Transfer - Sommer 2023

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter
Indlæg: 154
Tilmeldt: 13. aug 2018, 21:15

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af Peter »

Kongeren82 skrev:
9. maj 2023, 08:13
En ting er sikkert, hvis forventningerne fra os fans er at vi henter spillere som Kjær, Sørloth og Onauachu - så bliver vi meget skuffede, når sommerens transfervindue lukker igen!
Enig jeg føler mig også helt sikker på at ingen af de 3 kommer. Vi får heller ikke JBL, Robert Skov eller Kasper Dolberg som nok skal finde nye klubber til sommer. I forhold til danskere så ville det være i laget omkring Jacob Rasmussen, Mads Bech eller lignende og så ellers unge udlændinge som vi ikke kender på forhånd

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af mnm123 »

Arnor Sigurasson udlejet til Norkobing fra Csk Moskva. Offensiv midt som under Glen spiller både kant og Venstre midt afhængig af systemet. Han er en spiller som kommer i feltet ig scorer en del mål som midtbane. Pris leje 20. Mill.

6256
Indlæg: 310
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af 6256 »

Peter skrev:
9. maj 2023, 20:54
Kongeren82 skrev:
9. maj 2023, 08:13
En ting er sikkert, hvis forventningerne fra os fans er at vi henter spillere som Kjær, Sørloth og Onauachu - så bliver vi meget skuffede, når sommerens transfervindue lukker igen!
Enig jeg føler mig også helt sikker på at ingen af de 3 kommer. Vi får heller ikke JBL, Robert Skov eller Kasper Dolberg som nok skal finde nye klubber til sommer. I forhold til danskere så ville det være i laget omkring Jacob Rasmussen, Mads Bech eller lignende og så ellers unge udlændinge som vi ikke kender på forhånd
Nej, jeg er også overbevist om, at vi ikke får nogle af de tre. Den eneste reele mulighed er vel, hvis Simon Kjær gerne vil hjem (plus at han er 34). Han ligner og spiller bare ikke som en, der er på hjemad endnu. Han ville ellers være en fantastisk leder og kulturbærer.

Vi står foran en gedigen udrensning og udskiftning i truppen og der skal bygges noget nyt op. Spørgsmålet er om man komme til at kigge på nogle, der ser FCM som et step op i deres karriere, og så holder man igen med de helt store beløb. Måske lige med undtagelse af 9'eren, eller på en stærk ledertype/general til en position. Også i forhold til, hvor vi er som klub lige nu, hvor der skal bygges noget nyt op. Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at se os spille med helt i toppen igen allerede næste år - det er der simpelthen for mange mangler til.

Jeg vil ikke blive overrasket, hvis vi lander spillere som f.eks. Kehinde som vi er sat i forbindelse med. Eller Lasse Berg Johnsen. Dem kender Thomasberg også i forvejen. Eller andre spillere i det leje fra f.eks. andre danske klubber eller Norden. Mon ikke også flere af de unge komme til at få større roller næste år: Sørensen, Simsir og Bak m.fl. og kan få sit gennembrud og blive bærende profiler.

Man forsøger sig nok også med Olsson og Gigovic, men Club Brugge meldes også interesseret i Gigovic, så hvor langt strækker vi os for ham/dem. https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... in-gigovic

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af 3316 »

Kongeren82 skrev:
9. maj 2023, 08:13
En ting er sikkert, hvis forventningerne fra os fans er at vi henter spillere som Kjær, Sørloth og Onauachu - så bliver vi meget skuffede, når sommerens transfervindue lukker igen!
For en god ordens skyld, så var mit indlæg omkring Kjær og Sørloth ment som en joke. Tænker også det er totalt urealistisk..

Men når det er sagt, så forventer jeg det bliver i år, de formår at hente en klasse angriber, og ikke spiser os af med 'Vi tror på Brumado, når han bliver skadesfri' eller 'Vi skal give plads til vores egne talenter'.
Eftersigende bød de stort på ham fra Tyskland i vinter, så viljen er der - nu skal de også vise evnen.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af 3316 »

JBT skrev:
8. maj 2023, 22:13
Marrony skal næste have chancen hvis han vender retur. Det kan umuligt blive være en meget af det andet pis der render rundt på banen denne sæson.

