Transfer Vinter 2023/2024

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT
Indlæg: 866
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer Vinter 2023/2024

Indlæg af ABT »

Jovist, hvis succeskriteriet er at undgå at lande en ny Selmani med intet bidrag, så pisser man da her i bukserne for at holde varmen. Fair nok. Lige indtil at han er ukampdygtig, som han har været i alt for stor grad de sidste par år.

Og jeg er helt med på at man ikke kan lykkes med at hente alle og enhver ind til bænken.

Synes man sigter lavt her. Heldigvis ikke ekstremt kritisk, da han ganske rigtigt formentlig/forhåbentlig vil få ganske få minutter, da vi kun spiller med i én turnering.
/ ABT

Billede

6256
Indlæg: 301
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Transfer Vinter 2023/2024

Indlæg af 6256 »

Det synes bare at være langt fra ham amerikaneren, der også vil kunne tage over ved et eventuelt salg af en angriber til sommer og så til Kamara, som der ingen fremtid er i. Ved et salg til sommer, skal vi alligevel ud at hente en.

Muligheden er der nok bare ikke nu, når markedet er så dødt som det er, og så er Kamara sikkert en fin løsning. Jeg får bare Fossum vibes og ser ham ikke bidrage med det store.

Det er lige før, jeg hellere ville have givet minutterne til Stanley, eller en anden U19 spiller, men det går nok ikke. Alt skal sættes ind på guld og så har Kamara trods alt vist lidt.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1860
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer Vinter 2023/2024

Indlæg af Lupus1999 »

Iver Fossum skifter til Kortrijk i Belgien. 👍🏻

Copenhagenwolf
Indlæg: 78
Tilmeldt: 13. apr 2015, 12:42

Re: Transfer Vinter 2023/2024

Indlæg af Copenhagenwolf »

Først skrev bold.dk at Lyngby havde købt Gustav Fraulo fra Mafra.

Men i Tipsbladets omtale af Lyngbys afsluttede transfervindue fremgår det nu, at Gustav Fraulo er skiftet på en fri transfer fra Mafra til Lyngby.

Det kan ikke betyde andet end at Mafra/FCM (som andre har foreslået her på siden) må have en meget stor videresalgsklausul og/eller en tilbagekøbsklausul på Fraulo. Forhåbentlig det sidste, for jeg synes han har stort potentiale.

Besvar