SL R4: Vejle BK - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1887
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R4: Vejle BK - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Nu må det stoppe det der.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1887
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R4: Vejle BK - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Dommeren har hjulpet Vejle her.

Jakla
Indlæg: 357
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R4: Vejle BK - FC Midtjylland

Indlæg af Jakla »

Klart off side på mit tv....

Debussy
Indlæg: 219
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R4: Vejle BK - FC Midtjylland

Indlæg af Debussy »

Jeg retter mig selv: Simon Duerlund Rasmussen dømte en god første halvleg, men anden halvleg var godt nok det underligste jeg har været med til længe.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1887
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R4: Vejle BK - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Ingen rødt kort, da der er masser af opbakning på.

Offside på deres mål. Tydeligt på min skærm. Tykgaard må være færdig som VAR dommer her.

Due
Indlæg: 171
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: SL R4: Vejle BK - FC Midtjylland

Indlæg af Due »

Puha det holdt hårdt.

2 ting jeg bed mærke i.

1. Vi har igen svært ved at træffe de rigtige beslutninger på den sidste tredjedel.
2. Igen bliver vores spil nedadgående ved at skifte breddespillerne ind. Kaba, Chili og Charles.

Et par flotte mål og en okay fight til sidst er vel det positive.

Debussy
Indlæg: 219
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R4: Vejle BK - FC Midtjylland

Indlæg af Debussy »

Lupus1999 skrev:
13. aug 2023, 15:59
Ingen rødt kort, da der er masser af opbakning på.

Offside på deres mål. Tydeligt på min skærm. Tykgaard må være færdig som VAR dommer her.
Jeg tænker at det røde kort er kompensation for at Pablo Ortíz undgår at blive smidt ud 10-15 minutter tidligere i kampen. Det er selvfølgelig ikke i orden at VAR bruges på den måde, men hvis det ikke er tilfældet, så aner jeg ikke hvad der op og ned. Jeg håber at den bliver trukket tilbage i løbet af den kommende kamp.

Jeg har ikke set målet i slow endnu, men jeg synes klart at Onugkha så offside ud i situationen.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1887
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R4: Vejle BK - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Kaba skal bare væk.
Han laver jo intet efter vi kom i undertal. Han spiller ikke for FCM, men udelukkende for sig selv.

Franculino god debut og har noget kynisme og frækhed.
Ortiz spiller godt, men bliver lidt træt til sidst. Han skulle efter min bedste overbevisning aldrig have vist ud på den.

Vi skal træne straffespark.

Vi spiller bedre med en 3-4-3, men vi mangler flere der kan afslutte fra distancen på midtbanen.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R4: Vejle BK - FC Midtjylland

Indlæg af AltidFCM »

Jeg fatter ikke, VAR kan omstøde den der.

Nå, men vi kører den heldigvis hjem. Juninho er virkelig solid i midten af den bagkæde. Flot debutkasse af Francu og Simsir med endnu en.

Vijen
Indlæg: 1130
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R4: Vejle BK - FC Midtjylland

Indlæg af Vijen »

Igen har vi en nedsmeltning, når reserverne skiftes ind. Det kan ikke passe at vi konsekvent kan presses ned i eget felt i slutningen af kampene.

VAR slagter debuttanten med føjten, og han for ikke meget hjælp fra linjerne. Når han bliver kaldt til skærmen af en bundrutineret dommer, så skal der meget til for at gå imod ham. Jeg syntes ikke den er til rødt, Vejle spilleren har ikke bolden, bolden kommer ikke i medløb, spilleren har ikke retning imod målet, juninho er der til opbakning. Dumt af Pablo, men han lærer af det.

Vejle målet lignede en offside.

Positivt med 3 point og startplads til Franculino, tror dog han er bedre centralt end på en fløj. Ny højremidt der kan lave assist, så kunne det blive godt med Cho og Franculino på toppen.

Og Cho stop det pjat når du tager straffespark, bare hak til den. Lige til en fyring i sort snak.

Stimme
Indlæg: 19
Tilmeldt: 22. feb 2016, 16:13

Re: SL R4: Vejle BK - FC Midtjylland

Indlæg af Stimme »

Hvorfor er det vi ikke måtte se de linjer der var blevet tegnet på Vejles mål? For mig at se var der offside.

Lund7400
Indlæg: 1075
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R4: Vejle BK - FC Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Vigtig sejr.

Skal lige høre om jeg er den eneste, der læser situationen omkring det røde kort således: Dyhr er lææænge om at tage et indkast, bliver vist tilbage i banen og kaster derefter, men der fløjtes fordi han ikke er langt nok tilbage endnu, og han vises yderligere tilbage. Først der, efter hans første kast, fløjtes der så for VAR - for mig virker det som om, at spillet reelt er godkendt til at blive sat igang, men de så ombestemmer sig? Det er for så vidt ligegyldigt, men det tilføjer bare til hele den bizarre situation, at det ender i et rødt kort. ALDRIG et rødt kort hverken live og da slet ikke fra VAR - ses fra månen!!!?

God kamp af Ortiz første 70, fedt med Franculinho x faktor og formidabelt af Simsir. 3 point efter hård kamp torsdag på Cypen er alle dage godkendt!

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R4: Vejle BK - FC Midtjylland

Indlæg af Administrator »

Ja, men spillet blev netop ikke sat i gang. Samtidig kan de altid lave et rødt review. (Så vidt jeg er informeret).

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4174
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R4: Vejle BK - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Syntes overordnet det var en god kamp. Første halvleg var sløj men vi kom godt ud til anden. Drømmemål af Simsir som pludselig er vores bedste og vigtigste spiller, det er en fryd af se ham og det kan blive meget bedre endnu!
Også er rigtig flot mål af Franculino, sikke en senior debut.

Enig i at Kaba bare skal sælges..

Og hvad skal vi egentlig med VAR? Det er komplet ligeså uforudsigeligt og tilfældigt som det var før, forskellen er bare at der nu er en masse spil stop. Latterligt dårligt VAR arbejde både ved det røde kort og Vejles mål, gad vide om vi også får en undskyldning....

Lidt foruroligende at forsvaret næsten fungerede bedre uden Inga

Debussy
Indlæg: 219
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R4: Vejle BK - FC Midtjylland

Indlæg af Debussy »

Ravnen skrev:
14. aug 2023, 00:19
Lidt foruroligende at forsvaret næsten fungerede bedre uden Inga
Så vi samme kamp? Forsvaret sejlede da i den grad igen. Vejle scorede i alt 3 mål, hvor to bliver vinket offside og det tredje får lov til stå. Det kan da umuligt betegnes som godt forsvarsarbejde. Jeg er stadig af den holdning, at Dalsgaard bare skal smides ud af truppen. Det skulle han vel egentligt allerede have været efter 3-3 kampen mod Horsens sidste sæson. Han træffer aaaaaalt for mange fejl i løbet af kampene, slår ud med armene og brokker sig konstant.

Hvad jeg hæftede mig ved, var at Oliver Sørensen ret hurtigt blev fjernet fra den sidste tredjedel af banen, og at det gjorde udslaget.
Oliver er bare ikke god nok endnu til at spille på den sidste tredjedel. Han er stadig alt for grøn til den rolle han har fået på holdet.

Det skal også lige nævnes, at vi mødte suppens absolut ringeste hold.

Besvar