SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af Administrator »

Torsdag er 10.000 x vigtigere end i dag. Hvis vi havde stillet i stærkeste i dag, og så måske smidt det hele på torsdag, hvordan tror i så stemningen havde været?

JBT
Indlæg: 2093
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Administrator skrev:
6. aug 2023, 22:11
Torsdag er 10.000 x vigtigere end i dag. Hvis vi havde stillet i stærkeste i dag, og så måske smidt det hele på torsdag, hvordan tror i så stemningen havde været?
Men når fck basker Randers 4-0 før Prag, så klinger det lidt hult som guldkandidater at få bank i lyngby før en tur til Cypern og deres 6 bedste hold.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af Administrator »

Jeg er ligeglad med hvad FCK kan og gør. De har råd til så meget mere, så de burde stadigvæk være et niveau over os.

JBT
Indlæg: 2093
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Administrator skrev:
6. aug 2023, 22:43
Jeg er ligeglad med hvad FCK kan og gør. De har råd til så meget mere, så de burde stadigvæk være et niveau over os.
Men hør nu her, vores udmeldinger står jo ikke på mål med vores handlinger. Så alting kan da være ligemeget efterhånden. Man skal vinde alle dage i lyngby, ingen grund til at trække lortet i land her nogle timer efter kampen, og bare fordi man skal til Cypern på torsdag.

mousebreaker
Indlæg: 3459
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

JBT skrev:
6. aug 2023, 22:49
Administrator skrev:
6. aug 2023, 22:43
Jeg er ligeglad med hvad FCK kan og gør. De har råd til så meget mere, så de burde stadigvæk være et niveau over os.
Men hør nu her, vores udmeldinger står jo ikke på mål med vores handlinger. Så alting kan da være ligemeget efterhånden. Man skal vinde alle dage i lyngby, ingen grund til at trække lortet i land her nogle timer efter kampen, og bare fordi man skal til Cypern på torsdag.
Det ville være himmelråbende vanvittigt at stille stærkeste i dag. Vi har en bred trup og det skal vi kunne bruge. Så er det op til reserverne at vise, at de burde være startere. Det viste de ikke i dag, men det var Gartenman, Paulinho og Dalsgaard der smed det hele i dag. Efter deres tre kampafgørende brølere, så var der ikke mere at gøre.

Videre til næste kamp

Iøvrigt; korrekt rødt og korrekt at VAR træder ind, efter min mening. Klodset lavet af Gartenman. Utilgiveligt efter blot 3 minutters spil
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

UlveLars
Indlæg: 740
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

JBT skrev:
6. aug 2023, 17:50
Største nederlag til lyngby nogensinde

Pinligt. Skamfuldt. Uværdigt.

Skal der rulles nogle hoveder snart?!
Det skal der. Jeg foreslår vi starter med at udelukke JBT fra Ulvegraven. Han bidrager simpelthen ikke med nok frem i banen. Slår ud med armene og tuder som en primadonna hver gang han møder modgang😉

UlveLars
Indlæg: 740
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

Fcm5600 skrev:
6. aug 2023, 17:51
Av, den gør ondt. Vi nærmer os en fyring af TT. En komplet nedsmeltning, taktik, opstilling, indstilling, det falder tilbage på træneren, men han får formentlig Cypern kampen med, men hvis vi ryger ud til dem, så tror jeg han er færdig
Det er han med statsgaranti ikke!

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 965
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af tatoo »

Administrator skrev:
6. aug 2023, 22:11
Torsdag er 10.000 x vigtigere end i dag. Hvis vi havde stillet i stærkeste i dag, og så måske smidt det hele på torsdag, hvordan tror i så stemningen havde været?
Det er fuldstændig rigtigt, men selv med stærkeste opstilling på Cypern er der jo ingen garantier for at vi spiller bedre end de sidste 2 kampe vi har spillet. Vi har det altid svært på Cypern.

Det kan vel efterhånden ikke blive ringere.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 965
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af tatoo »

Lige et lille input som går på Thomasberg.

Talte for et par uger siden med en RFC fan. Han var rigtig nervøs for hvordan RFC skulle klare sig i denne sæson. Vi talte også Thomasberg, og han var ikke sikker på at Thomasberg kunne klare opgaven i en så stor klub som vores.

Tyg lige på den !!!

JBT
Indlæg: 2093
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

mousebreaker skrev:
6. aug 2023, 23:02
JBT skrev:
6. aug 2023, 22:49
Administrator skrev:
6. aug 2023, 22:43
Jeg er ligeglad med hvad FCK kan og gør. De har råd til så meget mere, så de burde stadigvæk være et niveau over os.
Men hør nu her, vores udmeldinger står jo ikke på mål med vores handlinger. Så alting kan da være ligemeget efterhånden. Man skal vinde alle dage i lyngby, ingen grund til at trække lortet i land her nogle timer efter kampen, og bare fordi man skal til Cypern på torsdag.
Det ville være himmelråbende vanvittigt at stille stærkeste i dag. Vi har en bred trup og det skal vi kunne bruge. Så er det op til reserverne at vise, at de burde være startere. Det viste de ikke i dag, men det var Gartenman, Paulinho og Dalsgaard der smed det hele i dag. Efter deres tre kampafgørende brølere, så var der ikke mere at gøre.