Olsson bør man kun beholde for at bibeholde noget stamme/rytme for han har absolut ikke vist nok til have niveauet fra en hylde FCM vil plukke fra for at tage skridtet videre.

Det er lidt samme sang med Gigovic. Man skal altid lige finde fodslag den første sæson, så igen for at holde lidt sammen på det elles meget tynde kvalitetsøl, men han har bestemt ikke været god. Det ligner også at Fifa er klar til at klubberne kan forlænge kontrakterne til de krigs-udsatte.

Peter pishår kom på et tidspunkt med et forslag om at FCM skulle købe en masse lunkne suppe "profil", men det er ligeså lousy en udtalelse og ekspert vurdering som noget overhovedet kan være idet ingen af de nævnte 6-8 spillere på nogen måde er profiler. Vi skal min. 1-2 hylder op i kvalitet.

Forventer big time udrensning :

Sisto - medmindre han lader kontrakten løbe ud, hvilket han nok helst selv vil idet han ikke forstår noget som helst (ah ok, han scorer self boksen i dag og er tæt på mors madgryder et år mere).

Kaba - sælg ved bud
Brumado - sælg ved bud (alt. bænken højst)
Isaksen - stor salg
Chili - sælg
Joel - sælg ved bud (alt. bænken højst)
Paulinho - sælg ved bud (alt. bænken højst)
Dalsgaard - sælg ved bud (alt. bænken højst)
Døhr - sælg for satan da
Juhinho - bænk
Ashour - sælg sælg sælg hvis han dumper engelsk eksamen
Charles - sælg
Selmani - ud
Dyhr - ud
Marony ud

Behold
Gigo
Olsson
Martinez
Oliver "Bro" Sørensen (alt. bænkplads)
Bak (alt. bænkplads)
Simsir (alt. bænkplads)
Løssel
Elias

Outsidere:
Heiselberg
Byskov
Texel
Nibe
Fischer
Moreno
Ugboh

Ny tilkomne indtil videre:
Ham fra Benfica bør kunne gå direkte ind i start 11 og spille central angriber hvis man tager dags dato uden indkøb.

Fejl og mangler:
2 centrale forsvar - en boozer og en tekniker (Erik/Diomande og Scholle/Kian look a like)
Nye tider på VB
Nye tider på HB
3-4 tekniske spillere til midten og kanterne
1-2 klasse angriber afhængigt af hvilken formation man ønsker at spille (nok 2 stk idet TT ønsker en 4-2-2)

Af de spillere der kommer retur fra leje er der ingen vi kan bruge.

Når man læser disse spillere ovenfor kan jeg seriøst ikke fremhæve klasse til på nogen måde at vinde suppen, som der var tale om alt for længe mens faktum var og fortsat er, at det er gået af lort fra dag 1 igen i denne sæson. Det er jammerligt materiale langt hen ad vejen. Derfor bør der simpelthen lande ca. 10 nye spillere og det samme antal bør gå ud af døren.

Folk i ledelsen (især SG) burde være henrettet langt tidligere når man begynder at reflektere over det og nedfælde det sort på hvidt. Det er total rystende og man kan jo godt forstår hvorfor det ser så sort ud som det gør lige nu.
Så de eneste du gerne vil beholde til start 11 er Løssl og Martinez, og så kan man forsøge at beholde Gigo og Olsson, men du vil stadig have 3-4 nye til midten.
Du ved vel godt selv, at det er totalt urealistisk med så mange udskiftninger?

