Pyroteknik - bøder.
Re: Pyroteknik - bøder.
Men de ved jo hvem der gør det, det er umuligt at skjule på tribunen. Hvis man tager afstand, må man også tage ansvar,
Så BW skal tage endnu mere afstand til ikke-medlemmer der fyrer pyro af, eller?
Hvorfra ved du, at HD ingenting har med pyro at gøre? Så tydeligt at capo ved, hvad der foregår. Og jeg ved at medlemmer af BW har fået instruktioner om, hvor de forskellige skal stå med pyroen. Endnu engang jeg er ikke bange for pyro, men kan ikke acceptere, at give vores klub karantæner og bøder. Tænk hvad der var af midler til tifoer, hvis klubben slap for pyro-bøder.
Pyro har intet med hverken BW, Hedens Drenge eller Tifo at gøre. Og det har det aldrig haft. Så lad vær med at blande det sammen.
Det er Det Uofficielle miljø som står bag pyroen, og det har intet med ovenstående at gøre.
Det er Det Uofficielle miljø som står bag pyroen, og det har intet med ovenstående at gøre.
Høvdingen af Herning
Men mon ikke de officielle kender de uforcielle, som står bag pyro og når man bare lader stå til, så er man medskyldig og derfor også indirekte impliceret.
Så længe de står åbenlyst under et tifo-flag eller lignende mod Viborg på cc og tager hætter på og bliver udstyret med pyro, så oplever mange af os på cc, at der er en klar sammenhæng. 30 styks blev dirrigeret rundt på sektionen og de stod alle i klyngen af Hedens Drenge før of efter affyringen. Og capoen er med på det…det er fuldt arrangeret.
Kommer ikke til at støtte til tifo eller lignende før pyro er fuldstændig væk.
Klyngen af Hedens Drenge? Hedens Drenge er altså ikke nogen gruppe. Det er en fællesbetegnelse for vores fans, hvor en lille flok mennesker står for at arrangere busture, sælge merchandise osv.Danand123 skrev: ↑12. nov 2024, 19:52Så længe de står åbenlyst under et tifo-flag eller lignende mod Viborg på cc og tager hætter på og bliver udstyret med pyro, så oplever mange af os på cc, at der er en klar sammenhæng. 30 styks blev dirrigeret rundt på sektionen og de stod alle i klyngen af Hedens Drenge før of efter affyringen. Og capoen er med på det…det er fuldt arrangeret.
Selvfølgelig er det fuldt ud arrangeret. Men det har ikke noget med nogen af de nævnte grupper at gøre.
Det er ene og alene De Uofficielle der står for pyro, og har altid været det. Det er koordineret iblandt De Uofficielle og indsamlingerne foregår internt.
Alt der har med penge at gøre i Hedens Drenge og Tifo, står BW for. Netop så folk ikke får den idé om, at de penge skulle gå til pyro.
Det har været gjort klart gang på gang, men folk har tydeligvis svært ved at forstå det.
Høvdingen af Herning
Netop.Saemala skrev: ↑13. nov 2024, 14:10Klyngen af Hedens Drenge? Hedens Drenge er altså ikke nogen gruppe. Det er en fællesbetegnelse for vores fans, hvor en lille flok mennesker står for at arrangere busture, sælge merchandise osv.Danand123 skrev: ↑12. nov 2024, 19:52Så længe de står åbenlyst under et tifo-flag eller lignende mod Viborg på cc og tager hætter på og bliver udstyret med pyro, så oplever mange af os på cc, at der er en klar sammenhæng. 30 styks blev dirrigeret rundt på sektionen og de stod alle i klyngen af Hedens Drenge før of efter affyringen. Og capoen er med på det…det er fuldt arrangeret.
Selvfølgelig er det fuldt ud arrangeret. Men det har ikke noget med nogen af de nævnte grupper at gøre.
Det er ene og alene De Uofficielle der står for pyro, og har altid været det. Det er koordineret iblandt De Uofficielle og indsamlingerne foregår internt.
Alt der har med penge at gøre i Hedens Drenge og Tifo, står BW for. Netop så folk ikke får den idé om, at de penge skulle gå til pyro.
Det har været gjort klart gang på gang, men folk har tydeligvis svært ved at forstå det.
Og jeg garanterer at du kan kigge regnskabet for TIFO igennem, det mest ophidsende du finder udgifter til, er hvis de har fået en pizza med chilli en sjælden gang.
Ja, hvis jeg sidder i min nabos bil imens han kører for stærkt, så har jeg også pligt til at bede ham sænke farten.
Vi skal sammenligne det samme.
Nu er CC lukket til næste hjemmekamp, så nu må det idioti stoppe. Fortsæt med pyro, så meld jer selv til at betale bøderne.
Det er simpelthen håbløs opførsel.
Må vi anbefale at der kun gives adgang til fans over 25 år til Silkeborgkampen på CC....
Nå, det var da en lille bøde på kun 300.000, og de lukker kun halvdelen af cc.
Så fortsæt da endelig med at bakke op om pyro på cc. Det er jo også begrænset, hvad der kunne være lavet af tifo for de penge.
Så fortsæt da endelig med at bakke op om pyro på cc. Det er jo også begrænset, hvad der kunne være lavet af tifo for de penge.
Lupus1999 skrev: ↑14. nov 2024, 10:47Ja, hvis jeg sidder i min nabos bil imens han kører for stærkt, så har jeg også pligt til at bede ham sænke farten.
Vi skal sammenligne det samme.
Nu er CC lukket til næste hjemmekamp, så nu må det idioti stoppe. Fortsæt med pyro, så meld jer selv til at betale bøderne.
Det er simpelthen håbløs opførsel.
Hvorfor skal jeg melde mig selv?
Det kan og må aldrig blive en glidebane hvor vi skal tage ansvar for hvad manden ved siden af render rundt og laver. VI kan godt have en holdning til det, men vi skal ikke gribe aktivt ind.
De penge ville aldrig gå til TIFO alligevel.
Men dermed er det stadigvæk noget lort det sker. Jeg ville også gerne at der ikke blev fyret af mere, men historisk set har klubben (og mange andre klubber) "altid" haft en lille pung hvor der smides nogle penge i til betaling af bøder. Nu virker det som den pung stille og roligt forsvinder. Det giver desværre bare en masse episoder, da de ting man plejer skal laves om.