Videre til næste kamp

Iøvrigt; korrekt rødt og korrekt at VAR træder ind, efter min mening. Klodset lavet af Gartenman. Utilgiveligt efter blot 3 minutters spil
Både reserver og startere smider lortet væk i dag det er under niveau og alt kritik tilmed når man få uger inde, hører Steinlein, Simsir, dalle, løssel osv står på live tv og råbe på guldmedaljer og at vi er ih og åh så klar og bliver gode. Holdet og træneren har satme ikke evnerne til det, længere er den ikke og det må ledelsen åbenlyst få talt ned startende hos dem selv og dernæst til fans, tingene har været problematiske længe men man råber og skriger fortsat som små pattebørn, der kan og vil det hele på den danske fodboldscene. Bullshit siger jeg bare. Lav nogle big money transfers og få alle fylde spillerne sorteret fra. Støvsug landet for god ungdom og læg dem til de store handler. Få et internationalt setup der fungerer, også på bænken - så kan vi tale igen derfra om guld, alt andet er fanme at holde både sig selv og alle andre for nar indtil da

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Mange kampe under har været en decideret katastrofe taktisk og spilmæssig udover Silkeborg kampen.
I mine øjne spiller man pt. som et midterhold taktisk og man agerer også sådan. Jeg bliver aldrig fan af den måde TT spiller fodbold på og mener det er to skridt tilbage, hvis det er sådan det bliver ved.. FCM ender med at stå med en uharmonisk trup "Igen" med spillere der ikke passer til systemet og hvad så hvis TT ryger på et tidspunkt? så skal man cleane truppen engang til..

Det er ikke et nyt problem.. men kigger man på spillestilen, så er jeg chokeret.

I Lyngby kampen er man ikke parat fra starten og den opstilling... selvom man skal spare er bare.. forkert i mine øjne også det taktiske.. det koster så et rødt kort og derfor er de 36% man har i boldbesiddelse jo ikke noget man kan vurdere på... men kig på de andre kampe.

Mod SIF spiller man en ok kamp og kontrollere den fint, med fra et defensivt og kontra orienteret. Man har 44% boldbesiddelse
Mod halv profferne fra Hvidovre har man 51%, og selvom man ender ud med ikke at tillade ekstremt mange chancer, så er der nok til at man mod et bedre hold ikke havde snuppet sejren.

Kigger man sidste sæson efter TT tog over, har man i langt størstedelen af kampene omkring 36-42% boldbesiddelse, med nogle få undtagelser og har det ofte svært i kampe hvor man skal skabe dem. Det har man stadigvæk.


Jeg er med på at boldbesiddelse ikke er alt, men min point er at selv må små hold, som man burde dominere og kontrollere, så giver man alt spil til dem! Det er svært for mig at se hvad man egentlig vil under TT.. men det ser ud til at det er kontra bold i form af lange afleveringer og med wingbacks der skal med op hele tiden.. Vi kan godt kalde den 4-4-2, man kunne også kalde den 4-1-2-1-2 og meget andet, men med 2 på central midt, bliver man ofte nemt overspillet af de andre og giver enorme mængder plads. Presset er svagt holdmæssigt.. Når jeg siger 2 på midten, så er det fordi vi har en som går ned som defensiv midt og en lidt mere offensiv..

Jeg savner personlig Priske´s taktiske udlæg, men der var så problemer med andet, i forhold til Bo er det vel også godkendt i starten, selvom jeg synes det er grunden til hele det mismatch vi har nu.. at man gik fra Bo til Capellas, som aldrig fik spillerne til sit system, men også fejlede ift. at udnytte det han så havde, til TT... det er tosset.. I klubber der skifter retning så meget går det aldrig godt.


Håber blot det er fordi TT ikke har fået sat sit præg endnu, men jeg bliver aldrig fan af at være passive og give modstanderen bolden.. fint nok hvis man vil spille kontra og man så går fuldt op i press og bruger kaos som et element, men det gør man ikke under TT.

Danand123
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

tatoo skrev:
6. aug 2023, 23:06
Administrator skrev:
6. aug 2023, 22:11
Torsdag er 10.000 x vigtigere end i dag. Hvis vi havde stillet i stærkeste i dag, og så måske smidt det hele på torsdag, hvordan tror i så stemningen havde været?
Det er fuldstændig rigtigt, men selv med stærkeste opstilling på Cypern er der jo ingen garantier for at vi spiller bedre end de sidste 2 kampe vi har spillet. Vi har det altid svært på Cypern.

