SL R5 - FCM - BIF:

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af Administrator »

sonderskov skrev:
21. aug 2023, 09:19
Ledelsen er ved at grave et dybt hul hvor FCM risikerer at falde ned i, kampen i går viste sit tydelige sprog, vi har slet ikke spillere til at spille med i toppen af superligaen og slet ikke i Europa , pinligt at se på, for Brøndby havde overhovedet ikke noget at byde på, slut med at køre 400 km for sådan en omgang.
Jeg synes nu at ledelsen er ved at dække hullet til igen. Men man vågner desværre bare ikke lige op og så er pludselig skidegode igen.

mousebreaker
Indlæg: 3450
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af mousebreaker »

Administrator skrev:
21. aug 2023, 17:17
Jeg synes nu at ledelsen er ved at dække hullet til igen. Men man vågner desværre bare ikke lige op og så er pludselig skidegode igen.
Enig. Ikke når krisen er så dyb som den var, men jeg forventer at man senest efter næste transfervindue kan kende holdet igen som et tophold. Næste sæson SKAL det hedde top 2 igen.
Guld er helt urealistisk i år. Jeg ser os som nummer 3-5 når sæsonen er slut. 4 er mit bud. Så må vi se om det rækker det Europa, som må være det altoverskyggende mål for denne sæsons superliga.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

JBT
Indlæg: 2076
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af JBT »

mousebreaker skrev:
24. aug 2023, 07:48
Administrator skrev:
21. aug 2023, 17:17
Jeg synes nu at ledelsen er ved at dække hullet til igen. Men man vågner desværre bare ikke lige op og så er pludselig skidegode igen.
Enig. Ikke når krisen er så dyb som den var, men jeg forventer at man senest efter næste transfervindue kan kende holdet igen som et tophold. Næste sæson SKAL det hedde top 2 igen.
Guld er helt urealistisk i år. Jeg ser os som nummer 3-5 når sæsonen er slut. 4 er mit bud. Så må vi se om det rækker det Europa, som må være det altoverskyggende mål for denne sæsons superliga.
Er sådan set helt enig. Men det holder jo ikke, at det sker for 2. sæson i træk på samme måde og at man ikke får rettet op - så er det sådan set lige meget at ting tager tid - det er affødt af de 2 sæsoner før de seneste 2 sæsoner, at dette sker. Vil faktisk sige at krisen er mindst lige dyb som "den var" for kort tid siden i og med at penge og ambitioner, faciliteter, rugekasser og spillersalg stadig buldrer derudaf, men at spillet på fodboldbanen går stik modsat og som jo er det der på sigt skal sikre alle andre parametre. Det skal der i sidste ende bare rulles et hoved på, og han hedder Svend Gravesen. Det er ren nepotisme at han stadig er i FCM

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af Administrator »

JBT skrev:
24. aug 2023, 09:42
mousebreaker skrev:
24. aug 2023, 07:48
Administrator skrev:
21. aug 2023, 17:17
Jeg synes nu at ledelsen er ved at dække hullet til igen. Men man vågner desværre bare ikke lige op og så er pludselig skidegode igen.
Enig. Ikke når krisen er så dyb som den var, men jeg forventer at man senest efter næste transfervindue kan kende holdet igen som et tophold. Næste sæson SKAL det hedde top 2 igen.
Guld er helt urealistisk i år. Jeg ser os som nummer 3-5 når sæsonen er slut. 4 er mit bud. Så må vi se om det rækker det Europa, som må være det altoverskyggende mål for denne sæsons superliga.
Er sådan set helt enig. Men det holder jo ikke, at det sker for 2. sæson i træk på samme måde og at man ikke får rettet op - så er det sådan set lige meget at ting tager tid - det er affødt af de 2 sæsoner før de seneste 2 sæsoner, at dette sker. Vil faktisk sige at krisen er mindst lige dyb som "den var" for kort tid siden i og med at penge og ambitioner, faciliteter, rugekasser og spillersalg stadig buldrer derudaf, men at spillet på fodboldbanen går stik modsat og som jo er det der på sigt skal sikre alle andre parametre. Det skal der i sidste ende bare rulles et hoved på, og han hedder Svend Gravesen. Det er ren nepotisme at han stadig er i FCM
Jeg synes ikke spillet går stik modsat. Det zigzagger fremad, men fremad trods alt. Desuden synes jeg kritikken af Svend er blevet alt for skinger.

Olsson
Gigovich
Cho
Ingi

Er vel ganske fine signings?

Franculino blev godt nok opdaget af Ove, men Svend har været med til at signe ham, al transfer er team effort, og ikke kun en enkelt mand der "spiller football manager".

Gustav er sgu til gengæld et fantastisk salg. Et salg der gør at vi kan sige nej til bud på Simsir og andre.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 870
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af ABT »

Admin, tror du kan være sikker på at vi kan takke nej til hvilket som helst bud på hvilken som helst spiller, med den ejer vi har 😄 At det ville være torskedumt at gøre, er så en anden ting.
Men det har Svend sgu ingen andel i…
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af Administrator »

Bare fordi vores ejer har penge, betyder det ikke at vi ikke skal have balance i økonomien. At tro han er en sugardaddy er helt væk. Så, jo. Svend har skam en andel i at vi kan sige nej, når han har været involveret i salg.

Besvar