tror ikke det kommer til at skade start 11 at de er ude. Bænken bliver dog lidt tynd på de defensive pladser..

Må blive Gabriel, Bech, Juninho og Bak i forsvaret næste gang med Lee på bænken.

Lössl i hård kamp om at være holdets bedste sammen med Oliver. Kan ikke huske hvornår det sidst har været tilfældet, men dejligt med en målmand der kan være kampsfgørende på den positive måde.

Jeg har flere gange tænkt at Charles skulle sendes videre. Men mål som dette og det mod OB, kombineret med at han tilsyneladende affinder sig med reserverollen, gør at jeg for mere respekt for ham.

6256
Indlæg: 301
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: SL R19 AGF vs FC Midtjylland

Indlæg af 6256 »

Det værste ved den her kamp er den måde vi stiller op på. Jeg er med på, at vi ingen højre back har, men det tenderer til naivt at tro, at man kan stille med en startdebutant som højre stopper og en kant/angriber som højre wingback. Alt for mange var ude af position og vidste ikke, hvad de skulle. Det var helt ved siden af.

Trænerbænken skal dog roses for så også at ændre det. Da vi kommer tilbage i 4-4-2, synes jeg langt på vej, at vi spiller ganske fornuftigt, får skabt en del og, baseret på det sidste kvarter af første halvleg, fortjent udligner. Vi kommer også fint ud til anden, lige indtil at Paulinho sælger holdet godt og grundigt og det bliver mere fight end kønt spil resten af kampen.

Der er meget, vi kan tage med fra denne her kamp, ligesom der også er plads til forbedringer flere steder.

Alt andet lige er det dog bekymrende med Olssons fravær. Det er tydeligt at se, hvordan vi ikke har en 1 til 1 erstatning. Her havde jeg gevaldigt håbet, at man forstærkede sig i vinduet.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R19 AGF vs FC Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Slettet
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Copenhagenwolf
Indlæg: 78
Tilmeldt: 13. apr 2015, 12:42

Re: SL R19 AGF vs FC Midtjylland

Indlæg af Copenhagenwolf »

Le Compte skrev:
25. feb 2024, 22:24
Copenhagenwolf skrev:
25. feb 2024, 22:21
Jeg synes der er grund til at sende en særlig hilsen til agf-direktør Jacob Nielsen, altid klar med en bitter og indebrændt kommentar om FCM: Kom igen, I er der - måske - i 2038.
Hvad har han nu sagt?
Mediano havde fredag samlet Steinlein og Jakob Nielsen til interview/samtale, vist som som en slags optakt til søndagens kamp , og agf-direktøren forsøgte som altid at sætte FCM i dårligt lys på forskellige områder, både fortid og fremtid. Selv om J. Nielsen er anstrengende, må jeg dog også sige at det er en fryd at FCM er så stor en torn i øjet på ham.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 866
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R19 AGF vs FC Midtjylland

Indlæg af ABT »

Vild kamp og vel nok en kamp vi ville tabe 9 ud af 10 gange. Vi er helt væk fra brættet de første 35-40 minutter - præcist som i Brøndby. Ingen ved hvor de skal gå hen med bolden, når der ikke er kreativitet på banen. Det er et mirakel vi ikke er nede 3-0 efter en halv time. Men fair nok, agf kender ikke deres besøgstid, og det er jo bare skidt af dem.

Kaos mål vi får til 1-2, hvorefter Pau får rødt sekvensen efter. Derefter er det forsvar med næb og klør resten af vejen. Fint at se, at vi ikke bare parkerer bussen, men rent faktisk forsøger at være på bolden i perioder.

Ret beset har vi 5-10 gode/acceptable minutter i 11 v 11. Det er ufatteligt ringe, og ikke meget kredit til TT for at ændre noget. Det er næsten vores held, at vi ryger en mand ned, så vi kan komme ned og stå hvor vi er komfortable og hvor der ikke længere er samme forventninger til boldomgangen.

Vanvittigt swing fra faretruende nyt nederlag til en ufattelig sejr. Med et nederlag havde vi i min verden nærmest været døde og begravet - især med fck i næste rundd. Nu kan vi begynde at drømme en smule igen, selvom vi er elendige.
/ ABT

Billede

FCM2000
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R19 AGF vs FC Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

Måske derfor FCM ikke har spillet op til deres bedste i de 2 første kampe ?

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... r/10143485

admin 3
Indlæg: 339
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: SL R19 AGF vs FC Midtjylland

Indlæg af admin 3 »

FCM2000 skrev:
27. feb 2024, 09:11
Måske derfor FCM ikke har spillet op til deres bedste i de 2 første kampe ?

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... r/10143485

Vil nok mene at Kristoffers helbred er væsentligt vigtigere end FCMs startopstilling.

6256
Indlæg: 301
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: SL R19 AGF vs FC Midtjylland

Indlæg af 6256 »

Guldsnak, resten af forårssæsonen og fodbold er fuldstændig ligegyldig nu.

Alt det bedste til Kristoffer og dem omkring ham

FCM2000
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R19 AGF vs FC Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

admin 3 skrev:
27. feb 2024, 09:17
FCM2000 skrev:
27. feb 2024, 09:11
Måske derfor FCM ikke har spillet op til deres bedste i de 2 første kampe ?

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... r/10143485

Vil nok mene at Kristoffers helbred er væsentligt vigtigere end FCMs startopstilling.
jeg det jeg mener er at de har været påvirket, ingen tvivl

Flemse
Indlæg: 173
Tilmeldt: 13. jul 2014, 18:35

Re: SL R19 AGF vs FC Midtjylland

Indlæg af Flemse »

admin 3 skrev:
27. feb 2024, 09:17
FCM2000 skrev:
27. feb 2024, 09:11
Måske derfor FCM ikke har spillet op til deres bedste i de 2 første kampe ?

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... r/10143485

Vil nok mene at Kristoffers helbred er væsentligt vigtigere end FCMs startopstilling.
Læs lige hans kommentar én gang til...

Besvar