SL R2 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1876
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

SL R2 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af Lupus1999 »

Så gælder det Silkeborg i Superligaen i vores anden hjemmekamp.

Den største test i indeværende sæson mod et godt spillende hold, som skabte problemer for os i seneste sæson.
Hvis vi vil op og lege med i top 6 i år, så er dette en kamp, der skal give 3 point.

Alle hjemmekampe skal vindes.
Tror i der kommer lidt rotation? Jeg tror vi går med mere rugbrød på midtbanen, så Simsir må lade livet for Gigovic her.

JBT
Indlæg: 2076
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R2 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af JBT »

Lupus1999 skrev:
27. jul 2023, 17:09
Så gælder det Silkeborg i Superligaen i vores anden hjemmekamp.

Den største test i indeværende sæson mod et godt spillende hold, som skabte problemer for os i seneste sæson.
Hvis vi vil op og lege med i top 6 i år, så er dette en kamp, der skal give 3 point.

Alle hjemmekampe skal vindes.
Tror i der kommer lidt rotation? Jeg tror vi går med mere rugbrød på midtbanen, så Simsir må lade livet for Gigovic her.
Simsir skal spille hver gang fra start. Han er det eneste kreative in og output vi efterhånden har (udover Gusse).

Danand123
Indlæg: 831
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R2 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af Danand123 »

JBT skrev:
27. jul 2023, 18:58
Lupus1999 skrev:
27. jul 2023, 17:09
Så gælder det Silkeborg i Superligaen i vores anden hjemmekamp.

Den største test i indeværende sæson mod et godt spillende hold, som skabte problemer for os i seneste sæson.
Hvis vi vil op og lege med i top 6 i år, så er dette en kamp, der skal give 3 point.

Alle hjemmekampe skal vindes.
Tror i der kommer lidt rotation? Jeg tror vi går med mere rugbrød på midtbanen, så Simsir må lade livet for Gigovic her.
Simsir skal spille hver gang fra start. Han er det eneste kreative in og output vi efterhånden har (udover Gusse).
Giver slet ikke mening at spare Simsir mod Sif…det kan vi evt gøre i Luxembourg i stedet. Simsir er totalt motiveret lige nu, så han skal efter min mening spille mest muligt. Så samme opstilling som i går - dog Paulinho i stedet for Dyhr.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4165
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R2 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af Ravnen »

Sæsonen er så ung og holdet skal spille sig i form, så nej til rotation. Vi skal nok klare Niederkorn ude, det er langt vigtigere at komme godt i gang med superligaen.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: SL R2 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af Dondinho »

Ravnen skrev:
27. jul 2023, 22:52
Sæsonen er så ung og holdet skal spille sig i form, så nej til rotation. Vi skal nok klare Niederkorn ude, det er langt vigtigere at komme godt i gang med superligaen.
Jeg er enig med jer i at Simsir skal spille, men spørgsmålet er måske på hvilken plads?

Når FCM spiller imod SIF synes jeg ofte det er en kamp imellem hvor godt vores presspil - med masser af fysik og power - kan håndterer deres pasningsfodbold.

Jeg tænker derfor at Simsir måske spiller på toppen sammen med Cho. Isaksen starter på bænken.

Midtbanen bliver så:

Gigovic - Olsson - Sørensen
Martinez

Jeg håber vi kan bygge på ift. vores sæsonstart, lave mindre fejl i pasningsspillet, spille hurtigere og se forbedringer i relationerne og beslutningerne med bolden.

mousebreaker
Indlæg: 3450
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R2 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af mousebreaker »

Lupus1999 skrev:
27. jul 2023, 17:09
Så gælder det Silkeborg i Superligaen i vores anden hjemmekamp.

Den største test i indeværende sæson mod et godt spillende hold, som skabte problemer for os i seneste sæson.
Hvis vi vil op og lege med i top 6 i år, så er dette en kamp, der skal give 3 point.

Alle hjemmekampe skal vindes.
Tror i der kommer lidt rotation? Jeg tror vi går med mere rugbrød på midtbanen, så Simsir må lade livet for Gigovic her.
Det fremhævede fortæller meget godt, hvor vi er henne i øjeblikket. Troen på holdet er ikke så nagelfast som den var engang. Vi har meget at bevise, ikke bare overfor omverdenen, men også for os selv. Vi har fået et godt startprogram i årets superliga, hvor vi med fordums styrke ville forvente 12 point efter fire kampe. Worst case 10 point.
Sådan er det ikke længere, men det er stadig en god mulighed for at tanke selvtillid ind i holdet og få de nye spillet godt ind, før det går løs mod de bedre hold.

Jeg tror på en lidt heldig 2-1 sejr, hvor Løssl er dagens mand med et par kongeredninger. Mål af Cho og Isaksen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

MrWolf
Indlæg: 134
Tilmeldt: 22. maj 2011, 20:46

Re: SL R2 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af MrWolf »

Jeg er måske en anelse mere positiv. Jeg tror vi gør ondt på Silkeborg. Jeg synes vi har væsentlig mere ryggrad og kvalitet i holdet og ja vi er tydeligvis ikke sammenspillet men er SIF bedre sammenspillet? Det er jeg ikke sikker på.

Jeg synes vi har et ok hold og navnlig på bænken er vi bedre... så forventer egentlig holdet bør være godt nok til at slå SIF.

Men enig i at kampen er lidt en retningspil for sæsonen. Men hvis ikke vi kan vinde så lugter det allerede som en sæson til skralderen.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R2 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af Administrator »

Hvis vi ikke kan vinde den her, så viser det ikke en hujende fis om hvad sæsonen ender med. Jeg husker en sæson hvor vi tabte i Helsingør, det endte ret godt.

Fcm5600
Indlæg: 177
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: SL R2 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af Fcm5600 »

Spændende start opstilling. Formations ændring?

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R2 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af AltidFCM »

Hold kæft hvor er det skidt af Isak.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R2 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af AltidFCM »

Synes faktisk vi er kommet stærkt ud. Men det må godt nok være slut med Isaksen på straffespark fremover/foreløbig. Det er simpelthen forfærdeligt eksekveret - igen.

mousebreaker
Indlæg: 3450
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R2 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af mousebreaker »

Gustav Isaksen har ikke ligefrem øget sin værdi på det seneste. Al den transfersnak må rumstere i hans hoved
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R2 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af AltidFCM »

Fandme nogle fine mål. Arals fremragende frispark og hvor er det godt og køligt afsluttet af Cho. Vigtigt!

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 870
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R2 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af ABT »

Solid performance over det meste af linjen. SIF har ikke fået et ben til jorden, omend de efterhånden kan præstere et ret så sløjt holdkort.

Det må være sidste gang at Isaksen sparker fra pletten. Nøj det er sløjt. Mentalitet og psyke som en 12-årig, åbenbart. Ellers har han været glimrende, men skylder selvfølgelig efterhånden et par stykker eller tre.

Aral eller Cho på dødboldene fremadrettet, tak.
/ ABT

Billede

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R2 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af Matjavsen »

Helst Cho.

12/12 i sin karriere

Besvar