SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Debussy
Indlæg: 212
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af Debussy »

TrueWolfMidt skrev:
6. aug 2023, 17:30
Fcm5600 skrev:
6. aug 2023, 17:25
Så serverer Kaba en kæmpe fejl og 3-0, hvordan kan vi spille med ham. Jeg forstår det ikke, TT dumper, han sagde vi skulle lære af kampen i torsdags :cry:
Undskyld men vi kan ikke give TT skylden. Det er fjolserne på banen der ikke leverer.
Thomasberg står da i den grad med hovedparten af ansvaret. Det er ham der lagt taktikken og sat holdet.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Debussy skrev:
6. aug 2023, 17:34
TrueWolfMidt skrev:
6. aug 2023, 17:30
Fcm5600 skrev:
6. aug 2023, 17:25
Så serverer Kaba en kæmpe fejl og 3-0, hvordan kan vi spille med ham. Jeg forstår det ikke, TT dumper, han sagde vi skulle lære af kampen i torsdags :cry:
Undskyld men vi kan ikke give TT skylden. Det er fjolserne på banen der ikke leverer.
Thomasberg står da i den grad med hovedparten af ansvaret. Det er ham der lagt taktikken og sat holdet.
Ja for at redde røven på Fcm og sørge for det gruppespil. Det betyder alt. Vi stiller op med røven af 4 division for at være grov. Kun Fcm taber gang på gang i Lyngby. Vi ligner tåber når vi skal møde dem.

JBT
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Man bliver logisk nok ikke guldbejlere i år når man ser på sidste sæsons katastrofe

Det kommer til at tage lang tid at få rettet op på alle de ledelsesmæssige fejl der er blevet taget på fodboldbanen og begået på ledelsesgangene de seneste 2-4 sæsoner

Det er helt utroligt at minimum Svend Gravesen ikke er røget på porten endnu - han må være dead man walking hvis feks top 6 glipper igen - eller Europa

Thomasberg virker også ramt mentalt ovenpå sådan 2 gog i nødden af nogle kampe. Kan han magte det i længden og bør han være fyringstruet? Jeg tvivler og ja, det bør han, hvis tendenserne fortsætter.

Danand123
Indlæg: 830
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Nu er det ikke kun derfor, men vi har snart spillet to kampe uden at score i ordinær tid - uden Isaksen. Og så mod svage modstandere på papiret. Tyder ikke godt.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Debussy skrev:
6. aug 2023, 17:34
TrueWolfMidt skrev:
6. aug 2023, 17:30
Fcm5600 skrev:
6. aug 2023, 17:25
Så serverer Kaba en kæmpe fejl og 3-0, hvordan kan vi spille med ham. Jeg forstår det ikke, TT dumper, han sagde vi skulle lære af kampen i torsdags :cry:
Undskyld men vi kan ikke give TT skylden. Det er fjolserne på banen der ikke leverer.
Thomasberg står da i den grad med hovedparten af ansvaret. Det er ham der lagt taktikken og sat holdet.
Tror du taktikken var at trække et hovedløst rødt kort gor efterfølgende at lave et idiotisk straffe og en idiotisk forærring lige foran feltet til 2-0?

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 869
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af ABT »

Due skrev:
6. aug 2023, 17:29
Men prøv lige at se indkøbspolitikken de sidste 2-3 år.
Vi har en midtbane lige nu med 4 sekser. Ingen boldspillende forsvarsspiller ( måske pånær pauhlino ).
Hvor skal vores opspil komme fra? Og hvem skal iscenesætte vores angriber?
Vi bliver ligesom sidste år, et nemt hold at lukke ned for.

Desværre ser jeg Svend G og TT har samme syn på spiltyper. Så det bliver sgu nok ikke bedre så længe de er der.
Det her er netop den primære årsag til de problemer og den dårligdom vi er vidende til igen og igen. Ledelsen har akkumuleret alt for ringe kvalitet op de sidste mange transfervinduer, både når det kommer til startere og breddespillere. Oprydningsarbejdet er derfor nu ekstremt og man er samtidig dybt afhængig af at ramme spot on på de fremtidige transfers man laver.

