SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1876
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Hvordan tror i vi stiller op?

Hvem spiller i stedet for Olsson, som har karantæne? Charles eller Brumado?

Har AaB pokal nedtur på?

Lund7400
Indlæg: 1069
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Vigtig kamp. Selvfølgelig for playoff pladsen men for kig personligt i højere grad fordi, at en nedrykning til AaB er mit største ønske for dette slutspil. Ville elske at se dem nede, og derfor også ærgerligt, at vi har hjulpet dem med at blive inde i det. Håber Horsens vinder her til aften, presset på AaB øges og vi ydmyger dem. Sandsynligheden herfor er dog ikke stor, Horsens er jammerlige g AaB har ser gode ud. Ikke bedre end at vi bør slå dem, men dog gode.

Håber Charles starter for Olsson og Simsir/Isaksen i front.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4165
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Enig omkring Aab, lad os få dem ned. Vi har jo sjovt nok været bedre på udebane end hjemmebane, vi har kun tabt en enkelt udekamp hele sæsonen (dog en masse uafgjorte også) men mon ikke vi også gør det godt ude mod Aab.

Jeg ville tage en Thomasberg 4-4-2 ca. sådan her:

Lössl
Dalsgaard - Gartenmann - Juninho - Paulinho
Simsir - Sørensen (Gigo) - Martinez - Byskov (Chilu)
Isaksen - Heiselberg

Copenhagenwolf
Indlæg: 82
Tilmeldt: 13. apr 2015, 12:42

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Copenhagenwolf »

Det vil være fryd at give en hånd til mission "ÅB ned i 1. division" med minimum 1, gerne 3 point i dag. Er du vimmer et mindreværd der gennemsyrer hele deres klub og kultur, de fortjener en tænkepause på fire-fem år sammen med Nordic Bet.

Jeg tror Thomasberg starter som sidst, bortset fra Brumado i angreb ind for karantæneramte Olsson, og Aral rykker ned på midtbanen. Charles ind for Olsson er dog en dark-horse, kan ikke udelukkes.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Copenhagenwolf skrev:
21. maj 2023, 09:39
Det vil være fryd at give en hånd til mission "ÅB ned i 1. division" med minimum 1, gerne 3 point i dag. Er du vimmer et mindreværd der gennemsyrer hele deres klub og kultur, de fortjener en tænkepause på fire-fem år sammen med Nordic Bet.

Jeg tror Thomasberg starter som sidst, bortset fra Brumado i angreb ind for karantæneramte Olsson, og Aral rykker ned på midtbanen. Charles ind for Olsson er dog en dark-horse, kan ikke udelukkes.
Det ville være sjovt, men det vigtigste er den 7.plads. som giver kval til playoff, så er jeg ligeglad med hvem der rykker ned.
Tænker du har ret i at Brumado nok starter inde i stedet for Olsson nu han er i karantæne. Der skal hentes 3 point i dag.

Debussy
Indlæg: 212
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Debussy »

Jeg kan læse Brumado starter inde - Det må efterhånden være sidste chance med de stats han har

https://www.transfermarkt.com/junior-br ... rainer_id=

Er der nogen der har sladder på, hvad den batalje til træning der resulterede i at han gled ud af truppen til sidste kamp var?

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber ikke mine bange anelser kommer til at holde stuk, at vi taber med Brumado i front. Han er så ufarlig foran mål.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af 3316 »

Hvorfor vil I helst have AaN ned? - synes det er betydeligt sjovere at spille mod dem, i forhold til Horsens og Lyngby..

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Forstår virkelig ikke hvorfor vi spiller med Brumado, så ugidelig en spiller, alle andre på holdet ville løbe og kæmpe betydeligt mere for holdet, han går rundt som en primadonna på den fodboldbane.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af 3316 »

Jeg synes Brumado har gjort det godt som opspilsstation i dag, og synes ikke at han falder igennem i forhold til fx Simsir..

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

3316 skrev:
21. maj 2023, 14:59
Jeg synes Brumado har gjort det godt som opspilsstation i dag, og synes ikke at han falder igennem i forhold til fx Simsir..
Simsir arbejder hårdt for holdet, Brumado lunter rundt på banen, han skulle begynde at arbejde for holdet, den dovne hund.

Danand123
Indlæg: 831
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Hvad sker der lige med Løssl. To afleveringer ud til en AaB’er. Føler han sig for sikker på pladsen jf kommentaren i Offside.

Danand123
Indlæg: 831
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Vil i øvrigt gerne have AaB i 1. division. Selvfølgelig er de en større klub, som bør være i Superligaen. Glemmer bare ikke deres kommentarer og had til Fcm i 2013/14…specielt fra KEP. Derfor må de godt lige dyppes lidt…

mousebreaker
Indlæg: 3450
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

3316 skrev:
21. maj 2023, 13:57
Hvorfor vil I helst have AaN ned? - synes det er betydeligt sjovere at spille mod dem, i forhold til Horsens og Lyngby..
Fordi åbs fans føler sig så meget mere rigtige, hellige og bedre end alle andre. Nu er de så selv blevet opkøbt, hvilket er ret fedt, men de skal nok finde undskyldninger for at det er ok når det nu er dem.

Ville fryde mit hjerte hvis de røg ud
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R30 - AaB - FC Midtjylland

Indlæg af Administrator »

mousebreaker skrev:
21. maj 2023, 17:50
3316 skrev:
21. maj 2023, 13:57
Hvorfor vil I helst have AaN ned? - synes det er betydeligt sjovere at spille mod dem, i forhold til Horsens og Lyngby..
Fordi åbs fans føler sig så meget mere rigtige, hellige og bedre end alle andre. Nu er de så selv blevet opkøbt, hvilket er ret fedt, men de skal nok finde undskyldninger for at det er ok når det nu er dem.

Ville fryde mit hjerte hvis de røg ud
Fryd dækker slet ikke den følelse jeg ville have i det tilfælde.

Besvar