Jeg er enig i, at vi skal bruge en ny midtstopper til at konkurrere med Juninho og Gartenmann (som du vist ikke har med i din oversigt). Det er ikke en prioritet for mig, at få nye backs ind, men vi skal af med både en hb og vb - fx Døhr og Paulinho.
Hvor meget der skal ske på midtbanen, afhænger af om lejespillerne bliver, og om Ashour kommer til at virke. Men jeg ser gerne man skiller sig af med Charles, da vi lige så godt kan bruge et af vores talenter, til den spilletid han for.
Angrebet er der hvor jeg synes vi trænger mest til forstærkning - ikke mindst i lyset af at Isaksen formentlig sælges.

FCM2000
Indlæg: 2135
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af FCM2000 »

3316 skrev:
10. maj 2023, 07:54
JBT skrev:
8. maj 2023, 22:13
Marrony skal næste have chancen hvis han vender retur. Det kan umuligt blive være en meget af det andet pis der render rundt på banen denne sæson.

Olsson bør man kun beholde for at bibeholde noget stamme/rytme for han har absolut ikke vist nok til have niveauet fra en hylde FCM vil plukke fra for at tage skridtet videre.

Det er lidt samme sang med Gigovic. Man skal altid lige finde fodslag den første sæson, så igen for at holde lidt sammen på det elles meget tynde kvalitetsøl, men han har bestemt ikke været god. Det ligner også at Fifa er klar til at klubberne kan forlænge kontrakterne til de krigs-udsatte.

Peter pishår kom på et tidspunkt med et forslag om at FCM skulle købe en masse lunkne suppe "profil", men det er ligeså lousy en udtalelse og ekspert vurdering som noget overhovedet kan være idet ingen af de nævnte 6-8 spillere på nogen måde er profiler. Vi skal min. 1-2 hylder op i kvalitet.

Forventer big time udrensning :

Sisto - medmindre han lader kontrakten løbe ud, hvilket han nok helst selv vil idet han ikke forstår noget som helst (ah ok, han scorer self boksen i dag og er tæt på mors madgryder et år mere).

Kaba - sælg ved bud
Brumado - sælg ved bud (alt. bænken højst)
Isaksen - stor salg
Chili - sælg
Joel - sælg ved bud (alt. bænken højst)
Paulinho - sælg ved bud (alt. bænken højst)
Dalsgaard - sælg ved bud (alt. bænken højst)
Døhr - sælg for satan da
Juhinho - bænk
Ashour - sælg sælg sælg hvis han dumper engelsk eksamen
Charles - sælg
Selmani - ud
Dyhr - ud
Marony ud

Behold
Gigo
Olsson
Martinez
Oliver "Bro" Sørensen (alt. bænkplads)
Bak (alt. bænkplads)
Simsir (alt. bænkplads)
Løssel
Elias

Outsidere:
Heiselberg
Byskov
Texel
Nibe
Fischer
Moreno
Ugboh

Ny tilkomne indtil videre:
Ham fra Benfica bør kunne gå direkte ind i start 11 og spille central angriber hvis man tager dags dato uden indkøb.

Fejl og mangler:
2 centrale forsvar - en boozer og en tekniker (Erik/Diomande og Scholle/Kian look a like)
Nye tider på VB
Nye tider på HB
3-4 tekniske spillere til midten og kanterne
1-2 klasse angriber afhængigt af hvilken formation man ønsker at spille (nok 2 stk idet TT ønsker en 4-2-2)

Af de spillere der kommer retur fra leje er der ingen vi kan bruge.

Når man læser disse spillere ovenfor kan jeg seriøst ikke fremhæve klasse til på nogen måde at vinde suppen, som der var tale om alt for længe mens faktum var og fortsat er, at det er gået af lort fra dag 1 igen i denne sæson. Det er jammerligt materiale langt hen ad vejen. Derfor bør der simpelthen lande ca. 10 nye spillere og det samme antal bør gå ud af døren.

Folk i ledelsen (især SG) burde være henrettet langt tidligere når man begynder at reflektere over det og nedfælde det sort på hvidt. Det er total rystende og man kan jo godt forstår hvorfor det ser så sort ud som det gør lige nu.

