Træning

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mmgala
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jun 2011, 21:04

Re: Træning

Indlæg af mmgala »

Mit Problem er mere, at når vi spiller mod Silkeborg, bliver pillet fuldstændig fra hinanden og udstillet rent spillemæssigt. Deres pres, løbemønstre, afleveringer, aftaler, og generel indsats, er længder bedre end vores.

Og det syntes jeg er bekymrende med de midler og spillere, vi har tilrådighed kontra deres.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1876
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Træning

Indlæg af Lupus1999 »

Bagkæden ser tung og langsom ud, og Juninho, Ingi og Dalsgaard er bare tre på 30+ uden fart, som intet opbyggende kan. Vi har stadig ikke løst vores spil i fase 1.

Hvorfor skal Oliver spille back i stedet for Pontus Texel? Jeg er virkelig frustreret og vi ligner stadig ikke noget top 3 hold.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Træning

Indlæg af Sahl »

Lupus1999 skrev:
16. jul 2023, 15:50
Bagkæden ser tung og langsom ud, og Juninho, Ingi og Dalsgaard er bare tre på 30+ uden fart, som intet opbyggende kan. Vi har stadig ikke løst vores spil i fase 1.

Hvorfor skal Oliver spille back i stedet for Pontus Texel? Jeg er virkelig frustreret og vi ligner stadig ikke noget top 3 hold.
Man må håbe det bare er fordi det er en træningskamp. Hvis det her bliver kampbilledet i sæsonen, så ender man udenfor top6 igen. Holdet virker idé forladt og så har man ingen reel bredde på den 4-4-2.. Når man så får det med backs, så er man i store problemer ved kontra.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Træning

Indlæg af Sahl »

Jeg synes FCM´s reserver spiller ok og de tager chancen! Marrony har gjort det ganske godt indtil videre.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Træning

Indlæg af 3316 »

Er på ferie i udlandet, og har kun lige hurtigt tjekket Flashscore. Der ser det ud til, at både Gigo og Martinez spiller 6'er og Cho er alene på toppen..
Nogen der kan rette det?

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1876
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Træning

Indlæg af Lupus1999 »

Klassespil af Victor Bak i bagkæden som midtstopper. Oliver Sørensen, Franculino, Fossum, og især Marrony spiller klasse i dag. Igen hovedsageligt de unge og tankevækkende at vores spil bliver hurtigt og dynamisk efter Olsson og Gigovic går ud centralt. Charles var også god i dag.

Tror man skal overveje at sætte Bak ind som venstre midtstopper. Han vinder alle dueller og han tør sætte spillet.

Marrony med 2 mål. Spændende.

Copenhagenwolf
Indlæg: 82
Tilmeldt: 13. apr 2015, 12:42

Re: Træning

Indlæg af Copenhagenwolf »

Mon ikke Thomasberg er kontant og sætter et hold med de spillere, der præsterer og har formen - og bedømt på i dag er der mange om buddet. Måske var 1. halvleg i princippet tænkt som en start-11er til Hvidovre, men ikke sikker på den lander der. Gartenmann og Paulinho også ude i dag, tror de starter på fredag.
Jeg kunne også godt tænke mig at se Cho og Franculino i angrebet sammen: Men Isaksen er vel starter - selvom han var lidt bleg i dag, han tænker måske forståeligt nok på ikke at blive skadet i en træningskamp.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Træning

Indlæg af Administrator »

Lupus1999 skrev:
16. jul 2023, 15:50
Bagkæden ser tung og langsom ud, og Juninho, Ingi og Dalsgaard er bare tre på 30+ uden fart, som intet opbyggende kan. Vi har stadig ikke løst vores spil i fase 1.

Hvorfor skal Oliver spille back i stedet for Pontus Texel? Jeg er virkelig frustreret og vi ligner stadig ikke noget top 3 hold.
Tja, hvis du ikke ville have Oliver på banen som højre back, så skulle vi spille 10 mod 11. Pontus var ikke med i Aarhus.

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: Træning

Indlæg af EsbenVest »

Det mest bekymrende her en lille uge før sæsonstart er, at vores midterforsvar ser shaky ud, og at vi har skader (eller mangler spillere) på begge backs.

Dyhr og Dalsgaard er bare ikke solidt nok defensivt, hvis vi skal være mestre.

Offensivt er jeg mindre bekymret. Cho fik en fin start, selvom han selvfølgelig skal lære de andre bedre at kende. Og både Simsir, Marrony, Brumado, Franculino (og Kaba) bidrager fint med at komme frem til chancer.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Træning

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vil Fcm for pokker ikke snart indse, at bringe Brumado intet løser fremadrettet og foran mål. Igen i kamp mod Agf brænder han en 100% chance. Skyder forbi mål fra 3,5 meters afstand. Kan klubben ikke snart sende ham på træningsbanen de næste 3 uger, hvor han hovedsageligt skal sparke på mål, for udover at han ikke kan ramme målet, så ved han sgu heller ikke hvor han skal være for at kunne score. Jeg er så træt af at man bliver ved med give ham spilletid. Hvorfor ? Ja jeg er nok hans største hater herinde, men det er sgu hans egen skyld.

