Transfer - Sommer 2023
Re: Transfer - Sommer 2023
Garte har satme været et dyrt fcm bekendtskab
Hold kæft hvor er han dårlig og har koster mange mål, kort og kampe - og det kunne vel ikke slutte værre for ham end igår
Pinligt Svend
Hold kæft hvor er han dårlig og har koster mange mål, kort og kampe - og det kunne vel ikke slutte værre for ham end igår
Pinligt Svend
Jeg vil virkelig gerne at Osorio sparker døren ind med rendyrket talent og klasse. Vi hørte bare næsten samme historie om Marrony, så nu ser jeg lige tiden an.
Men vi har krævet forstærkninger, det ser ud til at vi har fået det. Jeg håber de er gode. Forhåbentlig skal vi ikke bruge en masse tid på at spille et hold sammen med dem.
Men vi har krævet forstærkninger, det ser ud til at vi har fået det. Jeg håber de er gode. Forhåbentlig skal vi ikke bruge en masse tid på at spille et hold sammen med dem.
-
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Med Brumado og Chilli udlejet og nye indkøb, kan det kun blive godt / bedre. Jeg er meget positiv og transfer vinduet er for mig godkendt.Ravnen skrev: ↑1. sep 2023, 22:55Jeg vil virkelig gerne at Osorio sparker døren ind med rendyrket talent og klasse. Vi hørte bare næsten samme historie om Marrony, så nu ser jeg lige tiden an.
Mener det er helt rigtig at sende gartenmann ud
Ortiz er bedre, men skal måske også selv videre
Ortiz er bedre, men skal måske også selv videre
Skulle vi toppe vinduet og hente en transferfri Schmeichel?
- Administrator
Stor ros til ledelsen for en fin slutspurt på transfers.
Jeg tror og håber FCM går lysere tider i møde.
Jeg tror og håber FCM går lysere tider i møde.
det ser ud som om at FCM har brugt omkring 150-160 mill kroner på indkøb, men man må vel også regne med, at transfer frie spillere som Bech Sørensen, Fossum , francolino, og fraisl har fået nogle engangspenge.
De beløbsstørrelser blev skudt i sænk herinde for kort tid tilbage, men nu har virkeligheden indtruffet sig, det er beløb der er nødvendige for at genrejse FCM.
Eneste skuffelse er på målmandsposten, hvor man ser tynd ud.
De beløbsstørrelser blev skudt i sænk herinde for kort tid tilbage, men nu har virkeligheden indtruffet sig, det er beløb der er nødvendige for at genrejse FCM.
- Administrator
De blev skudt i sænk inden ejerskiftet?FCM2000 skrev: ↑2. sep 2023, 00:32det ser ud som om at FCM har brugt omkring 150-160 mill kroner på indkøb, men man må vel også regne med, at transfer frie spillere som Bech Sørensen, Fossum , francolino, og fraisl har fået nogle engangspenge.
Schmeichels løn er i galakse klassen, så det er vist urealistisk.
Men synes bestemt ledelsen har reageret på krisen. Jeg kan ikke bedømme spillerne, da jeg ikke kender dem, men handlet er der sandelig.
Dejligt at Brumado er sendt videre, det var efterhånden helt håbløst. Samme med Gartenmann. Kunne dog også godt have brugt et lejemål til Charles.
Men synes bestemt ledelsen har reageret på krisen. Jeg kan ikke bedømme spillerne, da jeg ikke kender dem, men handlet er der sandelig.
Dejligt at Brumado er sendt videre, det var efterhånden helt håbløst. Samme med Gartenmann. Kunne dog også godt have brugt et lejemål til Charles.
-
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Så lige at Mark Ugboh er udlejet til Holstebro.
Enig. Nu ser det godt ud og sikkert ok at vi ikke er med i Conference når nu vi har så mange vi skal spille sammen. Der er brug for træning. Noget af det vigtigste er at der er fundet afløsere for især Brumado. Hvad det ikke har kostet i placeringer og manglende mål at have ham på banen er helt vildt. Det må være slut med den slags køb. Der skal være fokus på at en spiller også fungerer oppe i hovedet og kan træffe hurtige og rigtige beslutninger. Det har Brumado aldrig været i stand til. KOM SÅ
Man har set gilmt af hvor god Brumado kunne blive.Jakla skrev: ↑2. sep 2023, 08:43
Enig. Nu ser det godt ud og sikkert ok at vi ikke er med i Conference når nu vi har så mange vi skal spille sammen. Der er brug for træning. Noget af det vigtigste er at der er fundet afløsere for især Brumado. Hvad det ikke har kostet i placeringer og manglende mål at have ham på banen er helt vildt. Det må være slut med den slags køb. Der skal være fokus på at en spiller også fungerer oppe i hovedet og kan træffe hurtige og rigtige beslutninger. Det har Brumado aldrig været i stand til. KOM SÅ
Desværre er han altid blevet ramt af lange skader når han endelig begyndte at vise noget
du var mig bekendt netop en af dem der fejlede *-)Administrator skrev: ↑2. sep 2023, 01:18De blev skudt i sænk inden ejerskiftet?FCM2000 skrev: ↑2. sep 2023, 00:32det ser ud som om at FCM har brugt omkring 150-160 mill kroner på indkøb, men man må vel også regne med, at transfer frie spillere som Bech Sørensen, Fossum , francolino, og fraisl har fået nogle engangspenge.
- Administrator
Ja, men det var altså også inden sæsonstart. Mine øjne har blødt lige så meget som i andres, så der var næppe anden udvej.
Jeg er stadigvæk ikke fan af massive udskiftninger, det kan blive noget værre rod i starten. MEN, til gengæld er det også muligt at vi bliver RIGTIG gode.
Jeg er stadigvæk ikke fan af massive udskiftninger, det kan blive noget værre rod i starten. MEN, til gengæld er det også muligt at vi bliver RIGTIG gode.