SL R1: FC Midtjylland - Hvidovre IF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

SL R1: FC Midtjylland - Hvidovre IF

Indlæg af Acebone »

Så er det i aften, det går løs!

Hvordan tror I, vi starter? Jeg synes, der er mange spørgsmål i angrebet. Franculino, Kaba og Marrony har alle gjort væsen af sig i opstarten, og så er der selvfølgelig vores sydkoreanske ven Cho. Jeg gætter på, det er lige tidligt nok for ham til start-11 i dag.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R1: FC Midtjylland - Hvidovre IF

Indlæg af 3316 »

Jeg gætter på en 4-3-3 med Isaksen, Mahony og så en af de 3 andre på toppen - måske Cho for at give ham chancen for at komme godt fra land..

Vijen
Indlæg: 1130
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R1: FC Midtjylland - Hvidovre IF

Indlæg af Vijen »

Forventer at se en overbevisende sejr i aften, hvor vi har domineret igennem 90 minutter.

Jeg tror på en opstilling der hedder: Lossl, Pau, Ingason, Gartenmann, Dalsgaard, Martinez, Olsson, Sørensen, Simsir, Cho, Isaksen.

Marrony kommer ind for Simsir de sidste 20 min og for lavet målet til 3-0.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R1: FC Midtjylland - Hvidovre IF

Indlæg af 3316 »

Vijen skrev:
21. jul 2023, 12:13
Forventer at se en overbevisende sejr i aften, hvor vi har domineret igennem 90 minutter.

Jeg tror på en opstilling der hedder: Lossl, Pau, Ingason, Gartenmann, Dalsgaard, Martinez, Olsson, Sørensen, Simsir, Cho, Isaksen.

Marrony kommer ind for Simsir de sidste 20 min og for lavet målet til 3-0.
Er Gartenmann ikke stadig skadet?
Tror i øvrigt Gigovic spiller i stedet for Sørensen, da han også skal kunne vikariere på højre back..

Danand123
Indlæg: 831
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R1: FC Midtjylland - Hvidovre IF

Indlæg af Danand123 »

3316 skrev:
21. jul 2023, 12:27
Vijen skrev:
21. jul 2023, 12:13
Forventer at se en overbevisende sejr i aften, hvor vi har domineret igennem 90 minutter.

Jeg tror på en opstilling der hedder: Lossl, Pau, Ingason, Gartenmann, Dalsgaard, Martinez, Olsson, Sørensen, Simsir, Cho, Isaksen.

Marrony kommer ind for Simsir de sidste 20 min og for lavet målet til 3-0.
Er Gartenmann ikke stadig skadet?
Tror i øvrigt Gigovic spiller i stedet for Sørensen, da han også skal kunne vikariere på højre back..
TT har tidligere udtalt at både Pau og Gartenmann var klar til i aften. Og de er også begge i truppen.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R1: FC Midtjylland - Hvidovre IF

Indlæg af Administrator »

Jeg forventer en rodet og nervøs kamp, hvor vi hiver en smal 1-0 eller 2-1 sejr hjem. Sejrsmålet scores efter de 75 minutter.

I min bog var det tæt på den værst tænkelige start vi kunne få, langt hellere et af de andre hold.

Vinder vi knebent, så er folk sure over vi ikke smadrer dem.
Vinder vi ikke, så er det jordens undergang.
Vinder vi stort, så var det noget folk forventede.

Med andre ord, loose/loose.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1876
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R1: FC Midtjylland - Hvidovre IF

Indlæg af Lupus1999 »

Ja, det er korrekt, men der er udtaget 21, så 1 spiller skal sorteres fra. Mit bud er at Gartenmann ikke er klar.

Konservative TT spiller nok sin 4-4-2 diamant, hvor Olsson, Martinez og Gigovic starter, med Simsir i 10’er rollen. Isaksen og Cho på toppen, men jeg så gerne en 4-2-3-1 vurderet ud fra form og spillermateriale.

Olsson og Martinez centralt, Simsir på 10’er, Isaksen på højre, Marrony på venstre og Franculino helt fremme. Det bliver nok Cho, men det var en offensiv og en opstilling jeg tror meget på. Så har du tilmed Chilli, Franculino/Cho og Kaba som du kan skifte med.

Ham der Franculino bliver sindsyg dygtig. Ham brænder Superligaen af.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R1: FC Midtjylland - Hvidovre IF

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg er glad for at vi har Simsir, for han er en gamechanger og så skal vi bare have folk nok i feltet til at putte den i kassen. Sejren er vigtig og altafgørende, antal mål lidt ligegyldigt. 3 point og en god start vil booste holdet frem imod først kamp i Conference league. Håber at TT er fortrøstningsfuld og skifter ud, hvis noget ikke fungerer optimalt. Vi skal fungere som hold nu.

Vijen
Indlæg: 1130
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R1: FC Midtjylland - Hvidovre IF

Indlæg af Vijen »

Administrator skrev:
21. jul 2023, 13:06
Jeg forventer en rodet og nervøs kamp, hvor vi hiver en smal 1-0 eller 2-1 sejr hjem. Sejrsmålet scores efter de 75 minutter.