Nu hører vi den her sang igen, og som vi har hørt de sidste par vinduer fra nogle herinde, hvor der skrives "urealistisk", i forhold til at vi har været nogle der vil skifte en del ud. Nuvel man henter nok ikke 10 nye klassespillere i et vindue, men man er nød til at hente flere klassespillere end sædvanlig hvis det her skal vendes.

Jeg har før argumenteret for at man er nød til at gå ud og bruge + 125-150 mill kroner mere end man har fået ind i salg, hvis truppen sammen med FCK skal skille sig ud fra resten i SL.

Vi er nogle der har råbt alarm de sidste par vinduer, med argumentet for en større udskiftning, fordi pilen pegede nedad hvad angår præstationerne på banen for visse spillere.

Jeg er enig i, at det nok er sundt at komme af med en del af spillerne, Kaba og Brumado har fået alt for mange chancer, i forhold til hvad de har leveret, brasserne har ikke slået til, man hentede dem fra bænken af i deres klubber i serie A og troede/håbede at de kunne rejse sig igen, Gartenmann, Sørensen, olsson, gigo, chili, døhr, dyhr, heissselberg har de klasse til top 3 lige ?, top 50 europa ? 75 pct af dem har det nok ikke ?

Dahlsgaard er i en farlig alder, en længere skade kan sætte ham udenfor permanent

Isaksen sælges nok også i det kommende vindue

Så kommer alle de unge i truppen, ja Simsir har slået til i det her forår, han kan måske blive en stjerne, byskov har ikke taget point trods han fik chancen.

En del sportsjournalister argumentere også for at FCM må have pungen op i det kommende vindue.

Er Graversen den rigtige mand ?, er også et spørgsmål, der skal stilles, da det er ham der har ansvar, tid og opgave til at finde spillere som de andre i organisationen kan tage stilling til.

Ashour blev også købt til at gå direkte ind på holdet, men igen ????



3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af 3316 »

FCM2000 skrev:
10. maj 2023, 21:22
Nu hører vi den her sang igen, og som vi har hørt de sidste par vinduer fra nogle herinde, hvor der skrives "urealistisk", i forhold til at vi har været nogle der vil skifte en del ud. Nuvel man henter nok ikke 10 nye klassespillere i et vindue, men man er nød til at hente flere klassespillere end sædvanlig hvis det her skal vendes.
Nej, det gør man nok ikke, men det var noget i den retning JBT argumenterede for. Og når du selv skriver, at det er urealistisk, så er det vel også fair nok at jeg gør det? 🙂

Jeg har også en forventning om og en tro på, at klubben laver et ekstraordinært transfervindue denne sommer. Og for en gangs skyld, tror jeg faktisk også at ledelsen selv er indstillet på dette. Men det kan blive svært at lokke de rigtige spillere til, hvis ikke vi kvalificerer til Europa.

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af mnm123 »

Tænker ikke efter det man hører i klubben at man skal forvente 10 udskiftninger i truppen her til sommer. Kaba og Sisto og Maronny skibes ud. Et ønske er man beholder Gigovic og dropper Olson, Olson er dyr at købe og med hans alder svær at sælge videre tror vi får en ny stopper og en midtbane spiller, så en erstatning for Isaksen og en forward.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af bobthebuilder_dk »

mnm123 skrev:
11. maj 2023, 07:04
Tænker ikke efter det man hører i klubben at man skal forvente 10 udskiftninger i truppen her til sommer. Kaba og Sisto og Maronny skibes ud. Et ønske er man beholder Gigovic og dropper Olson, Olson er dyr at købe og med hans alder svær at sælge videre tror vi får en ny stopper og en midtbane spiller, så en erstatning for Isaksen og en forward.
Det lyder også meget sandsynligt i mine øre...
Fredberg vil elske at Olsson ikke lander hos os, og jeg tror ikke vi køber ham ikke fri for 4 mill euro - eller hvad fredbergs pris nu er?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af 3316 »

mnm123 skrev:
11. maj 2023, 07:04
Tænker ikke efter det man hører i klubben at man skal forvente 10 udskiftninger i truppen her til sommer. Kaba og Sisto og Maronny skibes ud. Et ønske er man beholder Gigovic og dropper Olson, Olson er dyr at købe og med hans alder svær at sælge videre tror vi får en ny stopper og en midtbane spiller, så en erstatning for Isaksen og en forward.
Tæller du vores unge signing fra Benfica med som en af de forstærkninger?
Hvis man dropper Olson, håber jeg på to tilgange til midtbanen. Ikke mindst fordi jeg er lettere skeptisk omkring Ashour, og håber vi finder en ny klub til Charles..

