Play Off : Viborg - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4165
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af Ravnen »

I morgen går det løs. Vi spiller for europæisk deltagelse næste sæson. Vi har tabt meget på vores tur til et nedrykningsspil og mange profiler har forladt os. Det er uden tvivl essentielt for klubben og fremtiden, at vi ikke får et år uden europæisk deltagelse. Vejen går over rivalerne fra Viborg, som vel må betragtes som favoritter i det de både kom fra mesterskabsspillet og har hjemmebane.

Hvad der taler for os, er at vi faktisk har været bedst på udebane i denne sæson, så det kan jo næsten ligne en fordel at kampen ikke foregår hjemme på MCH Arena. Vi har ligeledes en brandvarm Gustav Isaksen som jeg vurderer kan blive udslagsgivende i kampen.

Startopstillingen vil jeg lade jer andre om at byde ind på. Jeg tipper en 3-2 sejr til os.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af 3316 »

Der er vel reelt kun 3 positioner i spil mht. startopstillingen:

Er Dalsgaard blevet klar, spiller han højre back og ellers gør Thycosen.
Får Paulinho venstre backen tilbage efter sin karantæne, eller var Victor Bak så overbevisende, at han skal have genvalg? Jeg tror det bliver Paulinho, da han har mere at byde ind med offensivt.
Simsir eller Brumado ved siden af Isaksen. Jeg tror det bliver Brumado, men håber på Simsir.

Det kunne være lækkert at slutte sæsonen at med en overbevisende præstation, men jeg kan sagtens leve med en rodet affære og en ufortjent sejr i dag :)

Danand123
Indlæg: 831
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af Danand123 »

Ravnen skrev:
8. jun 2023, 21:09
I morgen går det løs. Vi spiller for europæisk deltagelse næste sæson. Vi har tabt meget på vores tur til et nedrykningsspil og mange profiler har forladt os. Det er uden tvivl essentielt for klubben og fremtiden, at vi ikke får et år uden europæisk deltagelse. Vejen går over rivalerne fra Viborg, som vel må betragtes som favoritter i det de både kom fra mesterskabsspillet og har hjemmebane.

Hvad der taler for os, er at vi faktisk har været bedst på udebane i denne sæson, så det kan jo næsten ligne en fordel at kampen ikke foregår hjemme på MCH Arena. Vi har ligeledes en brandvarm Gustav Isaksen som jeg vurderer kan blive udslagsgivende i kampen.

Startopstillingen vil jeg lade jer andre om at byde ind på. Jeg tipper en 3-2 sejr til os.
Ubesejret på hjemmebane under TT…og eneste nederlag på udebane med TT som træner. Så ved ikke lige om det er en fordel.

Lombago
Indlæg: 9
Tilmeldt: 27. jun 2022, 21:06

Re: Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af Lombago »

Vi var godt nok pressede i de første 25 minutter.
Men det er så fedt at trænerteamet med TT i spidsen har evner og indsigt til at lave nogle taktiske greb, der ændrer kampbilledet. Efter at Olsson er gået ned, og vi har bygget op med 3 mand i fase 1 er vi kommet meget bedre med de sidste 20 minutter. Ikke dermed sagt at vi har domineret, men en fornøjelse t vi kan tippe kampen halvvejs, da det går dårligt for os - og vi har haft de største chancer i halvlegen, særligt Oliver Sørensen burde have lavet en basse. Men jeg tror på at de kommer i 2. Halvleg.
#ForzaFCM :fcm:

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber at alle Tychosen haters herinde, tager hatten af for hans hårde arbejde idag.

3 minutter efter Brumado er kommet på banen får han gult. Kan han ikke bare bruge sin fysik og lade være med at slå modstanderne i ansigtet.

mousebreaker
Indlæg: 3450
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af mousebreaker »

Man kan ikke ligefrem sige, at TT efterlever Benhams kerneprincipper med sine indskiftninger. Meget defensive

Han ændrede kampen i pausen. Hold den hjem, please!
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af TrueWolfMidt »

Den bedste sejr i sæsonen og videre ud i Europa. Så skal pengepungen frem og der skal købes godt ind.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af 3316 »

TrueWolfMidt skrev:
9. jun 2023, 20:41
Håber at alle Tychosen haters herinde, tager hatten af for hans hårde arbejde idag.

3 minutter efter Brumado er kommet på banen får han gult. Kan han ikke bare bruge sin fysik og lade være med at slå modstanderne i ansigtet.
Synes faktisk at både Thycosen og Brumado gjorde det godt idag. Men omvendt kan jeg ikke umiddelbart pege på nogen der gjorde det dårligt, så kan sagtens være en af dem, der bliver ugens fyring..

