Transfer - Sommer 2023

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2069
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af JBT »

Garte har satme været et dyrt fcm bekendtskab

Hold kæft hvor er han dårlig og har koster mange mål, kort og kampe - og det kunne vel ikke slutte værre for ham end igår

Pinligt Svend

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af Ravnen »

Jeg vil virkelig gerne at Osorio sparker døren ind med rendyrket talent og klasse. Vi hørte bare næsten samme historie om Marrony, så nu ser jeg lige tiden an.

Men vi har krævet forstærkninger, det ser ud til at vi har fået det. Jeg håber de er gode. Forhåbentlig skal vi ikke bruge en masse tid på at spille et hold sammen med dem.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ravnen skrev:
1. sep 2023, 22:55
Jeg vil virkelig gerne at Osorio sparker døren ind med rendyrket talent og klasse. Vi hørte bare næsten samme historie om Marrony, så nu ser jeg lige tiden an.

Men vi har krævet forstærkninger, det ser ud til at vi har fået det. Jeg håber de er gode. Forhåbentlig skal vi ikke bruge en masse tid på at spille et hold sammen med dem.
Med Brumado og Chilli udlejet og nye indkøb, kan det kun blive godt / bedre. Jeg er meget positiv og transfer vinduet er for mig godkendt.

FCM2000
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af FCM2000 »

Mener det er helt rigtig at sende gartenmann ud
Ortiz er bedre, men skal måske også selv videre

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1860
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af Lupus1999 »

Skulle vi toppe vinduet og hente en transferfri Schmeichel?

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af Administrator »

Lupus1999 skrev:
2. sep 2023, 00:06
Skulle vi toppe vinduet og hente en transferfri Schmeichel?
Nej tak, jeg synes faktisk ikke han er så god længere. På landsholdet synes jeg der er flere andre keepere der mere end bider ham i røven.

Gubbi77
Indlæg: 116
Tilmeldt: 21. mar 2011, 22:48

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af Gubbi77 »

Stor ros til ledelsen for en fin slutspurt på transfers.
Jeg tror og håber FCM går lysere tider i møde.

FCM2000
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af FCM2000 »

det ser ud som om at FCM har brugt omkring 150-160 mill kroner på indkøb, men man må vel også regne med, at transfer frie spillere som Bech Sørensen, Fossum , francolino, og fraisl har fået nogle engangspenge.

De beløbsstørrelser blev skudt i sænk herinde for kort tid tilbage, men nu har virkeligheden indtruffet sig, det er beløb der er nødvendige for at genrejse FCM.

Eneste skuffelse er på målmandsposten, hvor man ser tynd ud.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af Administrator »

FCM2000 skrev:
2. sep 2023, 00:32
det ser ud som om at FCM har brugt omkring 150-160 mill kroner på indkøb, men man må vel også regne med, at transfer frie spillere som Bech Sørensen, Fossum , francolino, og fraisl har fået nogle engangspenge.

De beløbsstørrelser blev skudt i sænk herinde for kort tid tilbage, men nu har virkeligheden indtruffet sig, det er beløb der er nødvendige for at genrejse FCM.

Eneste skuffelse er på målmandsposten, hvor man ser tynd ud.
De blev skudt i sænk inden ejerskiftet?

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af Ravnen »

Schmeichels løn er i galakse klassen, så det er vist urealistisk.

Men synes bestemt ledelsen har reageret på krisen. Jeg kan ikke bedømme spillerne, da jeg ikke kender dem, men handlet er der sandelig.

Dejligt at Brumado er sendt videre, det var efterhånden helt håbløst. Samme med Gartenmann. Kunne dog også godt have brugt et lejemål til Charles.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af TrueWolfMidt »

Så lige at Mark Ugboh er udlejet til Holstebro.

Jakla
Indlæg: 354
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af Jakla »

Gubbi77 skrev:
2. sep 2023, 00:08
Stor ros til ledelsen for en fin slutspurt på transfers.
Jeg tror og håber FCM går lysere tider i møde.

Enig. Nu ser det godt ud og sikkert ok at vi ikke er med i Conference når nu vi har så mange vi skal spille sammen. Der er brug for træning. Noget af det vigtigste er at der er fundet afløsere for især Brumado. Hvad det ikke har kostet i placeringer og manglende mål at have ham på banen er helt vildt. Det må være slut med den slags køb. Der skal være fokus på at en spiller også fungerer oppe i hovedet og kan træffe hurtige og rigtige beslutninger. Det har Brumado aldrig været i stand til. KOM SÅ :fcm:

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af Matjavsen »

Jakla skrev:
2. sep 2023, 08:43
Gubbi77 skrev:
2. sep 2023, 00:08
Stor ros til ledelsen for en fin slutspurt på transfers.
Jeg tror og håber FCM går lysere tider i møde.

Enig. Nu ser det godt ud og sikkert ok at vi ikke er med i Conference når nu vi har så mange vi skal spille sammen. Der er brug for træning. Noget af det vigtigste er at der er fundet afløsere for især Brumado. Hvad det ikke har kostet i placeringer og manglende mål at have ham på banen er helt vildt. Det må være slut med den slags køb. Der skal være fokus på at en spiller også fungerer oppe i hovedet og kan træffe hurtige og rigtige beslutninger. Det har Brumado aldrig været i stand til. KOM SÅ :fcm:
Man har set gilmt af hvor god Brumado kunne blive.
Desværre er han altid blevet ramt af lange skader når han endelig begyndte at vise noget

FCM2000
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af FCM2000 »

Administrator skrev:
2. sep 2023, 01:18
FCM2000 skrev:
2. sep 2023, 00:32
det ser ud som om at FCM har brugt omkring 150-160 mill kroner på indkøb, men man må vel også regne med, at transfer frie spillere som Bech Sørensen, Fossum , francolino, og fraisl har fået nogle engangspenge.

De beløbsstørrelser blev skudt i sænk herinde for kort tid tilbage, men nu har virkeligheden indtruffet sig, det er beløb der er nødvendige for at genrejse FCM.

Eneste skuffelse er på målmandsposten, hvor man ser tynd ud.
De blev skudt i sænk inden ejerskiftet?
du var mig bekendt netop en af dem der fejlede *-)

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af Administrator »

Ja, men det var altså også inden sæsonstart. Mine øjne har blødt lige så meget som i andres, så der var næppe anden udvej.

Jeg er stadigvæk ikke fan af massive udskiftninger, det kan blive noget værre rod i starten. MEN, til gengæld er det også muligt at vi bliver RIGTIG gode.

Besvar