SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3297
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

LØSSL. Det er den ringeste kamp jeg har været med til. Ja Løssl vi ser det samme og hvad sker der. Intet nyt fra bænken. Klubben er i total forfald fordi penge var mere væsentlig end spillet på banen. Næste sæson bliver Grineren for samtlige fodbold komentatorer, der kan de rigtig svine Fcm til og med god grund.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3297
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Alle fans kan se problemerne, men intet sker. Hovedrystende.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3297
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvordan kan vi være så fucking ringe over alt på banen nu VAR igen og måske 2-1 til Sif. Hvorfor får vi ikke nogle andre spillere på banen. Nogle der gider at kæmpe for holdet og 3 point.

Jakla
Indlæg: 357
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Jakla »

Lad os beholde Olson..

TrueWolfMidt
Indlæg: 3297
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hold kæft. Ja selvfølgelig kan de ikke holde på sejren 1-2. Havetid det er lige så hyggeligt.

Stimme
Indlæg: 19
Tilmeldt: 22. feb 2016, 16:13

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Stimme »

Tror vi er det hold der har givet flets hjørne og straffe i den her sæson


Sent from my iPhone using Tapatalk

Stimme
Indlæg: 19
Tilmeldt: 22. feb 2016, 16:13

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Stimme »

Tror vi er det hold der har givet flets hjørne og straffe i den her sæson


Sent from my iPhone using Tapatalk

Stimme
Indlæg: 19
Tilmeldt: 22. feb 2016, 16:13

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Stimme »

Tror vi er det hold der har givet flets hjørne og straffe i den her sæson


Sent from my iPhone using Tapatalk

TrueWolfMidt
Indlæg: 3297
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg vil æde min gamle hat på, at vi ikke bliver top 6 hold i næste sæson, det er 100% sikkert, men det er Steinlein og Graversen nok også ligeglade med, hvilket tydeligt kan ses på banen. Nu mangler vi bare og tabe imod Ob og det sker højst sandsynligt også for idag ville vi ikke sikre os europa.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3297
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

For mig er der tydeligt, at det er ikke trænerne der er problemet i Fcm, det er spillernes mindset. Der bliver ydet alt for lidt, men med Brumado som starter så skal det ende sådan. Han kan erstattes af en orange træningskegle, de er ca lige bevægelige.

JBT
Indlæg: 2093
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Man spiller desværre ikke kampen som gjaldt det ens liv og en finale. Så ligger man bare som man har redt

Som fcm, burde man kunne holde 2 føringer især med kort tid på klokken.

Kunne tt have gjort noget anderledes til sidst? Måske, men det er generelt trupsammensætningen der koger, big time

Der er alt for mange spillere i fcm som kunne spille i en midterklub i suppen eller lavere, (ironisk der hvor fcm ligger nu). Men FCM skal i fremtiden simpelthen kun bestå af klassespillere og talenter, hvis man vil ramme de ambitioner man selv mener i klubben og lover så højt og helligt

Copenhagenwolf
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13. apr 2015, 12:42

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Copenhagenwolf »

Silkeborg på kunstgræs er bare ikke en walkover, så lidt underligt at man virker uforberedt på spillestilen, og rystende dårlig første halve time. Isoleret set kan resultatet ikke være chokerende, Sif på plastic kan potentielt drille alle i ligaen.

Jeg vil vurdere fcm-truppen til pt. at være ligaens 5.-6.-7 bedste. Det er for ringe med det store budget. Det skal ske en del over sommeren for at vi bliver medaljeaspiranter, det kan være en kombination af 3-4 nye topklasse-signings plus gennembrud for 2-3-4 talenter/udlejede der kommer retur.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4174
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror desværre ikke vi er bedre end det her. Lidt klasse undervejs af Isaksen og Olsson, men det er også det, resten af holdet er jævn kedelig budding. Der er noget at analysere når man lukker tre mål ind.

Vi er godt nok faldet dybt. Efter alle de år i toppen. Kunne man forestille sig FCK i et nedrykningsspil? Nej vel?

Jeg er oprigtigt bange for at vi dummer os hjemme mod OB i næste runde. Vi har kun vundet sølle 5 ud af 15 hjemmekampe i denne sæson, så der er absolut intet der taler for at vi er favoritter på lørdag, næsten tværtimod.

Vi har sådan set været ok på udebane i sæsonen, rigeligt til topplaceringer, men hjemme på MCH Arena har vi været en skygge af det FCM vi var engang.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3297
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ravnen skrev:
29. maj 2023, 17:29
Jeg tror desværre ikke vi er bedre end det her. Lidt klasse undervejs af Isaksen og Olsson.
Ja og næste transfer bliver højst sandsynligt lige så kedeligt som de sidste mange af slagsen. Top 6 i næste sæson - NO WAY. Jeg mangler virkelig en forklaring på, hvorfor vi bliver ved med at starte med Brumado. Det skriger til himlen at han aldrig bliver angriber i Fcm og alligevel vælger man at blive ved med at have ham i start 11eren. Fuldstændig ubegribeligt.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R31 - Silkeborg IF - FC Midtjylland

Indlæg af Administrator »

TrueWolfMidt skrev:
29. maj 2023, 15:01
LØSSL. Det er den ringeste kamp jeg har været med til. Ja Løssl vi ser det samme og hvad sker der. Intet nyt fra bænken. Klubben er i total forfald fordi penge var mere væsentlig end spillet på banen. Næste sæson bliver Grineren for samtlige fodbold komentatorer, der kan de rigtig svine Fcm til og med god grund.
Hvad mener du med intet nyt fra bænken? For mig at se er det da netop vores udskiftninger der var med til at det blev bedre (startede bare med at det blev mindre dårligt). Jeg synes det var fedt der blev reageret efter kun 30 minutter, ellers havde vi fundet tjære og fjer frem nu, da vi lå til en ordentlig snitter.

Besvar