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4165
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af Ravnen »

Det kan godt være vi ikke kom i mesterskabssspillet, men vi fik mere ud af sæsonen end halvdelen af holdene i mesterskabssspillet.... Hvem vil bytte med Brøndby nu?

Nå, men en kamp hvor Thomasberg viser sin styrke, hans ændring i pausen ændrer totalt kampen.
Flot mål af Simsir. Og god fight af hele holdet.

Og så kender vi jo Viborg, kanonslag og indbyrdes slåskampe. Vanære til dem.

Sæsonen er ikke godkendt men med vores EL tur og nu europæiske kampe sikret i næste sæson så faldt vi trods alt ikke totalt. Men der ligger et stort arbejde foran med at gøre os til et potentielt mesterhold igen.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvor er jeg rigtig godt tilfreds med vores nye træner TT. Taktisk godt træk at ændre opstilling og dejligt at se at det lykkedes. Efter en rædselsfuld sæson skal vi nu have opbygget et hold, der kan præstere godt og få point i Conference league.

Først skulle vi sikre en 7 plads og derefter vinde over nr 4, og uha hvor har det fyldt meget igennem sæsonen om vi kunne lykkedes med det, kæmpe tillykke til spillere, klub og fans at vi lykkedes at komme i Europa. Jeg er afsindig glad og lettet over vores succes, på trods af en elendig sæson, men det er fortid nu og nu skal vi se fremad. God sommer til alle. 😉

Danand123
Indlæg: 831
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af Danand123 »

Ravnen skrev:
9. jun 2023, 22:10
Det kan godt være vi ikke kom i mesterskabssspillet, men vi fik mere ud af sæsonen end halvdelen af holdene i mesterskabssspillet.... Hvem vil bytte med Brøndby nu?

Nå, men en kamp hvor Thomasberg viser sin styrke, hans ændring i pausen ændrer totalt kampen.
Flot mål af Simsir. Og god fight af hele holdet.

Og så kender vi jo Viborg, kanonslag og indbyrdes slåskampe. Vanære til dem.

Sæsonen er ikke godkendt men med vores EL tur og nu europæiske kampe sikret i næste sæson så faldt vi trods alt ikke totalt. Men der ligger et stort arbejde foran med at gøre os til et potentielt mesterhold igen.
+1

Og så her også en kæmpe ros til Døhr…og Brumado skabte så mange flere muligheder i vores opspil, selv om advarslen gav mig en del bekymringer. Fantastisk stemning i fan-afsnittet. Mere af det i vores udekampe.

UlveLars
Indlæg: 740
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af UlveLars »

Ravnen skrev:
9. jun 2023, 22:10
Det kan godt være vi ikke kom i mesterskabssspillet, men vi fik mere ud af sæsonen end halvdelen af holdene i mesterskabssspillet.... Hvem vil bytte med Brøndby nu?

Nå, men en kamp hvor Thomasberg viser sin styrke, hans ændring i pausen ændrer totalt kampen.
Flot mål af Simsir. Og god fight af hele holdet.

Og så kender vi jo Viborg, kanonslag og indbyrdes slåskampe. Vanære til dem.

Sæsonen er ikke godkendt men med vores EL tur og nu europæiske kampe sikret i næste sæson så faldt vi trods alt ikke totalt. Men der ligger et stort arbejde foran med at gøre os til et potentielt mesterhold igen.
Ja, sæsonen endte jo faktisk med ikke at koste os noget - objektivt i hvert fald - men den har naturligvis kostet på stolthed og selvforståelse.
Fin Europakampagne i efteråret og kval til Europa i foråret. Store salg i vinter og formentlig igen her i sommer.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af 3316 »

Nogen der ved om nogle af vores er blandt de sigtede?
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... g-i-viborg

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af Matjavsen »

3316 skrev:
10. jun 2023, 08:50
Nogen der ved om nogle af vores er blandt de sigtede?
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... g-i-viborg
Der var en 20 stykker der blev taget af kontrolløren.
Men ved dog ikke om nogle af dem blev sigtet

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 870
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Play Off : Viborg - FCM

Indlæg af ABT »

TrueWolfMidt skrev:
9. jun 2023, 20:41
Håber at alle Tychosen haters herinde, tager hatten af for hans hårde arbejde idag.

3 minutter efter Brumado er kommet på banen får han gult. Kan han ikke bare bruge sin fysik og lade være med at slå modstanderne i ansigtet.
Respekt til Døhr i dag. Han er min kampens spiller og overrasker for en gangs skyld positivt. Han pakker Achouri fuldstændig sammen og sætter ikke mange fødder forkert. Og så endda med et dårligt knæ.
/ ABT

Billede

Besvar