SL R 12 - OB - FC Midtjylland
SL R 12 - OB - FC Midtjylland
Så har vi haft endnu mere tid til at træne og vi må ud og vise at den sene sejr sidst ikke var tilfældigt.
Det vigtigste pt er de 3 point.
Det vigtigste pt er de 3 point.
Re: SL R 12 - OB - FC Midtjylland
Håber:
Lössl
Gabriel-Ingi-Beck-Paulinho
Dario-Sørensen-Olsson-Simsir
Cho-Ola
Tror:
Dalle for Gabriel
Gigo for Dario
Lössl
Gabriel-Ingi-Beck-Paulinho
Dario-Sørensen-Olsson-Simsir
Cho-Ola
Tror:
Dalle for Gabriel
Gigo for Dario
Kan vi holde føringen i mere end fem minutter denne gang.
Ak. Brunhildsen sløser med en 100% chance, efterfølgende sløser Sørensen i sin opdækning - bum, 1-1 i stedet for 0-2 og kamp afgjort.
Jeg synes, at vi ser tynde ud på midten i det defensive, vi er alt for nemme at løbe over på midtbanen. Savner virkelig Martinez derinde. Offensivt en fin halvleg som sagtens kunne have givet et mål mere.
Cadeau til Burchardt for at stå ved sin korrekte godkendelse af målet og ikke hoppe på VAR-vognens vanvittigt oplæg til omstødelse.
VI SKAL SKAL SKAL vinde den her!
Jeg synes, at vi ser tynde ud på midten i det defensive, vi er alt for nemme at løbe over på midtbanen. Savner virkelig Martinez derinde. Offensivt en fin halvleg som sagtens kunne have givet et mål mere.
Cadeau til Burchardt for at stå ved sin korrekte godkendelse af målet og ikke hoppe på VAR-vognens vanvittigt oplæg til omstødelse.
VI SKAL SKAL SKAL vinde den her!
Synes godt nok det ser noget kaotisk ud. Restforsvaret er ikke eksisterende og hvordan kan vi blive fanget i alle de omstillinger hele tiden?
Når vores egne angreb ikke afsluttes med kvalitet, så bliver OB farlige. Det er godt nok sløset.
Når vores egne angreb ikke afsluttes med kvalitet, så bliver OB farlige. Det er godt nok sløset.
Vi kunne holde føringen i 20 min, men så ser ollie skidt ude nede i forsvaret
Også bange for de omstillinger med gule kort til begge midterforsvarer.
Men træls vi ikke kam holde nullet. Denne gang gik der dog 20 minutter. Hvorfor fløjter dommeren for frispark, da Paulsen lægger sig ned og bliver ramt af støvle.
Men træls vi ikke kam holde nullet. Denne gang gik der dog 20 minutter. Hvorfor fløjter dommeren for frispark, da Paulsen lægger sig ned og bliver ramt af støvle.
Vi mangler en kvalitets 6’er der kan forsvare.
Martinez i topform vil være yderst velkommen
Martinez i topform vil være yderst velkommen
Ja, balance på midtbanen er tydeligvis det vi mangler. Undrer mig over at det ser så individuelt ud og at det ligner, der mangler sammenhæng i holdet.
Der kan selvfølgelig gå begge veje, men uanset er der lang vej til, vi kan kaldes tophold. Håber vi har den bedste halveg til gode…heldigvis har vi lidt offensive kort på bænken.
Ud med Ola og ind med Franculino
Dalsgaard er desværre bare for langsom og med for lidt kvalitet, og især som anfører.
Få Adam ind.
Få Adam ind.
Og Adam ind for Dalsgaard, der nu har gult. Synes nu godt nok, at kortet var meget tyndt.
Der er jo tydeligvis et eller andet, der ikke fungerer. Jeg kan ikke se, hvad vores gameplan er og hvad det er, vi gerne vil.
Og så er der noget med midtbanen Vi er for tynde med kun to derinde. Jeg er ikke overbevist om at 4-4-2 er der, vi er bedst.
Og så er der noget med midtbanen Vi er for tynde med kun to derinde. Jeg er ikke overbevist om at 4-4-2 er der, vi er bedst.