SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1860
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Så starter foråret på Brøndby Stadion.

En meget svær opgave, som vi forhåbentlig kan få point med hjem fra.

Hvordan tror i vi stiller op?

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af 3316 »

Jeg tror ikke der kommer til at være de store ændringer i forhold til Viborg kampen, udover Sørensen i stedet for Charles.
Måske Cho starter ude pga Asian Cup, men håber ikke det er nødvendigt.

Kunne virkelig være dejligt at starte med en sejr, men et enkelt point er også brugbart..

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1860
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg vil stadig være ked af, hvis vi skulle bruge Dalsgaard. Jeg ved godt at han havde 2-3 bedre kampe i slutningen af efteråret, men jeg synes ikke længere at han har niveauet.

Jeg tror også Martinez er i spil, da han ville kunne lukke ned for Vallys, hvilket jeg anser for meget afgørende.

Jakla
Indlæg: 354
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Jakla »

Hvor er det ringe. Vi skulle have ført, men smider chancen væk. Kom nu lidt Simsir.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1860
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

For helvede en masse dårlige beslutninger..

Cho brænder - keeperen har dig forladt linjen og der burde være omspark.

Simsir med dårlige afslutninger.
Det er typisk at vi får alt hjælp i form af et rødt kort og så får vi med garanti ikke mere end 1 point her.

FCM2000
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

håbløs ringe forsvarsspil, en cho der skyder i samme side gang på gang, det er ikke godt nok.

Jeg synes Juninho er bedre end mads bech på den plads der.

Frem og tilbage med Paulinho og mads bech i angrebet i stedet for at få den bold ind over.

Debussy
Indlæg: 207
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Debussy »

Det er beklageligt, at vi er bagud ved pausen. Der har været for meget fokus på egne præstationer og for lidt på holdet. Hvis vi ønsker at have en chance for at vinde sæsonen, skal vores spillere løfte hinanden op. Enormt skuffende halveg. Æv!

Fcm5600
Indlæg: 174
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Fcm5600 »

Neeej, hvor fcm klumrer idet.

Vores angreb er totalt ufarligt, masser af forkerte beslutninger.
Ud med en forsvarer og Simsir, ind med Isorio og en til?

Hurtigt spil så skal det komme

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1860
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Franculino havde scoret 2 allerede. Håber Osorio kommer ind.

FCM2000
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

Lupus1999 skrev:
18. feb 2024, 18:58
Franculino havde scoret 2 allerede. Håber Osorio kommer ind.
Franculino er den farligste FCM har, jeg synes cho mangler at vise noget, cho har scoret 8 mål, men det er med straffe, han har brændt flere gange og man bør skifte skytte nu.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 866
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af ABT »

Totalt kaos over hele linjen. Utroligt mange optræk til hvad der kunne være kæmpe chancer, men det pisses væk gang på gang.

Vi tager desværre de bekymrende takter med fra træningskampene - svært ved at skabe chancer og putte kuglen ind.

Must win. Simpelt.
/ ABT

Billede

JBT
Indlæg: 2069
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Debussy skrev:
18. feb 2024, 18:56
Det er beklageligt, at vi er bagud ved pausen. Der har været for meget fokus på egne præstationer og for lidt på holdet. Hvis vi ønsker at have en chance for at vinde sæsonen, skal vores spillere løfte hinanden op. Enormt skuffende halveg. Æv!
Beklageligt ligefrem? Det er da en kæmpe blødning i kvaliteten. Man spiller ikke sammen og gør hinanden gode oppe foran, men træningskampene bekræfter jo, at man har svært ved at få bolden i nettet, så intet nyt under solen og fuld fortjent bagud.

Mand i overtal på bif stadion, brændt straffe, 1-0 nede ved pause. Er det Ølstykke der gæster eller hvad. Fuck det er elendigt.

Ingen undskyldninger hvis man vil være mestre i sådan en fordelagtigt position i kampen - kun en sejr tæller

Cho og Lewandowski skal lade være med at sparke de der latterlige straffespark, det er så håbløst dårligt

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 866
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af ABT »

ABT skrev:
18. feb 2024, 19:01
Totalt kaos over hele linjen. Utroligt mange optræk til hvad der kunne være kæmpe chancer, men det pisses væk gang på gang.

Vi tager desværre de bekymrende takter med fra træningskampene - svært ved at skabe chancer og putte kuglen ind.

Must win. Simpelt.
… i øvrigt, mon ikke det lykkes for Brøndby at trække en badebillet på en af vores i 2. Halvleg. Ville være så Classic…
/ ABT

Billede

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Elendigt, hvis vi ikke tager fuld plade med en mand i overtal i 70+ minutter. Absurd, hvis vi taber, og endda ikke fortjener bedre.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Jakla
Indlæg: 354
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Jakla »

Mon ikke vi skulle have trænet i stedet for at rende rundt i frostvejr i Skotland

Besvar