Det kan vel efterhånden ikke blive ringere.
Ved ikke lige, om man kan sige, at vi altid har det svært på Cypern. I 2015 vandt vi 1-0, som dog ikke var nok. Mod Limassol tabte vi 2-3…og sidste år uafgjort på Cypern. Synes egentlig det har været på Mch, vi ikke har skabt resultatet, som man har haft behov for.

Danand123
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

tatoo skrev:
6. aug 2023, 23:10
Lige et lille input som går på Thomasberg.

Talte for et par uger siden med en RFC fan. Han var rigtig nervøs for hvordan RFC skulle klare sig i denne sæson. Vi talte også Thomasberg, og han var ikke sikker på at Thomasberg kunne klare opgaven i en så stor klub som vores.

Tyg lige på den !!!
Altså hvordan skal nødvendigvis en fan være klog på det?

Når det er sagt, synes jeg ikke om hans teori i går, om at Fcm fik en udvisning via Var som kompensation for Hvidovres manglende straffe. Har ikke noget på sig . Og TT skal da slet ikke nævne det som træner efter en kamp, hvor pulsen burde være nede. I stedet skulle han kigge indad og have fokus på de fire store fejl ved Lyngbys scoringer. Det andet klæder hverken ham eller klubben for den sags skyld .

Debussy
Indlæg: 219
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af Debussy »

Sahl skrev:
7. aug 2023, 17:34
Mange kampe under har været en decideret katastrofe taktisk og spilmæssig udover Silkeborg kampen.
I mine øjne spiller man pt. som et midterhold taktisk og man agerer også sådan. Jeg bliver aldrig fan af den måde TT spiller fodbold på og mener det er to skridt tilbage, hvis det er sådan det bliver ved.. FCM ender med at stå med en uharmonisk trup "Igen" med spillere der ikke passer til systemet og hvad så hvis TT ryger på et tidspunkt? så skal man cleane truppen engang til..

Det er ikke et nyt problem.. men kigger man på spillestilen, så er jeg chokeret.

I Lyngby kampen er man ikke parat fra starten og den opstilling... selvom man skal spare er bare.. forkert i mine øjne også det taktiske.. det koster så et rødt kort og derfor er de 36% man har i boldbesiddelse jo ikke noget man kan vurdere på... men kig på de andre kampe.

Mod SIF spiller man en ok kamp og kontrollere den fint, med fra et defensivt og kontra orienteret. Man har 44% boldbesiddelse
Mod halv profferne fra Hvidovre har man 51%, og selvom man ender ud med ikke at tillade ekstremt mange chancer, så er der nok til at man mod et bedre hold ikke havde snuppet sejren.

Kigger man sidste sæson efter TT tog over, har man i langt størstedelen af kampene omkring 36-42% boldbesiddelse, med nogle få undtagelser og har det ofte svært i kampe hvor man skal skabe dem. Det har man stadigvæk.


Jeg er med på at boldbesiddelse ikke er alt, men min point er at selv må små hold, som man burde dominere og kontrollere, så giver man alt spil til dem! Det er svært for mig at se hvad man egentlig vil under TT.. men det ser ud til at det er kontra bold i form af lange afleveringer og med wingbacks der skal med op hele tiden.. Vi kan godt kalde den 4-4-2, man kunne også kalde den 4-1-2-1-2 og meget andet, men med 2 på central midt, bliver man ofte nemt overspillet af de andre og giver enorme mængder plads. Presset er svagt holdmæssigt.. Når jeg siger 2 på midten, så er det fordi vi har en som går ned som defensiv midt og en lidt mere offensiv..

Jeg savner personlig Priske´s taktiske udlæg, men der var så problemer med andet, i forhold til Bo er det vel også godkendt i starten, selvom jeg synes det er grunden til hele det mismatch vi har nu.. at man gik fra Bo til Capellas, som aldrig fik spillerne til sit system, men også fejlede ift. at udnytte det han så havde, til TT... det er tosset.. I klubber der skifter retning så meget går det aldrig godt.


Håber blot det er fordi TT ikke har fået sat sit præg endnu, men jeg bliver aldrig fan af at være passive og give modstanderen bolden.. fint nok hvis man vil spille kontra og man så går fuldt op i press og bruger kaos som et element, men det gør man ikke under TT.
+1. Du rammer hovedet på sømmet, og det er ærgerligt at ikke flere af vores medfans deler samme bekymringer.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af Administrator »

Hvad nu hvis vi er farligere med mindre boldbesiddelse? Omstillinger og pres kan skabe chancer ud af ingenting, mens sidelæns boldflytteri kun skaber utilfredse fans.

Besvar