Ny træner

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Ny træner

Indlæg af ABT »

Et par dage er efterhånden gået efter granatchokket med en ny træneransættelse. Må indrømme at jeg på dag 1 syntes, at det var lige lovlig rigelig leverpostej og generelt skod. Især da det så kommer frem, at han koster knap 1 mio euro. Det er voldsomt. Men sådan er det vel, når TT har en vis kontraktlængde + man vil nappe ham midt i sæsonen. FCM har trængt sig selv op i en krog, ved at fyre en træner og annoncere at Lodberg max er coach i én kamp. Så skal man blive malket.

Mine primære anker mod TT som head coach er, at han har været prøvet tidligere i klubben. Husker hans første rul som værende uinspirerende og generelt skidt. Jeg er med på at TT var i starten af trænerkarrieren dengang og spillematerialet/musklerne noget andet også. Han er naturligvis blevet bedre hele vejen rundt siden, men stadig leverpostej og uinspirerende.
Derudover er det ekstremt åbenlyst at TT ikke har været førstevalget. Sikkert heller ikke andet valget. Det er efterhånden nærmere reglen end undtagelsen at FCM slår et stort brød op, for så at falde voldsomt igennem og skuffe omgivelserne. Om det er på trænerbænken eller i spillertruppen. Same shit, set over de sidste par år.
Slutteligt: Det er da ret så lang tid siden at et FCM hold har stillet op i en formation som dem vi kender TT for i Randers? Han går fra et hav af angribere i Randers til tæt på nul i FCM. Tæt på umuligt at han kan praktisere en formation med to angribere i front, som vi tit har set i Randers. Interessant…

Over de sidste par dage er accepten af valget af TT i højere grad faldet på plads. Det kan godt være at det vi har brug for lige nu er en håndværker som TT, selvom det sikkert bliver røvkedeligt. Har dog enormt svært ved at se ham tage os i Top 50. Han får chancen, men ville ikke overraske mig hvis han var fortid inden for 2 år.
/ ABT

Billede

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Ny træner

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev:
23. mar 2023, 10:01
Thomas Thomasberg har bevist sig at være en rigtig dygtig træner som kan få spillere til at spille god fodbold. Han kan være den som redder os, så vi får den 7 plads og skal spille playoff. Han har været min favorit fra start, hvilket jeg også har skrevet i en anden tråd herinde. Kæmpe tillykke til Thomasberg. Indrømmer dog også at jeg ikke kender Høgmo selv om han skulle være favorit iflg. medierne.
Læs lige ovenstående nu her efter kampen imod Ob.

Besvar