Pyroteknik - bøder.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Pyroteknik - bøder.

Indlæg af Ravnen »

Men de ved jo hvem der gør det, det er umuligt at skjule på tribunen. Hvis man tager afstand, må man også tage ansvar,

Kejle

Indlæg af Kejle »

Så BW skal tage endnu mere afstand til ikke-medlemmer der fyrer pyro af, eller?

Danand123

Indlæg af Danand123 »

MFKM skrev:
11. nov 2024, 11:52
Hedens Drenge og BW har intet med pyro at gøre. At sanktionere dem giver ingen mening.

HD tager mig bekendt ikke aktiv stilling til forholdet, da de jo gerne skal samle alle fans.

BW har gentagende gange taget afstand til pyro.
Hvorfra ved du, at HD ingenting har med pyro at gøre? Så tydeligt at capo ved, hvad der foregår. Og jeg ved at medlemmer af BW har fået instruktioner om, hvor de forskellige skal stå med pyroen. Endnu engang jeg er ikke bange for pyro, men kan ikke acceptere, at give vores klub karantæner og bøder. Tænk hvad der var af midler til tifoer, hvis klubben slap for pyro-bøder.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Pyro har intet med hverken BW, Hedens Drenge eller Tifo at gøre. Og det har det aldrig haft. Så lad vær med at blande det sammen.
Det er Det Uofficielle miljø som står bag pyroen, og det har intet med ovenstående at gøre.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Men mon ikke de officielle kender de uforcielle, som står bag pyro og når man bare lader stå til, så er man medskyldig og derfor også indirekte impliceret.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Saemala skrev:
12. nov 2024, 19:37
Pyro har intet med hverken BW, Hedens Drenge eller Tifo at gøre. Og det har det aldrig haft. Så lad vær med at blande det sammen.
Det er Det Uofficielle miljø som står bag pyroen, og det har intet med ovenstående at gøre.
Så længe de står åbenlyst under et tifo-flag eller lignende mod Viborg på cc og tager hætter på og bliver udstyret med pyro, så oplever mange af os på cc, at der er en klar sammenhæng. 30 styks blev dirrigeret rundt på sektionen og de stod alle i klyngen af Hedens Drenge før of efter affyringen. Og capoen er med på det…det er fuldt arrangeret.

Kommer ikke til at støtte til tifo eller lignende før pyro er fuldstændig væk.

Kejle

Indlæg af Kejle »

Lupus1999 skrev:
12. nov 2024, 19:41
Men mon ikke de officielle kender de uforcielle, som står bag pyro og når man bare lader stå til, så er man medskyldig og derfor også indirekte impliceret.
Hvis du ved din nabo kører for stærkt, skal du også have en fartbøde?

Brugeravatar
Saemala
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Danand123 skrev:
12. nov 2024, 19:52
Saemala skrev:
Så længe de står åbenlyst under et tifo-flag eller lignende mod Viborg på cc og tager hætter på og bliver udstyret med pyro, så oplever mange af os på cc, at der er en klar sammenhæng. 30 styks blev dirrigeret rundt på sektionen og de stod alle i klyngen af Hedens Drenge før of efter affyringen. Og capoen er med på det…det er fuldt arrangeret.

Klyngen af Hedens Drenge? Hedens Drenge er altså ikke nogen gruppe. Det er en fællesbetegnelse for vores fans, hvor en lille flok mennesker står for at arrangere busture, sælge merchandise osv.

Selvfølgelig er det fuldt ud arrangeret. Men det har ikke noget med nogen af de nævnte grupper at gøre.
Det er ene og alene De Uofficielle der står for pyro, og har altid været det. Det er koordineret iblandt De Uofficielle og indsamlingerne foregår internt.

