SL R29 - FC Midtjylland - AC Horsens

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R29 - FC Midtjylland - AC Horsens

Indlæg af Ravnen »

Jeg får da skudt lidt gang i debatten ;-)

Naiv er et stort negativt ladet ord at bruge... Jeg synes måske nærmere at vi betaler for meget for nogle af vores transfers, det er en opadgående pil med de beløb, og helt ærlig, 8 millioner kroner er dæleme også mange penge, det er jo ikke ligefrem forbi Olsson har brændt banen af og det er jo det gennemgående problem med vores indkøb.
Det er jo også lidt absurd at vores centrale midtbane består af to lejespillere, hvordan skal vi bygge noget op på det.

Jeg må også undre mig lidt over Isaksen i denne artikel: https://bold.dk/fodbold/nyheder/isaksen ... de-deroppe

Jeg har svært ved at se hvad vi skulle kunne gøre i Top 6. Var det os og ikke Brøndby som på sidste-dagen var kommet derop, så havde vi haft præcis samme position som Brøndby har nu, sidst. Det er dejligt at prøve at vinde kampe igen, men det er Horsens vi slog, ikke FCN eller FCK. Tænk Viborg spiller lige nu med om medaljer, et hold som har kostet en hel del mindre end vores, så måske skal vi (Isaksen) finde ydmygheden frem og arbejde os op igen, det er utopi at vi havde noget at gøre i mesterskabsspillet pt.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R29 - FC Midtjylland - AC Horsens

Indlæg af Administrator »

Det er da også længe siden at det kom frem at FCM arbejdede på en lavere pris for Kris.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R29 - FC Midtjylland - AC Horsens

Indlæg af Ravnen »

Ja det er korrekt. Spørgsmålet er bare hvor meget lavere det kan blive, men vi må se.

Besvar