SL R24 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1860
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

SL R24 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Lupus1999 »

Så er det forhåbentlig tid til revanche.

Bliver spændende at se hvordan Thomasberg stiller op?

4-4-2, er nok systemet, men hvem spiller hvor??
Kan vi fortsætte de gode takter fra den første kamp?

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R24 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Le Compte »

Jeg håber vi fortsat kan skabe mange chancer og vinde kampen på XG. Det syntes jeg var dejligt at konstaterer efter OB kampen var lykkedes.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R24 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af 3316 »

Nogen der har en opdatering på skades situationen til kampen?

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1860
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R24 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Lupus1999 »

Vi kører samme start 11 som sidste weekend, hvilket giver gid mening med den præstation.

Tænker det bliver oplagt at vi ser Chilli og Brumado i løbet af kampen.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R24 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af 3316 »

Må være underligt for Paulinho og Bak, at se Døhr på venstrebacken. Synes de begge er bedre end ham på den plads..

FCM2000
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R24 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af FCM2000 »

3316 skrev:
10. apr 2023, 14:12
Må være underligt for Paulinho og Bak, at se Døhr på venstrebacken. Synes de begge er bedre end ham på den plads..
ja Døhr, Heisselberg og sørensen har været de svage led i dag.

de fire på midten tager tempoet ud af FCMs spil, de er alt for ens,

Debussy
Indlæg: 207
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R24 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Debussy »

Glædeligt med 2 sejre i træk. Når det så er sagt, så hvad pokker har Thomas Thomasberg dog gang i, når han tillader Brumado, en spiller uden selvtillid, at tage et straffespark, når vi kun fører med ET mål. Det kunne være gået grueligt galt.

edit: Lige en tilføjelse, vi spiller bedre uden Brumado.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R24 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af AltidFCM »

Stærkt. Det begynder lige så stille at se mere og mere solidt ud. Tiltrængt hjemmesejr og et clean sheet. Credit til TT for hurtigt at finde noget, der tydeligvis virker.

Og ja, nemt at være bagklog, men forstår heller ikke, Junior skal sparke.

Kæft, jeg har savnet den Martinez. Han er satme god.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 866
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R24 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af ABT »

Røvsyg kamp. Vi har en masse bold, men er meget lidt farlige, udover sidste halvdel af 2. Halvleg, hvor Lyngby er max møre. Ingen af holdene var gode, og selvfølgelig en tilfældighed der giver forløsningen. Vigtigt med en ny sejr, i en must win kamp - særligt på hjemmebane. Vi skal gøre rent bord i det her nedrykningsspil.

Døhr en katastrofe på den VB, udover et par fornuftige indlæg de første 5 min. af kampen. Ham Kumado’s skade var guld værd.

Heiselberg rigtig skidt, der vækker mindelser til Yussuf Poulsen på en dårlig dag med en ikke-eksisterende første berøring.

Brumado pinlig i 80 % af alle ting han foretager sig. Desværre. Vanvittigt at sætte ham til at sparke straffe, hvem end der så har besluttet det. Jeg er med på, at man formentlig gør det for at få ham igang og give selvtillid. Istedet banker man lige endnu et søm i kisten på hans psykiske velvære. Det kunne man næsten have sagt sig selv. Håbløst.

Emiliano Martinez en chef på den centrale.

Gartenmann og Juninho med stor autoritet centralt, og gør Løssls arbejdsdag nem.

3 point og videre til de næste tre.
/ ABT

Billede

Debussy
Indlæg: 207
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R24 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Debussy »

AltidFCM skrev:
10. apr 2023, 16:00

Og ja, nemt at være bagklog, men forstår heller ikke, Junior skal sparke.
Det handler ikke om at være bagklog, men derimod taktisk. Jeg tænker ikke, at der nogen på det her forum der tænkte at det var en smart disposition at lade Brumado sparke, når vi kun fører med 1-0.

sonderskov
Indlæg: 51
Tilmeldt: 21. feb 2022, 15:58

Re: SL R24 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af sonderskov »

Finder det utroligt at TT ikke bruger Simsir noget mere , jeg synes han har åbenlyse kvaliteter og så er hverken Heiselberg eller Brumado i løsningen i front ,men FCM har vel ikke andre , selvom de har en bomber på u19 holdet , men han er jo væk til sommer utroligt dårligt købmandsskab.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R24 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Matjavsen »

sonderskov skrev:
11. apr 2023, 10:03
Finder det utroligt at TT ikke bruger Simsir noget mere , jeg synes han har åbenlyse kvaliteter og så er hverken Heiselberg eller Brumado i løsningen i front ,men FCM har vel ikke andre , selvom de har en bomber på u19 holdet , men han er jo væk til sommer utroligt dårligt købmandsskab.
Synes det er alt for let bare at sige "dårligt købmandskab" når man overhovdet ikke ved hvad det var Ørsøe krævede i forhandlingerne.

Man skal huske på at os fans har bagklogskaben til vores fordel.

Jakla
Indlæg: 354
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R24 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Jakla »

Sats på Simsir. Han har x-faktor. Brumado tænker desværre for langsomt. Han må videre til sommer.

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: SL R24 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af EsbenVest »

Jakla skrev:
11. apr 2023, 17:39
Sats på Simsir. Han har x-faktor. Brumado tænker desværre for langsomt. Han må videre til sommer.
Det er lidt mærkeligt at stille de to op ved siden af hinanden. De kan nogle helt forskellige ting. Og så er det bare for mærkeligt, hvis folk har store forventninger til Brumado lige nu, når han har været ude så længe.

Men jeg er da enig i, at vi skal satse på Simsir. Han kan nogle vanvittige ting og kommer til at få mange mål og assists, hvis han fortsætter sådan her.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R24 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Ravnen »

Kunne desværre ikke se kampen grundet en familie fødselsdag... MEN det er da lækkert at vi nu begynder at ligne FCM igen, at vi får nogle sejre og får opbygget noget momentum.

Vi har mangler i angrebet og desværre var Selmani ikke løsningen. Tænker det giver god mening at lade Heiselberg få chancen for alvor resten af denne sæson, så får vi nogle svar på hvor han står når han kontinuerligt får en længere række af kampe.

Men jeg tænker også, at efterhånden som troen på egne evner vokser og vores krise kommer bag os, så vil flere spillere begynde at levere bedre. Så lige nu handler det om tålmodighed og ... nåja lidt modsigende ... om at vinde kampe :-)

Besvar