Alt der har med penge at gøre i Hedens Drenge og Tifo, står BW for. Netop så folk ikke får den idé om, at de penge skulle gå til pyro.
Det har været gjort klart gang på gang, men folk har tydeligvis svært ved at forstå det.
Høvdingen af Herning

Kejle

Indlæg af Kejle »

Saemala skrev:
13. nov 2024, 14:10
Danand123 skrev:
12. nov 2024, 19:52
Saemala skrev:

Klyngen af Hedens Drenge? Hedens Drenge er altså ikke nogen gruppe. Det er en fællesbetegnelse for vores fans, hvor en lille flok mennesker står for at arrangere busture, sælge merchandise osv.

Selvfølgelig er det fuldt ud arrangeret. Men det har ikke noget med nogen af de nævnte grupper at gøre.
Det er ene og alene De Uofficielle der står for pyro, og har altid været det. Det er koordineret iblandt De Uofficielle og indsamlingerne foregår internt.

Alt der har med penge at gøre i Hedens Drenge og Tifo, står BW for. Netop så folk ikke får den idé om, at de penge skulle gå til pyro.
Det har været gjort klart gang på gang, men folk har tydeligvis svært ved at forstå det.
Netop.

Og jeg garanterer at du kan kigge regnskabet for TIFO igennem, det mest ophidsende du finder udgifter til, er hvis de har fået en pizza med chilli en sjælden gang.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Kejle skrev:
12. nov 2024, 23:43
Lupus1999 skrev:
Ja, hvis jeg sidder i min nabos bil imens han kører for stærkt, så har jeg også pligt til at bede ham sænke farten.

Vi skal sammenligne det samme.

Nu er CC lukket til næste hjemmekamp, så nu må det idioti stoppe. Fortsæt med pyro, så meld jer selv til at betale bøderne.
Det er simpelthen håbløs opførsel.

Jakla

Indlæg af Jakla »

Må vi anbefale at der kun gives adgang til fans over 25 år til Silkeborgkampen på CC....

Xort

Indlæg af Xort »

Jakla skrev:
14. nov 2024, 14:25
Må vi anbefale at der kun gives adgang til fans over 25 år til Silkeborgkampen på CC....
Så mine børn må ikke komme med?
Tror sgu det er svært at sætte så firkantede begrænsninger op, selvom jeg forstår din hensigt :)

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Nå, det var da en lille bøde på kun 300.000, og de lukker kun halvdelen af cc.

Så fortsæt da endelig med at bakke op om pyro på cc. Det er jo også begrænset, hvad der kunne være lavet af tifo for de penge.

Kejle

Indlæg af Kejle »

Lupus1999 skrev:
14. nov 2024, 10:47
Kejle skrev:
12. nov 2024, 23:43
Lupus1999 skrev:
Ja, hvis jeg sidder i min nabos bil imens han kører for stærkt, så har jeg også pligt til at bede ham sænke farten.

Vi skal sammenligne det samme.

Nu er CC lukket til næste hjemmekamp, så nu må det idioti stoppe. Fortsæt med pyro, så meld jer selv til at betale bøderne.
Det er simpelthen håbløs opførsel.

Hvorfor skal jeg melde mig selv?

Det kan og må aldrig blive en glidebane hvor vi skal tage ansvar for hvad manden ved siden af render rundt og laver. VI kan godt have en holdning til det, men vi skal ikke gribe aktivt ind.

Kejle

Indlæg af Kejle »

Danand123 skrev:
14. nov 2024, 17:29
Nå, det var da en lille bøde på kun 300.000, og de lukker kun halvdelen af cc.

Så fortsæt da endelig med at bakke op om pyro på cc. Det er jo også begrænset, hvad der kunne være lavet af tifo for de penge.
De penge ville aldrig gå til TIFO alligevel.

Men dermed er det stadigvæk noget lort det sker. Jeg ville også gerne at der ikke blev fyret af mere, men historisk set har klubben (og mange andre klubber) "altid" haft en lille pung hvor der smides nogle penge i til betaling af bøder. Nu virker det som den pung stille og roligt forsvinder. Det giver desværre bare en masse episoder, da de ting man plejer skal laves om.

Besvar