SL R5 - FCM - BIF:

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2076
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af JBT »

Første reelle Superliga test venter på MCH i aften, med et topbrag, til hvad der ligner udsolgte tribuner. Vejrudsigten siger solrige 23 grader og Jørgen Daubjerg er manden med fløjten.

Med Joel, Gartenmann, Ortiz, Ingasson og Dalsgaard ude, ligner det et forsvar som skal bestå af Sørensen, Juninho, Paulinho og Dyhr. Marrony er i øvrigt tilbage i truppen. Jonatan Lindekilde er også udtaget og kan debutere i en alder af 17 år.

Brøndby har deres 3 nyindkøb med, mens Simon Hedlund er fraværende.

Vi har det normalt svært, når de blå-gule fra Vestegnen gæster Herning og i dag bliver nok ingen undtagelse.

Hvad er jeres tanker om kampen og resultatet?

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af Acebone »

Mine tanker er, at det var meget optimistisk at sende Texel, Nibe og Bak til Mafra så tidligt i vinduet. Man kunne godt have brugt dem nu...

Tænker ikke den bliver 0-0 i aften.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af AltidFCM »

Håber, vi flytter Martinez ned i et 3-mandsforsvar. Der er ikke rigtig andre alternativer til stopperpositionen, synes jeg. Paulinho har spillet venstre stopper før (i 3mands)

Lössl
Martinez - Juninho - Paulinho
Oli Sørensen - Gigo - Olsson - Dyhr
Francu - Cho - Aral

Copenhagenwolf
Indlæg: 82
Tilmeldt: 13. apr 2015, 12:42

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af Copenhagenwolf »

Noget af et nødforsvar, som kræver stærk beskyttelse fra den defensive midtbane, og kæmpe sårbarhed ved skader.

Spændt på hvordan det bliver forsøgt løst. Jeg vil ærlig talt blive meget positivt overrasket, hvis vi kan hente tre point, og et point vil være flot.

JBT
Indlæg: 2076
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af JBT »

Forresten er angriber Julius Voldby på 18 år også udtaget, og kan få sin første seniordebut.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af AltidFCM »

Burde man ikke egentlig ikke have taget en ung forsvarer med fra U19 i stedet for en angriber... Ikke at jeg tror nogen af dem komme til at spille en rolle, men det ville sgu da have været mere oplagt med manglen dernede. F.eks. Adam Andersen eller Gustav Bjerge.

Det er godt nok tyndt pt.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 870
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af ABT »

[quote=Acebone post_id=184372 time=1692523065 user_id=11825]
Mine tanker er, at det var meget optimistisk at sende Texel, Nibe og Bak til Mafra så tidligt i vinduet. Man kunne godt have brugt dem nu...

Tænker ikke den bliver 0-0 i aften.
[/quote]

Generelt må man jo bare pege på Svend her, nok engang.

At vi står med 3(!!!) kampdygtige forsvarsspillere i kamp 5 i suppen, er fuldstændig vanvittigt og under al kritik. Nu vel, man har høstet et par idiotiske røde kort, men man har jo ikke lavet andet end at skippe forsvarsspillere afsted på enten leje eller permanent, uden at der er kommet noget ind - udover Inga (som desværre nok allerede nu kunne ligne en mand med Sviatchenko tendenser hvad angår en tvivlsom fysik efter mange år på højt niveau). At man hænger sin hat på at en aldrende fodboldspiller/landmand bare kan mose på i samtlige kampe som HB på et højt niveau er så latterligt ringe.

Kom nu Svend. Forsvaret skriger på førstehjælp.

On topic: Alt hvad vi kan få med fra den her kamp skal vi gribe ud efter. Håber man kan se at vi har spillet mere fodbold end Brøndby på den positive måde, men frygter det modsatte.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1876
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af Lupus1999 »

Der er desuden meldt udsolgt.

Tror der kommer mange mål i aften.
Vi ses på stadion.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ja endnu engang bringer man superligaens dårligste angriber i håb om at kickstarte hans karriere, hvilket aldrig kommer til at ske.

Vijen
Indlæg: 1130
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af Vijen »

Puha Cho med en kæmpe pose is på baglåret og Simsir der har ondt i hoften. Bliver spændende om vi har et hold imod legia.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kan det virkelig passe at man udover Brumado har yderligere 2 angribere Priske og Marrony der er dårligere for det må de sgu være når ikke de bliver bragt på banen, ja jeg begriber sku ikke vores klub / trænerteam.

JBT
Indlæg: 2076
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af JBT »

Alting er galt og alle kan se det på nær Svend og Claus.
En 0-0 kamp vi igen smider væk, man sad bare og ventede på det. Det kommer ikke bagpå nogen egentlig.

Holdet har intet kreativitet output. Det er alibi fodbold og mangel på opfyldelse af selvforståelsen ikke at have indkøbt bedre, for at kunne begå sig i toppen og el.

At Simsir og Cho går ud med skader er desværre bare karma der rammer, når man ikke åbner pengepungen - men lortet har kun bygget sig større over tid og kommer af flere dårlige sæsoners arbejde.

O
Indlæg: 271
Tilmeldt: 6. dec 2015, 10:49

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af O »

Desværre ikke overraskende, at Brøndby slår os med tanke på hvor mange spillere, der spilles ude af position ( er det ikke 3 mand i Pau, Sørensen og Charles?). Kampen i dag synes jeg meget godt understreger, hvor spinkel truppen reelt er. Eneste positive er de sikre dadler, det gav på Oddset.

SHL
Indlæg: 7
Tilmeldt: 31. aug 2022, 16:56

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af SHL »

Fadæse… ganske enkelt

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R5 - FCM - BIF:

Indlæg af TrueWolfMidt »

O skrev:
20. aug 2023, 20:01
Desværre ikke overraskende, at Brøndby slår os med tanke på hvor mange spillere, der spilles ude af position ( er det ikke 3 mand i Pau, Sørensen og Charles?). Kampen i dag synes jeg meget godt understreger, hvor spinkel truppen reelt er. Eneste positive er de sikre dadler, det gav på Oddset.
Nej for Bif arbejder som et hold og tøsedreng TT starter igen med at vise sine små b...... og bringer igen igen ja I ved hvem. Keglen Brumado som står i midtercirklen og hygger sig. Han ved ikke hvad set vil sige at arbejde for holdet. Jeg gider sgu snart ikke at se vores svagpissere - (Dem som ikke vil arbejde for holdet.)

Besvar