Europa Conference League 23/24

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Debussy
Indlæg: 212
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: Europa Conference League 23/24

Indlæg af Debussy »

Ja, den gik desværre ikke. ÆV ÆV ÆV ÆV ÆV.

Stimme
Indlæg: 19
Tilmeldt: 22. feb 2016, 16:13

Re: Europa Conference League 23/24

Indlæg af Stimme »

Kæmpe skuffelse

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 870
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Europa Conference League 23/24

Indlæg af ABT »

Løssl så latterligt sløj på straffe. Gartenmann, useless.

Hold nu kæft hvor er det sløjt…
/ ABT

Billede

MrWolf
Indlæg: 134
Tilmeldt: 22. maj 2011, 20:46

Re: Europa Conference League 23/24

Indlæg af MrWolf »

pis...
Lidt ærgerligt at Lössl ikke napper et eneste af de 5 spark som ikke er super godt sparket... han kunne godt have nappet een...

FCM2000
Indlæg: 2139
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Europa Conference League 23/24

Indlæg af FCM2000 »

symptomatisk for gartenmanns sæson start

Løssl hoppende rundt ?

Tøfting mangler redninger fra løssl

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Europa Conference League 23/24

Indlæg af SimonH »

Jeg har aldrig set løssl tage et straffepsark. øv.

Debussy
Indlæg: 212
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: Europa Conference League 23/24

Indlæg af Debussy »

Jeg ved godt at straffespark er en svær disciplin, men for pokker hvor ser Lössl lille ud på det mål. Ingen karisma, ingen klasse og så de ligegyldige hop frem og tilbage.

Det bliver et godt spørgsmål om vi kan rejse os til opgøret mod Aarhus på søndag, for der var godt nok mange der så trætte ud til sidst.

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Europa Conference League 23/24

Indlæg af mnm123 »

Og vi er en klub som vil i top 50. Det her viser ko hvor dårlig en trup der er sammensat over flere år.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1876
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Europa Conference League 23/24

Indlæg af Lupus1999 »

Lössl tager aldrig et straffespark, så bliv dog stående i midten, når statistisk altid er næsten 2 der sparker der hver gang.

Gartenmann er bare lort. Målmandshøjde, ca en 1/2 meter i luften og en meter fra stolpen. Ubrugelig spiller og vidste det ville ske, da Ingason måtte ud.

Det er virkelig en fiasko af rang, når der er smidt 9 point i ligaen og nu Europa. Det var i år vi skulle hente point. Føj.

Virkelig elendigt på hjemmebane. Det er der vi smider den, da vores bedste spillere ikke var klar.

JBT
Indlæg: 2076
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Europa Conference League 23/24

Indlæg af JBT »

Vel fortjent nok at være ude. Pilen peger på ledelsen. Ingen undskyldninger, heller ikke selvom straffe er et lotteri, så kan de ikke tørre den af på det.

Tt dumper internationalt allerede nu, men han blot endnu et nummer i rækken af trænere som ikke kan få vendt skuden. Materialet der er at arbejde med er pis og lort og har været det længe.

Nu skal man vinde suppen. Fck og fcn i gruppespil. Igen, er der ingen undskyldninger.

Men tilpas lige selvforståelsen om top 50 lidt - det vil klæde jer

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Europa Conference League 23/24

Indlæg af SimonH »

Vi spiller en fin kamp, hvor vi er bedst.
Problemet er, at vi smider sejren på hjemmebane. Løssl burde have taget i hvertfald 1 på hjemmebane, og er elendig på straffe. Derfor ryger vi ud. Så får vi da muligheden for at spille et hold sammen...

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1876
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Europa Conference League 23/24

Indlæg af Lupus1999 »

Stop nu med at straffe er lotteri.

Du kan træne straffe og øve det, så du scorer.

Lössl er bare en katastrofe på straffe. 2 af deres spark var jo elendigt sparket, hvis man bare kunne læse dem lidt.

Øv, hvor er det trist.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4165
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Europa Conference League 23/24

Indlæg af Ravnen »

Tja jeg er egentlig positivt overrasket over at vi var med så lang tid. I forhold til kampene i superligaen har vi da trods alt præsteret bedre europæisk. Straffespark er bare lotteri.

Når det nu skal være, så tror jeg faktisk det er sundt med en sæson hvor vi kan koncentrere os om at præstere i ligaen igen, og ikke skal bruge en masse energi på europæisk fodbold. Jeg var faktisk lidt betænkelig ved hvis vi skulle spille så mange kampe, når vi hverken har et sammenspillet hold eller en tilpas bred trup (kvalitetsmæssigt).

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Europa Conference League 23/24

Indlæg af Acebone »

Det var vores klovnerier hjemme, der tabte os avancementet. Udekampen var isoleret set okay.

Men øv, hvor gør den ondt... Det var i år, vi kunne have høstet frugterne af tidligere sæsoners arbejde og fået en god pulje.

Lund7400
Indlæg: 1069
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Europa Conference League 23/24

Indlæg af Lund7400 »

Acebone skrev:
1. sep 2023, 00:08
Det var vores klovnerier hjemme, der tabte os avancementet. Udekampen var isoleret set okay.

Men øv, hvor gør den ondt... Det var i år, vi kunne have høstet frugterne af tidligere sæsoners arbejde og fået en god pulje.
Ret beset så er det vel i ligeså høj grad næste år. Så vidt jeg ved, så erstatter årets høst en tilsvarende dårlig høst, ergo burde vi også have gode chancer for seedning hele vejen igennem - skulle vi kvalificere os til kvalifkation i år. Og lige netop hvad det sidste angår, så tror jeg faktisk, at det her kan vise sig som en "blessing in the sky". Selvfølgelig ville jeg hellere have været i gruppespil, det ville vi alle, men den her gør mindre ondt end tidligere gange, fordi der er nogle positive perspektiver som skinner kraftigere igennem end andre år.

Det som er vigtigt nu, det er at få skåret truppen til, så vi ikke har FOR meget bredde. Spil med de samme 13-14 og så skift lidt på yderpladser. Derved farvel til Charles, Fossum, Dalsgaard (eller Garte), Chili, Brumado, Hedvall.

Hvad angår straffesparkskonkurrencen, så var jeg stensikker på nederlag her. Så vidt jeg husker har Lössl aldrig taget et straffe og nærmest aldrig været tæt på... Jeg SKREG på deres sidste spark, at han skulle blive stående. At han ikke bare én gang prøver det, det synes jeg er ærgerligt og en fejl af Heinze ikke at instruere ham i. Omvendt var vores spark super gode indtil Gartenmann, men respekt for han tager den, men pinligt for Dalsgaard at han ikke gør før Garte.

Samlet set en godkendt aften med en nitte trukket i tombolaen. Videre!

Besvar