Ny træner

Om FC Midtjylland og Black Wolves
6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Ny træner

Indlæg af 6256 »

TrueWolfMidt skrev:
23. mar 2023, 13:49
Ravnen skrev:
23. mar 2023, 13:47
Der er en artikel der lugtede af det. At Høgmo skulle være blevet tilbudt en slags manager rolle indeholdende indkøb af spillere.
Hvis det er sandt, kan der jo godt ske noget selvom det ikke blev Høgmo

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... idtjylland
Det var netop det jeg tænkte, udefra den artikel.
Jeg håber i hvert fald at man ryster posen. Sædet må brænde gevaldigt under Svend Graversen/den struktur der er højere oppe. Det har jo helt sikkert være det, der har været lagt op til, at ændre i, men som de to nordmænd takkede nej til.

Jeg tænker næsten at Svend må få ændret sin stilling eller man får noget ind udefra. Om det sker nu eller i løbet af foråret må tiden vise, men jeg tænker, man er nødt til at stå klart med noget, inden næste sæson. Det kunne være fint at få en ind allerede nu, der kan kigge med på setuppet og truppen og se, hvor der skal tyndes ud og forstærkes, så vi er klar til næste sæson. Også mht. hvordan vi gerne vil spille.

Kommer Thomasberg bare ind og vi fortsætter i samme rille, tror jeg ikke vi lært meget af det seneste halvandet år.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Ny træner

Indlæg af JBT »

TrueWolfMidt skrev:
23. mar 2023, 13:49
Ravnen skrev:
23. mar 2023, 13:47
Der er en artikel der lugtede af det. At Høgmo skulle være blevet tilbudt en slags manager rolle indeholdende indkøb af spillere.
Hvis det er sandt, kan der jo godt ske noget selvom det ikke blev Høgmo

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... idtjylland
Det var netop det jeg tænkte, udefra den artikel.
Ja, det kunne heldigvis lugte af en snarlig SG degradering før eller siden.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Ny træner

Indlæg af tatoo »

At man har tænkt Høgmo som manager siger vel bare at man er nået til en erkendelse af at Graversen har aftjent sin værnepligt = degradering til en anden stilling i organisationen.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Ny træner

Indlæg af UlveLars »

Debussy skrev:
23. mar 2023, 10:35
Norsk TV2 skriver således, at BK Häcken-træner Per-Mathias Høgmo og Brann-træner Eirik Horneland afviste FC Midtjylland.

- https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... viste-fcm/
Som jeg læser det, så er vi simpelthen blevet en uatraktiv klub. Vi er ikke i stand til at hente materiale fra en højere hylde...
Jeg er meget enig.Vi har rykket os sportsligt, men omverdenen ser os bare ikke som nogen topklub. Spillere og trænere på den hylde, vi er rykket op på, har os ikke som 1. prioritet.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Ny træner

Indlæg af Kent »

UlveLars skrev:
23. mar 2023, 14:41
Debussy skrev:
23. mar 2023, 10:35
Norsk TV2 skriver således, at BK Häcken-træner Per-Mathias Høgmo og Brann-træner Eirik Horneland afviste FC Midtjylland.

- https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... viste-fcm/
Som jeg læser det, så er vi simpelthen blevet en uatraktiv klub. Vi er ikke i stand til at hente materiale fra en højere hylde...
Jeg er meget enig.Vi har rykket os sportsligt, men omverdenen ser os bare ikke som nogen topklub. Spillere og trænere på den hylde, vi er rykket op på, har os ikke som 1. prioritet.
Spørgsmålet er vel også, om vi vil have spillere eller trænere, der har os som 1. prioritet.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Ny træner

Indlæg af UlveLars »

TrueWolfMidt skrev:
23. mar 2023, 13:41
Nu da Fcm har indkaldt til pressemøde om ny træner, kunne det så tænkes, at man lige smider en overraskelse oveni, nemlig at man ændrer strukturen i rekrutteringen af nye spillere ? Noget nyt skal der jo ske og det ved klubben også og tidspunktet er vel nu, hvis det skal være.
Jeg synes helt sikkert, at der er meget, der tyder på, at det kunne være tilfældet

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Ny træner

Indlæg af UlveLars »

Kent skrev:
23. mar 2023, 14:47
UlveLars skrev:
23. mar 2023, 14:41
Debussy skrev:
23. mar 2023, 10:35


Som jeg læser det, så er vi simpelthen blevet en uatraktiv klub. Vi er ikke i stand til at hente materiale fra en højere hylde...
Jeg er meget enig.Vi har rykket os sportsligt, men omverdenen ser os bare ikke som nogen topklub. Spillere og trænere på den hylde, vi er rykket op på, har os ikke som 1. prioritet.
Spørgsmålet er vel også, om vi vil have spillere eller trænere, der har os som 1. prioritet.
Det må vel være et ønske at spillere (og trænere) fra den hylde, hvor vi nu gerne vil handle, også har en interesse i at komme til klubben. Men på den hylde af spillere virker vi til at blive betragtet som en uattraktiv provinsklub, som man kun tager til, hvis der slet ikke er andre muligheder (eller man har en eller anden tilknytning til klubben/området i forvejen).
Og det bliver nok ikke bedre uden Europa på programmet i næste sæson...

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Ny træner

Indlæg af Sahl »

Jeg er lidt lunken ved dette valg.