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af mnm123 »

Jeg tror og håber han er en af de 2 angriber som vi vil spille med.0

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af Vijen »

Det vigtigste i det kommende transfervindue er, at de spillere der kommer skal gå direkte ind i toppen af hierakiet spillemæssigt.
Ikke noget med at de kommer og skal byde sig til i startopstillingen. De skal være så gode, at TT ikke kan komme udenom dem.

Om der så kommer 1,2,3 eller 4 er for mig ligegyldig. Og med de lønkroner vi spare med Sviatchenko, Dreyer og Evander væk, så skal der være plads i budgettet til at kunne tiltrække de rigtige lønmæssigt.

JBT
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af JBT »

3316 skrev:
10. maj 2023, 07:54
JBT skrev:
8. maj 2023, 22:13
Marrony skal næste have chancen hvis han vender retur. Det kan umuligt blive være en meget af det andet pis der render rundt på banen denne sæson.

Olsson bør man kun beholde for at bibeholde noget stamme/rytme for han har absolut ikke vist nok til have niveauet fra en hylde FCM vil plukke fra for at tage skridtet videre.

Det er lidt samme sang med Gigovic. Man skal altid lige finde fodslag den første sæson, så igen for at holde lidt sammen på det elles meget tynde kvalitetsøl, men han har bestemt ikke været god. Det ligner også at Fifa er klar til at klubberne kan forlænge kontrakterne til de krigs-udsatte.

Peter pishår kom på et tidspunkt med et forslag om at FCM skulle købe en masse lunkne suppe "profil", men det er ligeså lousy en udtalelse og ekspert vurdering som noget overhovedet kan være idet ingen af de nævnte 6-8 spillere på nogen måde er profiler. Vi skal min. 1-2 hylder op i kvalitet.

Forventer big time udrensning :

Sisto - medmindre han lader kontrakten løbe ud, hvilket han nok helst selv vil idet han ikke forstår noget som helst (ah ok, han scorer self boksen i dag og er tæt på mors madgryder et år mere).

Kaba - sælg ved bud
Brumado - sælg ved bud (alt. bænken højst)
Isaksen - stor salg
Chili - sælg
Joel - sælg ved bud (alt. bænken højst)
Paulinho - sælg ved bud (alt. bænken højst)
Dalsgaard - sælg ved bud (alt. bænken højst)
Døhr - sælg for satan da
Juhinho - bænk
Ashour - sælg sælg sælg hvis han dumper engelsk eksamen
Charles - sælg
Selmani - ud
Dyhr - ud
Marony ud

Behold
Gigo
Olsson
Martinez
Oliver "Bro" Sørensen (alt. bænkplads)
Bak (alt. bænkplads)
Simsir (alt. bænkplads)
Løssel
Elias

Outsidere:
Heiselberg
Byskov
Texel
Nibe
Fischer
Moreno
Ugboh

Ny tilkomne indtil videre:
Ham fra Benfica bør kunne gå direkte ind i start 11 og spille central angriber hvis man tager dags dato uden indkøb.

Fejl og mangler:
2 centrale forsvar - en boozer og en tekniker (Erik/Diomande og Scholle/Kian look a like)
Nye tider på VB
Nye tider på HB
3-4 tekniske spillere til midten og kanterne
1-2 klasse angriber afhængigt af hvilken formation man ønsker at spille (nok 2 stk idet TT ønsker en 4-2-2)

Af de spillere der kommer retur fra leje er der ingen vi kan bruge.