Hvis nogen var i tvivl, så viser i dag (og senest i Luxembourg) at vores startere er for dårlige til det niveau, som ledelsen taler os op til + breddespillerne ej heller har det fornødne niveau. Der skal købes og sælges så det basker inden 1. September. På et hidtil uset niveau, hvis det stod til mig.

Aktionærerne og sponsorerne tænker jeg hellere vil have prikker deres ene øje ud, end at glo på FCM på nuværende tidspunkt. Der skal ske et eller andet ekstremt snarest.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 869
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af ABT »

Kaba og Dyhr med fejl på de to mål i 2. Halvleg.

De fire spillere som har fucket alvorligt op i dag; Gartenmann, Dalsgaard, Kaba og Dyhr har intet at gøre i en FC Midtjylland trup igen. De SKAL have sat deres sidste fod i en fcm startopstilling. Ud af vores klub!

Føj for satan!

Pau får en chance mere.
/ ABT

Billede

JBT
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Største nederlag til lyngby nogensinde

Pinligt. Skamfuldt. Uværdigt.

Skal der rulles nogle hoveder snart?!

Fcm5600
Indlæg: 176
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af Fcm5600 »

Av, den gør ondt. Vi nærmer os en fyring af TT. En komplet nedsmeltning, taktik, opstilling, indstilling, det falder tilbage på træneren, men han får formentlig Cypern kampen med, men hvis vi ryger ud til dem, så tror jeg han er færdig

Debussy
Indlæg: 212
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af Debussy »

MFKM skrev:
6. aug 2023, 17:42
Debussy skrev:
6. aug 2023, 17:34
TrueWolfMidt skrev:
6. aug 2023, 17:30


Undskyld men vi kan ikke give TT skylden. Det er fjolserne på banen der ikke leverer.
Thomasberg står da i den grad med hovedparten af ansvaret. Det er ham der lagt taktikken og sat holdet.
Tror du taktikken var at trække et hovedløst rødt kort gor efterfølgende at lave et idiotisk straffe og en idiotisk forærring lige foran feltet til 2-0?
Tror du oprigtigt, at Neestrup's FCK var blevet udstillet i sådan en grad som vi er i øjeblikket? Thomasberg skal jo vise format og nosser og få stoppet blødningen. Så kan det godt være de taber og jeg stadig er sur, men at tabe med, i skrivende stund, 4 mål til Lyngby er simpelthen ikke udtryk for format.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Aktionærerne træder sammen i aften. Bare vent.

Debussy
Indlæg: 212
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af Debussy »

I det mindste er Cho en super signing. Rigtig godt mål.

JBT
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Fcm5600 skrev:
6. aug 2023, 17:51
Av, den gør ondt. Vi nærmer os en fyring af TT. En komplet nedsmeltning, taktik, opstilling, indstilling, det falder tilbage på træneren, men han får formentlig Cypern kampen med, men hvis vi ryger ud til dem, så tror jeg han er færdig
Havde man vist mesterskabs klasse havde man holdt 0-0 til 80 min og måske scoret en enkelt eller holdt en uafgjort. Det skriger til himlen at vi mangler kreativitet og generelt et ordentlig forsvar

Vi er ikke i nærheden af top 6 med alle de personlige fejl og spillere på mellemniveau

Tt bør næsten fyres bare på disse 2 kampe for at fejle for sindsygt - det ligner ikke at han kan magte det, han virker stresset

Due
Indlæg: 169
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af Due »

Debussy skrev:
6. aug 2023, 17:56
I det mindste er Cho en super signing. Rigtig godt mål.
Ja prøv at tænke hvis vi havde, 2-3 offensive midtbane spiller og backs der kan komme i offensiven og slå indlæg ( Paulinho kan godt). Så ville Cho nemt score 20 kasser.

Men det har vi jo ikke😔 I stedet skal vi spille med løbe stærke midtbane, der har STORE problemer på den sidste tredje del af banen.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R3: Lyngby BK - FC Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis TT får sparket, kommer vi til at blive udstillet som en panikklub der ikke har styr på en skid.

Besvar