På den ene side, så tænker jeg det er fedt, at TT kommer tilbage og han kender klubben! Men kan også være bange for, at man ender ud i en taktik der bliver ren powerball.. det håber jeg virkelig ikke. Men håber på det bliver et match, han kan næsten kun overraske.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Ny træner

Indlæg af TrueWolfMidt »

Når man betaler ca. 6 millioner for Thomas Thomasberg så gør man det kun fordi han har bevist, at han kan magte at løfte vores hold tilbage i top 6. Hans meritter fortæller det hele.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Ny træner

Indlæg af JBT »

TrueWolfMidt skrev:
23. mar 2023, 17:30
Når man betaler ca. 6 millioner for Thomas Thomasberg så gør man det kun fordi han har bevist, at han kan magte at løfte vores hold tilbage i top 6. Hans meritter fortæller det hele.
Så fede er hans meritter vel heller ikke, hvis man tænker på at han skal føre fcm til et sted de aldrig har været før?

Ja, han har fået meget ud af mindre, men 6 mio vs at nappe en fri David eller Frederiksen, så skal man satme ville det

Det er en desperat handling for en gang skyld, og ikke noget der lige de ellers så penge glade og griske købmænd på heden

Men det bakker heldigvis min påstand om at indse manglen på egne evner derude til at tage det endnu videre og ved at man nok ændrer flere ting i setuppet

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Ny træner

Indlæg af TrueWolfMidt »

JBT skrev:
23. mar 2023, 18:28
TrueWolfMidt skrev:
23. mar 2023, 17:30
Når man betaler ca. 6 millioner for Thomas Thomasberg så gør man det kun fordi han har bevist, at han kan magte at løfte vores hold tilbage i top 6. Hans meritter fortæller det hele.
Så fede er hans meritter vel heller ikke, hvis man tænker på at han skal føre fcm til et sted de aldrig har været før?

Ja, han har fået meget ud af mindre, men 6 mio vs at nappe en fri David eller Frederiksen, så skal man satme ville det

Det er en desperat handling for en gang skyld, og ikke noget der lige de ellers så penge glade og griske købmænd på heden

Men det bakker heldigvis min påstand om at indse manglen på egne evner derude til at tage det endnu videre og ved at man nok ændrer flere ting i setuppet
Thomas Thomasberg har udrettet mere en David Nielsen og Frederiksen tilsammen. Har ikke checket det, men det mener jeg faktisk.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Ny træner

Indlæg af Administrator »

TrueWolfMidt skrev:
23. mar 2023, 18:35
JBT skrev:
23. mar 2023, 18:28
TrueWolfMidt skrev:
23. mar 2023, 17:30
Når man betaler ca. 6 millioner for Thomas Thomasberg så gør man det kun fordi han har bevist, at han kan magte at løfte vores hold tilbage i top 6. Hans meritter fortæller det hele.
Så fede er hans meritter vel heller ikke, hvis man tænker på at han skal føre fcm til et sted de aldrig har været før?

Ja, han har fået meget ud af mindre, men 6 mio vs at nappe en fri David eller Frederiksen, så skal man satme ville det

Det er en desperat handling for en gang skyld, og ikke noget der lige de ellers så penge glade og griske købmænd på heden

Men det bakker heldigvis min påstand om at indse manglen på egne evner derude til at tage det endnu videre og ved at man nok ændrer flere ting i setuppet
Thomas Thomasberg har udrettet mere en David Nielsen og Frederiksen tilsammen. Har ikke checket det, men det mener jeg faktisk.
Ja, det er jeg faktisk også enig i.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Ny træner

Indlæg af JBT »

Administrator skrev:
23. mar 2023, 19:16
TrueWolfMidt skrev:
23. mar 2023, 18:35
JBT skrev:
23. mar 2023, 18:28


Så fede er hans meritter vel heller ikke, hvis man tænker på at han skal føre fcm til et sted de aldrig har været før?

Ja, han har fået meget ud af mindre, men 6 mio vs at nappe en fri David eller Frederiksen, så skal man satme ville det

Det er en desperat handling for en gang skyld, og ikke noget der lige de ellers så penge glade og griske købmænd på heden

Men det bakker heldigvis min påstand om at indse manglen på egne evner derude til at tage det endnu videre og ved at man nok ændrer flere ting i setuppet
Thomas Thomasberg har udrettet mere en David Nielsen og Frederiksen tilsammen. Har ikke checket det, men det mener jeg faktisk.
Ja, det er jeg faktisk også enig i.
Det mener jeg ikke hvis du ser Nielsen i lyngby med et latterligt materiale at få bronze er sgu klasse og agf tilmed og fredriksens mesterskab med et lorte hold også, begge på den korte bane

TT gjorde det fint i et par kampe i Europa og det skal han self roses flot for, men synes det er helt væk set af jer, men meninger er heldigvis subjektive og personlige

Tt er på niveau med Thorup , Glenn, KA og priske tiden men fcm ser sig selv et andet sted nu så , så mener det er et ærgerligt valgt , dog får han dem nok på den korte bane solidt igennem krisen

sonderskov
Indlæg: 49
Tilmeldt: 21. feb 2022, 15:58

Re: Ny træner

Indlæg af sonderskov »

Med den ledelse var det vel den eneste træner som sagde ja , al ære og respekt til Thomasberg , at han tør give sig i gang med denne opgave ,kan han løfte FCM til europæisk top 50 ,der har jeg mine tvivl , går det galt er det vel ledelsen som skal fyres ,deres søgen de sidste par år har jo slået fejl.

Treco
Indlæg: 241
Tilmeldt: 30. apr 2011, 16:15

Re: Ny træner

Indlæg af Treco »


Besvar