I min bog var det tæt på den værst tænkelige start vi kunne få, langt hellere et af de andre hold.

Vinder vi knebent, så er folk sure over vi ikke smadrer dem.
Vinder vi ikke, så er det jordens undergang.
Vinder vi stort, så var det noget folk forventede.

Med andre ord, loose/loose.
Et scenarie som vi så i Helsingør for nogle år siden er sandsynligt. Hold op en ballede det gav efter kampen, men selve sæsonen sluttede jo meget godt.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 870
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R1: FC Midtjylland - Hvidovre IF

Indlæg af ABT »

Roderi uden lige, som man desværre kunne have frygtet. Klassisk sommerkamp. Vi er helt væk de første 10-20 minutter, men har så siddet på det siden.

Verdens tyndeste straffespark og verdens dårligste eksekvering. Så det går vel lige op (eller noget…).

Hvidovre ser allerede ud til at være gasset, så de skal bare tromles over efter pølsen.
/ ABT

Billede

Igboun
Indlæg: 109
Tilmeldt: 28. sep 2013, 13:17
Geografisk sted: København

Re: SL R1: FC Midtjylland - Hvidovre IF

Indlæg af Igboun »

Ja meget rodet, men vi sidder på det. Tror straffet er ok da han rører den med hånden. På trods af roderiet er vi trods alt kommet til et straffe og har ramt stængerne to gange. Jeg tror de er trætte og vi vinder anden med to. God kamp, fedt at suppen er i gang igen.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 870
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R1: FC Midtjylland - Hvidovre IF

Indlæg af ABT »

Dumt at det bliver så spændende til sidst. Vi skal simpelthen lukke den her lang tid før. Men vi bliver reddet af Redder ude i VAR vognen.

Hvorfor bliver Chili smidt ind før Marrony og Franculino? Det er jo tåkrummende…

Generelt jævnt elendige indhop i dag fra dem på bænken. Vi bliver med det samme ringere da vi begynder at skifte.

3 point og videre.
/ ABT

Billede

Vijen
Indlæg: 1130
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R1: FC Midtjylland - Hvidovre IF

Indlæg af Vijen »

Indskiftningen af chili og Kaba slår os fuldstændig ihjel.

Det må være Marrony og Franculino der skal være indskifterne, de har set gode ud i opstarten.

Oliver Sørensen bliver en kæmpe profil i den her sæson.

JBT
Indlæg: 2076
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R1: FC Midtjylland - Hvidovre IF

Indlæg af JBT »

Paulinho der ligner at være på vej tilbage på sit gamle niveau, han skal bare til at holde 90 min ud igen noget oftere. Hurtigt førstegangs opspil ala SIF/FCN style, flot aflæg, klasse indlæg og afslutning.

Helt latterligt at man ikke smadrer denne type hold total som sågar halvtids-proffer samt at Fossum, Marrony og Frauculino ikke bringes i spil. Men omvendt har man for første gang længe, vundet sin åbningskamp i suppen og skal vist bare være glad for det.

Ingason er ligeså dårlig ven med bolden som Erik var/er det - men ser solid ud i alt hvad han foretager sig ellers.
Simsir med en skuffende indsats, og Oliver 'Bro' Sørensen var stærk.

Det potentielle straffespark er vel 50/50, men mener ikke at det er en dommerfejl. Ingason, slipper ham hurtigt og han falder let hvilke gør at det ser lidt dramatisk ud. I realtime ligner det et "dive" af Geertsen og let berøring, men en risikabel holde-situation at lave uanset hvad. At folk taler om tyveri forstår jeg slet ikke, og det er ærgerligt at snakken nu skal falde på den situation i stedet for så meget andet. Tøfting skal sgu bare slappe lidt af.
I øvrigt en Dalsgaard-classic at serverer bolden på et sølvfad til modstanderen i det lille felt.

Vi skal have en ny klasse højreback i folden, tænker jeg.

mousebreaker
Indlæg: 3450
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R1: FC Midtjylland - Hvidovre IF

Indlæg af mousebreaker »

Vijen skrev:
21. jul 2023, 21:04
Indskiftningen af chili og Kaba slår os fuldstændig ihjel.

Det må være Marrony og Franculino der skal være indskifterne, de har set gode ud i opstarten.

Oliver Sørensen bliver en kæmpe profil i den her sæson.
Mit bud er at Thomasberg ville stille sig ned og spille på omstillinger. Det er han vant til fra Randers. Den med mest fart er velsagtens Chili og derfor vælges han. Hvis det er korrekt, så finder jeg det lettere tragisk. Vi skal kunne dominere en oprykker på hjemmebane, og vi skal også have selvtilliden til at tro på, at vi er gode nok til fortsat at have bolden og presse på for 2-0, og 3-0. dejligt med en sejr, og dejligt med et angriberkøb der straks byder sig til.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Besvar