Jakla
Indlæg: 354
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: Træning

Indlæg af Jakla »

TrueWolfMidt skrev:
16. jul 2023, 21:28
Vil Fcm for pokker ikke snart indse, at bringe Brumado intet løser fremadrettet og foran mål. Igen i kamp mod Agf brænder han en 100% chance. Skyder forbi mål fra 3,5 meters afstand. Kan klubben ikke snart sende ham på træningsbanen de næste 3 uger, hvor han hovedsageligt skal sparke på mål, for udover at han ikke kan ramme målet, så ved han sgu heller ikke hvor han skal være for at kunne score. Jeg er så træt af at man bliver ved med give ham spilletid. Hvorfor ? Ja jeg er nok hans største hater herinde, men det er sgu hans egen skyld.
Enig. Han gør det ok i småspil tilbage på banen, men holde hovedet koldt og træffe de rigtige beslutninger foran mål...aldrig.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Træning

Indlæg af Administrator »

TrueWolfMidt skrev:
16. jul 2023, 21:28
Vil Fcm for pokker ikke snart indse, at bringe Brumado intet løser fremadrettet og foran mål. Igen i kamp mod Agf brænder han en 100% chance. Skyder forbi mål fra 3,5 meters afstand. Kan klubben ikke snart sende ham på træningsbanen de næste 3 uger, hvor han hovedsageligt skal sparke på mål, for udover at han ikke kan ramme målet, så ved han sgu heller ikke hvor han skal være for at kunne score. Jeg er så træt af at man bliver ved med give ham spilletid. Hvorfor ? Ja jeg er nok hans største hater herinde, men det er sgu hans egen skyld.
Når vi snakker smartodds, hvilken angriber tror du så der vægtes højest?

En angriber der scorer 2 mål på 10 chancer.
Eller
En angriber der scorer 3 mål på 5 chancer.

Begge to spiller lige mange minutter.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Træning

Indlæg af TrueWolfMidt »

Administrator skrev:
16. jul 2023, 21:51
TrueWolfMidt skrev:
16. jul 2023, 21:28
Vil Fcm for pokker ikke snart indse, at bringe Brumado intet løser fremadrettet og foran mål. Igen i kamp mod Agf brænder han en 100% chance. Skyder forbi mål fra 3,5 meters afstand. Kan klubben ikke snart sende ham på træningsbanen de næste 3 uger, hvor han hovedsageligt skal sparke på mål, for udover at han ikke kan ramme målet, så ved han sgu heller ikke hvor han skal være for at kunne score. Jeg er så træt af at man bliver ved med give ham spilletid. Hvorfor ? Ja jeg er nok hans største hater herinde, men det er sgu hans egen skyld.
Når vi snakker smartodds, hvilken angriber tror du så der vægtes højest?

En angriber der scorer 2 mål på 10 chancer.
Eller
En angriber der scorer 3 mål på 5 chancer.

Begge to spiller lige mange minutter.
Jeg kan sige at Brumado har fået alt for meget spilletid og ikke scoret 1 eneste gang. Han formår simpelt ikke at score, selv alene med målmand skyder han forbi. Han placerer sig altid det forkerte sted. Sælg eller lej han ude. Han formår intet på vores hold. Giv Marrony spilletiden i stedet for Brumado, samt Simsir og Isaksen, Dju og vores Koreaner. Selv Kaba har scoret 2 mål i vores træningskampe, Brumado har leveret 2 stk 100 % afbrændere lige foran mål i 2 træningskampe. Så er den skid slået.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Træning

Indlæg af Dondinho »

Spillede Oliver egentligt højre back til sidst?
Synes jeg det så ud til og at det gik det godt også!

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Træning

Indlæg af Administrator »

TrueWolfMidt skrev:
16. jul 2023, 22:07
Administrator skrev:
16. jul 2023, 21:51
TrueWolfMidt skrev:
16. jul 2023, 21:28
Vil Fcm for pokker ikke snart indse, at bringe Brumado intet løser fremadrettet og foran mål. Igen i kamp mod Agf brænder han en 100% chance. Skyder forbi mål fra 3,5 meters afstand. Kan klubben ikke snart sende ham på træningsbanen de næste 3 uger, hvor han hovedsageligt skal sparke på mål, for udover at han ikke kan ramme målet, så ved han sgu heller ikke hvor han skal være for at kunne score. Jeg er så træt af at man bliver ved med give ham spilletid. Hvorfor ? Ja jeg er nok hans største hater herinde, men det er sgu hans egen skyld.
Når vi snakker smartodds, hvilken angriber tror du så der vægtes højest?

En angriber der scorer 2 mål på 10 chancer.
Eller
En angriber der scorer 3 mål på 5 chancer.

Begge to spiller lige mange minutter.
Jeg kan sige at Brumado har fået alt for meget spilletid og ikke scoret 1 eneste gang. Han formår simpelt ikke at score, selv alene med målmand skyder han forbi. Han placerer sig altid det forkerte sted. Sælg eller lej han ude. Han formår intet på vores hold. Giv Marrony spilletiden i stedet for Brumado, samt Simsir og Isaksen, Dju og vores Koreaner. Selv Kaba har scoret 2 mål i vores træningskampe, Brumado har leveret 2 stk 100 % afbrændere lige foran mål i 2 træningskampe. Så er den skid slået.
Og svaret på mit spørgsmål var?

Besvar