Pyroteknik - bøder.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Pyroteknik - bøder.

Indlæg af TrueWolfMidt »

https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... pyroteknik

Ja så får klubben igen kæmpebøde. Ved sidste fanforum sagde klubben at de var træt af at betale disse store bøder.

Med alle de mennesker som deltog ved ovennævnte kamp med afbrænding af pyroteknik, må klubben sgu begynde at kikke indad. Der stod unge mænd maskeret over hele CC tribunen. Hvis man vil undgå bøder, må man pågribe nogle af synderne, ellers bare acceptere det fremadrettet. Tænker at det igen bliver et issue ved kommende fanforum igen.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Pyroteknik - bøder.

Indlæg af Administrator »

Pyro er et tveægget sværd.

Danand123
Indlæg: 831
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Pyroteknik - bøder.

Indlæg af Danand123 »

Fakta er, at klubben gerne vil pyro. Ellers var muligheden lukket for det. Man føler sig til grin hver gang, man skal kropsvisiteres til ingen verdens nytte.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Pyroteknik - bøder.

Indlæg af Matjavsen »

Danand123 skrev:
11. sep 2023, 16:48
Fakta er, at klubben gerne vil pyro. Ellers var muligheden lukket for det. Man føler sig til grin hver gang, man skal kropsvisiteres til ingen verdens nytte.
Man bliver sgu pillet godt ved bollerne.

Xort
Indlæg: 138
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning

Re: Pyroteknik - bøder.

Indlæg af Xort »

Vi snakkede også om at det var ret tydeligt at der ikke var kontrollører på CC før kampstart.. klubben har så meget accepteret pyro.

Jakla
Indlæg: 354
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: Pyroteknik - bøder.

Indlæg af Jakla »

TrueWolfMidt skrev:
11. sep 2023, 14:31
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... pyroteknik

Ja så får klubben igen kæmpebøde. Ved sidste fanforum sagde klubben at de var træt af at betale disse store bøder.

Med alle de mennesker som deltog ved ovennævnte kamp med afbrænding af pyroteknik, må klubben sgu begynde at kikke indad. Der stod unge mænd maskeret over hele CC tribunen. Hvis man vil undgå bøder, må man pågribe nogle af synderne, ellers bare acceptere det fremadrettet. Tænker at det igen bliver et issue ved kommende fanforum igen.
Helt enig, klubben er medskyldig og kujonagtig ved ikke at have kontrollører på CC. Det er jo farligt af helvede til. Tænk på de fans der er fanget under den store tifo mens der skydes af i øst og vest. Kommer nogen til skade bliver klubben holdt ansvarlig.

sonderskov
Indlæg: 54
Tilmeldt: 21. feb 2022, 15:58

Re: Pyroteknik - bøder.

Indlæg af sonderskov »

Som tilskuer ,med de maskeklædte tosser, har jeg bedt dem om at forsvinde , det gjorde de ,hvis alle gør det, er problemet måske løst . Og hvis det er BW som arrangerer det, skal de betale og en udmelding til følge ,så bliver pengekassen tom.

LasseDyrby
Indlæg: 1
Tilmeldt: 4. aug 2022, 23:40

Re: Pyroteknik - bøder.

Indlæg af LasseDyrby »

sonderskov skrev:
12. sep 2023, 10:07
Som tilskuer ,med de maskeklædte tosser, har jeg bedt dem om at forsvinde , det gjorde de ,hvis alle gør det, er problemet måske løst . Og hvis det er BW som arrangerer det, skal de betale og en udmelding til følge ,så bliver pengekassen tom.
Jeg vil garantere dig at Black Wolves ikke har noget som helst at gøre med pyroteknik.

Mvh. Lasse Dyrby

Formand Black Wolves

Jakla
Indlæg: 354
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: Pyroteknik - bøder.

Indlæg af Jakla »

LasseDyrby skrev:
12. sep 2023, 10:22
sonderskov skrev:
12. sep 2023, 10:07
Som tilskuer ,med de maskeklædte tosser, har jeg bedt dem om at forsvinde , det gjorde de ,hvis alle gør det, er problemet måske løst . Og hvis det er BW som arrangerer det, skal de betale og en udmelding til følge ,så bliver pengekassen tom.
Jeg vil garantere dig at Black Wolves ikke har noget som helst at gøre med pyroteknik.

Mvh. Lasse Dyrby

Formand
og
Hvis det ikke er BW så må der være en anden fraktion der selvstændigt beslutter og gennemfører. Det må klubben så sætte en stopper for.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 870
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Pyroteknik - bøder.

Indlæg af ABT »

En debat der til evig tid vil dele vandene. Pyro kommer ikke til at stoppe hverken i dag eller i morgen.

Tænker ikke at det her er noget der kun sker i Midtjylland. Hverken fremgangsmåde eller omfang. Både liga og klubberne (og til dels også tv-selskaberne) er i en eller udstrækning accepterende overfor pyro i et hvis omfang. Det højner produktet, intensiteten og interessen ud af til. Offentligt tager de naturligvis afstand fra det, således der ikke kommer den ene shitstorm efter den anden. Det er klart.

De fleste tager hensyn, hvis man søger dialogen. Det tænker jeg der kommer det bedste ud af, fremfor at prøve at “redde/revolutionere” dagens fanscene (både i Midtjylland og i DK som helhed). Men folk skal da være så hjerteligt velkomne, I guess 🤷‍♂️
/ ABT

Billede

sonderskov
Indlæg: 54
Tilmeldt: 21. feb 2022, 15:58

Re: Pyroteknik - bøder.

Indlæg af sonderskov »

Hej. Jeg er glad for at BW ikke er involveret, hvilket også vil være utænkeligt, men nogen må da kende til det.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Pyroteknik - bøder.

Indlæg af TrueWolfMidt »

sonderskov skrev:
13. sep 2023, 07:55
Hej. Jeg er glad for at BW ikke er involveret, hvilket også vil være utænkeligt, men nogen må da kende til det.
Selvfølgelig er der nogen der kender til pyroteknik på Mch Arena. Der er / var minimum 30 personer involveret sidst som gav stor bøde. Der er maskeforbud i Danmark og samtlige der deltog var maskerede og unge mennesker, det var tydeligt. Tænker at Fcm kommer med tiltag for at forhindre pyroteknik og kæmpe bøder, vi må vente og se, hvad tiden bringer.

Besvar