Der findes desværre stadig fjolser

Om FC Midtjylland og Black Wolves
admin 3
Indlæg: 339
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: Der findes desværre stadig fjolser

Indlæg af admin 3 »

Det er en ordre jeg har fået.

Tråden er positiv, da den er imod racisme.
Men man ønsker ikke at hjælpe til at udbrede videoen.

Debussy
Indlæg: 207
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: Der findes desværre stadig fjolser

Indlæg af Debussy »

admin 3 skrev:
19. aug 2023, 11:09
Det er en ordre jeg har fået.

Tråden er positiv, da den er imod racisme.
Men man ønsker ikke at hjælpe til at udbrede videoen.
Bare lige for at jeg er helt med.

Vi må gerne tale om hændelsen, men vi må bare ikke dele videoen på Ulvegraven?

Samtidig, hvis der kommer nyhedsartikler om situationen, må vi henvise til disse på Ulvegraven?

admin 3
Indlæg: 339
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: Der findes desværre stadig fjolser

Indlæg af admin 3 »

Der må gerne debatteres om emnet.

Debussy
Indlæg: 207
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: Der findes desværre stadig fjolser

Indlæg af Debussy »

Nu kan jeg se, at Ekstrabladet, Tipsbladet m.m. skriver om situationen. Desværre kan jeg ikke læse, at det har haft anden konsekvens end at idioterne har skulle sige undskyld til forurettede.

Den type opførsel burde altså have en konsekvens, eksempelvis bortvisning i en periode (en tænkepause).

Jakla
Indlæg: 354
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: Der findes desværre stadig fjolser

Indlæg af Jakla »

Tak for at klubben har taget affære. -og en opfordring til at det er selvjustits og siges fra hvis noget sådant observeres. Det r jo skammeligt og ikke personer jeg vil se på stadion i lang tid fremover, der må dog være grænser.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Der findes desværre stadig fjolser

Indlæg af MFKM »

Hold kæft hvor jeg håber Holch Povlsen river hoveder af hele direktionen på baggrund af håndteringen her.

Hvorfor har klubben ikke været ude og melde ud, at der selvfølgelig er nultolerance og karantæne for racisme? Skal vi virkelig sidde nu og være i tvivl om, hvorvidt der overhovedet er kommet en sanktion?

Elendig damage Control og håndtering.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Der findes desværre stadig fjolser

Indlæg af Matjavsen »

MFKM skrev:
19. aug 2023, 20:39
Hold kæft hvor jeg håber Holch Povlsen river hoveder af hele direktionen på baggrund af håndteringen her.

Hvorfor har klubben ikke været ude og melde ud, at der selvfølgelig er nultolerance og karantæne for racisme? Skal vi virkelig sidde nu og være i tvivl om, hvorvidt der overhovedet er kommet en sanktion?

Elendig damage Control og håndtering.
Vi skal have hyret en kommunikations ekspert.
Ingen som i INGEN i klubben kan åbenbart praksisere det på nogenlunde niveau.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Der findes desværre stadig fjolser

Indlæg af Administrator »

Fordi når man deler linket, så kan det i yderste konsekvens tolkes som man selv udviser racisme. Dette er noget vi er tilrådet af BW og FCM i fællesskab.

Debatten er derimod helt tilladt.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Der findes desværre stadig fjolser

Indlæg af Administrator »

Matjavsen skrev:
19. aug 2023, 21:16
MFKM skrev:
19. aug 2023, 20:39
Hold kæft hvor jeg håber Holch Povlsen river hoveder af hele direktionen på baggrund af håndteringen her.

Hvorfor har klubben ikke været ude og melde ud, at der selvfølgelig er nultolerance og karantæne for racisme? Skal vi virkelig sidde nu og være i tvivl om, hvorvidt der overhovedet er kommet en sanktion?

Elendig damage Control og håndtering.
Vi skal have hyret en kommunikations ekspert.
Ingen som i INGEN i klubben kan åbenbart praksisere det på nogenlunde niveau.
Ja, men nogle gange tager ting lige et par dage. Klubben er stadigvæk i gang med sagen, den er ikke afgjort endnu.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Der findes desværre stadig fjolser

Indlæg af Acebone »

Jeg ønsker en klar udmelding fra klubben på egne platforme. Det er ikke engang så svært. Bare lige en generel opridsning af, hvad der er uacceptabelt på MCH Arena og i forbindelse med vores kampe. Gerne med en udmelding om, at racisme medfører konsekvens.

Det betyder ikke, at man skal gå ind i en konkret personsag. Det kan man godt undlade. Men hvis man melder ud, at det er fast procedure, at racisme giver karantæne, kan man selv regne resten ud.

Det vil være nok.

Vi har et nyt, stort udenlandsk publikum, som ikke nødvendigvis går ind og google-oversætter en udtalelse i Tipsbladet. Dem skal vi tage hensyn til, og derfor skal der komme en udmelding direkte fra klubben til offentligheden. Klubben kan udelukkende tabe på at gemme sig her.

Hellere i dag end i morgen, venner.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Der findes desværre stadig fjolser

Indlæg af MFKM »

Administrator skrev:
20. aug 2023, 11:38
Matjavsen skrev:
19. aug 2023, 21:16
MFKM skrev:
19. aug 2023, 20:39
Hold kæft hvor jeg håber Holch Povlsen river hoveder af hele direktionen på baggrund af håndteringen her.

Hvorfor har klubben ikke været ude og melde ud, at der selvfølgelig er nultolerance og karantæne for racisme? Skal vi virkelig sidde nu og være i tvivl om, hvorvidt der overhovedet er kommet en sanktion?

Elendig damage Control og håndtering.
Vi skal have hyret en kommunikations ekspert.
Ingen som i INGEN i klubben kan åbenbart praksisere det på nogenlunde niveau.
Ja, men nogle gange tager ting lige et par dage. Klubben er stadigvæk i gang med sagen, den er ikke afgjort endnu.
Sagen er simpel. Om et par dage er det “gået over”, skaden er sket.

Du ringer heller ikke til brandvæsenet et par dage efter der er gået ild i dit hus. Inkompetent kommunikationsstrategi/arbejde.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Der findes desværre stadig fjolser

Indlæg af Saemala »

Begge i videoen har fået karantæne.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Der findes desværre stadig fjolser

Indlæg af Acebone »

Saemala skrev:
20. aug 2023, 14:30
Begge i videoen har fået karantæne.
Super. Så skal kommunikationen bare lige på plads, så omverdenen også forstår, at vi ikke bærer over med racisme.

Og stik evt. de to koreanske gutter en VIP-oplevelse til en af de kommende kampe hvis muligt.


SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Der findes desværre stadig fjolser

Indlæg af SimonH »

https://www.youtube.com/watch?v=QGDGxol_gq0

Video fra sydkoreaneren. Her kan man se, at klubben giver en undskyldning til dem.
Ligeledes kan man se vores fans tage godt i mod dem på CC, mens de undskylder de to idioiters opførsel.

I kommentarsporet takker alle sydkoreanere Midtjylland for håndteringen, og synes klubben har gjordt det godt, og bedre end hvad de ellers oplever. Der bliver samtidig sendt flere roser afsted til fansenes opføresel.

Besvar