SL R17 - FC Midtjylland - Viborg FF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1860
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

SL R17 - FC Midtjylland - Viborg FF

Indlæg af Lupus1999 »

Årets sidste kamp mod rivalerne.

Vi har muligheden for at slutte året af med den 6 sejr på stribe og en stime som ubesejret siden 27. august.

6256
Indlæg: 301
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: SL R17 - FC Midtjylland - Viborg FF

Indlæg af 6256 »

Det er alligevel vildt nok, at vi med en sejr i morgen kan overvintre på 1. pladsen. Det skal jeg ærligt indrømme, at jeg ikke havde set komme, men det tager jeg gerne med, ligesom jeg også gerne tager, at vi dermed endegyldigt er sikret top 6. Det var vi nok også alligevel, men vi har dog et svært forårsprogram de tre første kampe, så det er rart med ro på den bagsmæk.

Jeg har dog ingen anelse om, hvad vi skal forvente af Viborg under Jakob Poulsen, det virker for mig sådan lidt enten-eller baseret på kampene under ham. Vi skal også bare koncentrere os om os selv og sørge for, at vi ikke kommer ud som vi gjorde mod SIF sidst. Sætter vi en solid præstation sammen, tror jeg også på 3 point i morgen.

God kamp!

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R17 - FC Midtjylland - Viborg FF

Indlæg af Ravnen »

Ja tak til AGF for at give kampen i morgen en ekstra dimension. Nogen let kamp bliver det ikke, selvom der burde være en stor kvalitetsforskel. Vi ved at de her kampe kommer til at handle om mere end blot kvalitet i spillet.
Men samtidig har vi jo virkelig medvind. Jeg tror på de tre point - og så er vi herbstmeister....

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R17 - FC Midtjylland - Viborg FF

Indlæg af Ravnen »

Sikke et år. Fra nedrykningsspil og tonstung krise over playoff sejr videre til en halvskidt start på ny sæson, 8 point efter FCK, og til nu at slutte året af med en 5-1 sejr over Viborg og føre Superligaen. Vi har prøvet det hele dette år.

Der findes ingen bedre måde at gå til vinterpause på. Tæske Viborg og tage 1. pladsen. Jeg bøjer mig i støvet. TAK GUTTER!

Danand123
Indlæg: 830
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R17 - FC Midtjylland - Viborg FF

Indlæg af Danand123 »

Ravnen skrev:
4. dec 2023, 21:28
Sikke et år. Fra nedrykningsspil og tonstung krise over playoff sejr videre til en halvskidt start på ny sæson, 8 point efter FCK, og til nu at slutte året af med en 5-1 sejr over Viborg og føre Superligaen. Vi har prøvet det hele dette år.

Der findes ingen bedre måde at gå til vinterpause på. Tæske Viborg og tage 1. pladsen. Jeg bøjer mig i støvet. TAK GUTTER!
Også overrasket må jeg indrømme. Havde klar troet på top fire men heller ikke mere.

Og ret mig, hvis jeg er fejl på den? Syvende gang vi ligger nr 1 ved julepausen?

13; 14; 17; 19; 20; 21 og 23.

Jakla
Indlæg: 354
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R17 - FC Midtjylland - Viborg FF

Indlæg af Jakla »

For mig ikke overraskende at vi er med i toppen. Vi har om ikke den bedste trup, så en trup i top 2. Fin sejr over Viborg, men lidt træls at klubben nu forventeligt igen skal betale en bøde for pyro. Det er da også kun ølkast som annonceres som ulovligt over lydanlægget, så man er jo i god tro....Dumt.

Besvar