Hvis du ved din nabo kører for stærkt, skal du også have en fartbøde?
Ja, hvis jeg sidder i min nabos bil imens han kører for stærkt, så har jeg også pligt til at bede ham sænke farten.
Vi skal sammenligne det samme.
Nu er CC lukket til næste hjemmekamp, så nu må det idioti stoppe. Fortsæt med pyro, så meld jer selv til at betale bøderne.
Det er simpelthen håbløs opførsel.
Hvorfor skal jeg melde mig selv?
Det kan og må aldrig blive en glidebane hvor vi skal tage ansvar for hvad manden ved siden af render rundt og laver. VI kan godt have en holdning til det, men vi skal ikke gribe aktivt ind.
Når straffen bliver på sidemanden, så kan jeg love dig for at vi skal melde det. Sidemanden må aldrig tage straffen for en anden mands handlinger. Se det er en glidebane. Gerningsmanden skal altid straffes for sine handlinger.
Det må stoppe nu!! At jeg ikke kan komme på stadion, fordi en eller flere vælger at bryde loven, er ganske enkelt ikke retfærdigt, og må og skal betyde, at vi i samlet flok melder sidemanden, så vi ikke bliver til medgerningsmænd.
Alternativt så kan alle dem der vil bryde loven melde sig selv bagefter til at betale bøden. Er de ikke mænd nok til det, så må de finde et andet sted at udføre kriminalitet end et sted, hvor der nu fremover vil være 8.000-10.000 vidner.
Den helt store udfordring er jo den ligegyldighed der er fra FCM og/eller derd stewards.
På CC er man jo ikke i tvivl om at der er pyro når der dukker maskerede mænd op på tribunen 5 minutter før de sætter gang i pyroen.
Stewards gør intet, så hvorfor skulle den menige mand turde gøre noget.
Da der sidst var koordineret pyro til en hjemmekamp stod der sågar en og fyrede af på gangarealet, med en steward et par meter derfra.
"Ølkast bidrager ikke til den gode stemning"...siger stadionspeaker. "Pyro bidrager ikke til den gode stemning..og straffes." - ja, den sætning har man aldrig hørt på stadion. Ingen tvivl om at vi andre på stadion og andre steder skal lægge afstand til de små huemænd. Jeg er stadig spændt på at se hvem af os rigtige lovlydige fans med årskort på CC, der ikke må komme ind til Silkeborgkampen. Pyro-aktionen i Viborg var nok ud fra den kalkulation at det ikke ville medføre straf hjemme i Herning - der tog man jo så fejl.
Ja, hvis jeg sidder i min nabos bil imens han kører for stærkt, så har jeg også pligt til at bede ham sænke farten.
Vi skal sammenligne det samme.
Nu er CC lukket til næste hjemmekamp, så nu må det idioti stoppe. Fortsæt med pyro, så meld jer selv til at betale bøderne.
Det er simpelthen håbløs opførsel.
Hvorfor skal jeg melde mig selv?
Det kan og må aldrig blive en glidebane hvor vi skal tage ansvar for hvad manden ved siden af render rundt og laver. VI kan godt have en holdning til det, men vi skal ikke gribe aktivt ind.
Når straffen bliver på sidemanden, så kan jeg love dig for at vi skal melde det. Sidemanden må aldrig tage straffen for en anden mands handlinger. Se det er en glidebane. Gerningsmanden skal altid straffes for sine handlinger.
Det må stoppe nu!! At jeg ikke kan komme på stadion, fordi en eller flere vælger at bryde loven, er ganske enkelt ikke retfærdigt, og må og skal betyde, at vi i samlet flok melder sidemanden, så vi ikke bliver til medgerningsmænd.
Alternativt så kan alle dem der vil bryde loven melde sig selv bagefter til at betale bøden. Er de ikke mænd nok til det, så må de finde et andet sted at udføre kriminalitet end et sted, hvor der nu fremover vil være 8.000-10.000 vidner.
Hvordan vil du mene at vi skal gribe ind overfor sidemanden? Du er faldet for den retorik mange politikere udviser, nemlig en mangel af forståelse på hvad vi kan og må. Uanset hvor meget jeg end gerne vil af med pyro og balladen, så hverken skal eller vil jeg gribe aktivt ind. Jeg må simpelthen ikke tage loven i mine egne hænder under disse vilkår.