Når man læser disse spillere ovenfor kan jeg seriøst ikke fremhæve klasse til på nogen måde at vinde suppen, som der var tale om alt for længe mens faktum var og fortsat er, at det er gået af lort fra dag 1 igen i denne sæson. Det er jammerligt materiale langt hen ad vejen. Derfor bør der simpelthen lande ca. 10 nye spillere og det samme antal bør gå ud af døren.

Folk i ledelsen (især SG) burde være henrettet langt tidligere når man begynder at reflektere over det og nedfælde det sort på hvidt. Det er total rystende og man kan jo godt forstår hvorfor det ser så sort ud som det gør lige nu.
Så de eneste du gerne vil beholde til start 11 er Løssl og Martinez, og så kan man forsøge at beholde Gigo og Olsson, men du vil stadig have 3-4 nye til midten.
Du ved vel godt selv, at det er totalt urealistisk med så mange udskiftninger?

Jeg er enig i, at vi skal bruge en ny midtstopper til at konkurrere med Juninho og Gartenmann (som du vist ikke har med i din oversigt). Det er ikke en prioritet for mig, at få nye backs ind, men vi skal af med både en hb og vb - fx Døhr og Paulinho.
Hvor meget der skal ske på midtbanen, afhænger af om lejespillerne bliver, og om Ashour kommer til at virke. Men jeg ser gerne man skiller sig af med Charles, da vi lige så godt kan bruge et af vores talenter, til den spilletid han for.
Angrebet er der hvor jeg synes vi trænger mest til forstærkning - ikke mindst i lyset af at Isaksen formentlig sælges.
Korrekt med dem jeg vil beholde “kun”. Desværre. De skal være en del af den nye stamme og relationsopbygning. Se på holdet for fanden - det er ren pis kvalitet - ikke i nærheden af hverken top 2 eller Europa.

Junhino er nævnt til bænk ovenfor, men glemte gartemann. Han skal også på bænk. De har ikke niveau til hverken toppen af suppen eller EU top 50.

Jeg mener på ingen måde ikke det er urealistisk med 10 udskiftninger, tvært i mod når klubben ser sig selv i bakspejlet og hvad man vil, siger og lover. Om alle nye spillere så har en form for klasse eller Europa niveau må tiden vise - det afhænger af frigivelsen af den mønt man vil bruge. Men synes for en gang skyld det er på tide at gi muldvarpen et ordentlig riv, med alle de stude handler man har hevet hjem de senere år (uden dog at brænde hele lortet af - har skam forstået fødekæden). Samtidigt må mange af de spillere jeg definerer som en del af vores massive overskudslager kunne sælges til ok profit.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af Administrator »

10 udskiftninger er useriøst. Det kommer aldrig til at ske at vi skifter 10 blandt start 11.

JBT
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer - Sommer 2023

Indlæg af JBT »

Administrator skrev:
13. maj 2023, 22:24
10 udskiftninger er useriøst. Det kommer aldrig til at ske at vi skifter 10 blandt start 11.
Tror ikke det bliver 10 i elleveren men min. 5 og 5 (bænk) kan også fint gøre det. Tror faktisk det bliver mere end 10 mand hvis vi ikke kun taler start 11. Men det er klart at dem man henter til bænk også skal være på en højere hylde end normalt. Vælger man fx Kehinde og Berg Johnsen, tverskov agtige kendte typer, så er det vel ok forventeligt hylde niveau til en bænk i suppens top 6. Intet mere end det.

Der skal langt mere til uanset om man lyder uattraktive i Herning osv så handler det om penge i sidste ende. Self også selve projektet og her vil mange spillere måske tvivle lidt på fcm i denne tid, igen fordi spilkoncept, vison og ideer i spillets facetter ift de typer spillere man har osv ,fortsat sejler rundt. Det tager tid at bygge holdet ordentlig op igen når man har vadet så meget rundt i sovsen som man nu har alt for længe, anført af ledelsen.

Besvar